Technologie cyfrowe w animacji kultury

Technologie cyfrowe w animacji kultury

Dodaj do ulubionych

Technologie cyfrowe w animacji kultury studia - kierunek studiów

Studia na kierunku Technologie cyfrowe w animacji kultury to studia licencjackie lub magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata lub magistra).

Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym (dziennym).

 

Jakie przedmioty zdawać na maturze?

Żeby dostać się na studia na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury, na większości uczelni przy rekrutacji brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne: język polski, matematyka, fizyka, infoamtyka, język obcy.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK TECHNOLOGIE CYFROWE W ANIMACJI KULTURY

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Jednostka prowadząca

Technologie cyfrowe w animacji kultury stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: stacjonarne

Terminy rekrutacji na uczelniach 2021/2022

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia i jednolite II stopnia Dodatkowa rekrutacja
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Termin rekrutacji I stopnia:
od 01.04.2021
do 09.07.2021
Termin rekrutacji II stopnia:
Termin dodatkowej rekrutacji:
od 19.07.2021
do 23.07.2021
Dowiedz się więcej

Terminy rekrutacji mogą się różnić w zależności od wybranego kierunku. Uczelnie mogą prowadzić także dodatkowe nabory, które z reguły trwają do 30 września lub 15 października. Szczegółowe informacje znajdziesz klikając powyższy przycisk "Dowiedz się więcej".

CZĘSTO WYBIERANE

Miasto
SORTOWANIE:

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury

Tryb studiów
Typ studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Nic nie znaleziono

Zobacz inne kierunki Informatyczne

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując technologie cyfrowe w animacji kultury

Program studiów i przedmioty

Czego nauczysz się w ramach studiów na kierunku Technologie cyfrowe w animacji kultury? Studia kształcą w zakresie posługiwania się nowoczesnymi mediami, a także współczesnej kultury. Kierunek łączy zatem wiedzę teoretyczną z praktycznymi umiejętnościami w dziedzinie animowania obiektów oraz organizacji wydarzeń w obszarze szeroko pojętej kultury.

Przykładowymi przedmiotami będą: grafika komputerowa 2D, gry komputerowe w kulturze, design w kulturze, podstawy programowania zorientowanego na klienta czy środowisko programistyczne.

Warto podkreślić, że kierunek powstał we współpracy z firmami działającymi na rynku nowoczesnych mediów, co pozwoli Ci lepiej poznać wymagania rynku lub nawet znaleźć ciekawe praktyki w jednej z firm.

 

Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • animacji kultury oraz współczesnej kultury,
  • tworzenie multimediów i grafiki komputerowej, stron internetowych,
  • tworzenia tekstów dla portali internetowych,
  • przetwarzanie informacji za pomocą cyfrowych narzędzi,
  • języka obcego na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz posiada umiejętności posługiwania się specjalistycznym językiem angielskim z zakresu kierunku kształcenia.

Jak wyglądają studia na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury?

 

1. Typ i tryb studiów

Osoby, które aplikują na kierunek technologie cyfrowe w animacji kultury zdobędą wszechstronne wykształcenie informatyczne.

 

Studia na kierunku Technologie cyfrowe w animacji kultury możemy podzielić na:

1. Typ:

  • Studia I stopnia (licencjackie)
  • Studia II stopnia (magisterskie)

 

2. Tryb:

  • studia stacjonarne

 

Powyższe studia są dostępne jedynie w trybie stacjonarnym, w którym zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku. Taka opcja kształcenia będzie idealnym wyborem dla osób, które mogą sobie pozwolić na codzienną obecność na uczelni i pełne poświęcenie się nauce.

 

2. Program studiów i przedmioty

Ze względu na interdyscyplinarny program nauczania na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury, studenci zdobędą wszechstronną wiedzę z zakresu różnorodnych dyscyplin naukowych. W ramach licznych zajęć, dowiedzą się więcej na temat kultury współczesnej, historii sztuki, a także informatyki czy nowych mediów. W planie znajdzie się wiele ciekawych przedmiotów z zakresu powyższej tematyki, między innymi takich jak:

  • Grafika komputerowa 3D
  • Filozofia współczesna
  • Technologie mobilne
  • Podstawy dziennikarstwa internetowego

 

3. Nabywane umiejętności

Osoby, które zdecydują się na realizacje kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury, zdobędą szereg umiejętności praktycznych. Przede wszystkim skupią się na rozwijaniu swoich zdolności informatycznych. Tym samym nauczą się tworzenia multimediów i grafiki komputerowej.

Ponadto poznają zasady projektowania stron internetowych oraz podstaw programowania, co z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej. Ważnym elementem kształcenia będzie rozwijanie zdolności z zakresu promowania kultury za pomocą nowych mediów.

 

4. Dla kogo ten kierunek

Szukasz innowacyjnych studiów w zakresie nauk humanistycznych, które wychodzą naprzeciw zapotrzebowaniom nowoczesnych firm? Technologie cyfrowe w animacji kultury to jeden z nielicznych humanistycznych kierunków dotrzymujących kroku współczesnej kulturze wykorzystującej dokonania obecnej technologii.

Jeżeli zatem chciałbyś podjąć pracę w nowoczesnych mediach to Technologie cyfrowe w animacji kultury mogą być świetnym kierunkiem dla Ciebie!

 

5. Gdzie studiować Technologie cyfrowe w animacji kultury

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek Technologie cyfrowe w animacji kultury:

 

Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

TECHNOLOGIE CYFROWE W ANIMACJI KULTURY STUDIA STACJONARNE

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia na kierunku Technologie cyfrowe w animacji kultury trwają 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia).

Studia pierwszego stopnia na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury będą trwały trzy lata, czyli sześć semestrów i zakończą się nadaniem tytułu licencjata. Osoby, które zdecydują się na studia drugiego stopnia, na naukę poświęcą dwa lata, czyli cztery semestry. Po upływie tego czasu i obronie pracy dyplomowej otrzymają tytuł magistra.

Czas trwania studiów na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie stac. I stopnia:
3 lata
(licencjat)
II stopnia:
2 lata
(magister)
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat czasu trwania należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

TECHNOLOGIE CYFROWE W ANIMACJI KULTURY STUDIA I STOPNIA

TECHNOLOGIE CYFROWE W ANIMACJI KULTURY STUDIA II STOPNIA

Przedmioty maturalne brane pod uwagę w procesie rekrutacji na kierunek technologie cyfrowe w animacji kultury na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Przedmioty:

filozofia, geografia, historia, historia sztuki, informatyka, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie

Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat wymagań rekrutacyjnych należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Orientacyjne limity miejsc na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie stac. I stopnia:
45
II stopnia:
30
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestac. I stopnia:
-
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat limitów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Progi punktowe na kierunek technologie cyfrowe w animacji kultury na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie stac. I stopnia:
zapytaj uczelnię
II stopnia:
zapytaj uczelnię
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestac. I stopnia:
-
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat progów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury

Praca po studiach

Gdzie znajdziesz zatrudnienie jako absolwent Technologie cyfrowe w animacji kultury? Po ukończeniu studiów będziesz mógł pracować w firmach prowadzących portale specjalizujące się w problematyce kulturalnej, w social mediach lub w agencjach reklamowych promujących wydarzenia kulturalne za pomocą nowych mediów.

Co więcej, praca będzie na Ciebie czekać w nowoczesnych placówkach kulturalnych i ośrodkach kultury w firmach zajmujących się badaniem zasobów sieciowych. Będziesz mógł także analizować trendy rynkowe lub pracować w firmach marketingowych. Jeżeli zatem jesteś osobą kontaktową i masz właściwe kompetencje społeczne to Technologie cyfrowe w animacji kultury to może być świetnym początkiem Twojej przyszłej kariery w tym zakresie!

 

Absolwent kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury znajdzie zatrudnienie w/jako:
  • pracownik w firmach działających w problematyce kulturalnej,
  • pracownik w instytucjach kulturalnych,
  • pracownik w social mediach,
  • pracownik w firmie analizujące trendy rynkowe,
  • pracownik firmy marketingowej.

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU TECHNOLOGIE CYFROWE W ANIMACJI KULTURY

Komentarze (0)