Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne).
Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie - wydziały i kierunki
×
Gotowe
Wyróżniony
Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.
DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE studia – kierunek studiów
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie
Osoby, które aplikują na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie zdobędą wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych. W czasie studiów nauczą się kreatywnego wykorzystywania mediów cyfrowych i nowych technologii. Co więcej rozwiną wiedzę na temat zarządzania, marketingu i ekonomii.
Specjalności
Współczesne studia digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie charakteryzują się tym, że bardzo często studenci tego kierunku otrzymują wybór specjalności i ścieżek kształcenia.
Popularne specjalności na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie:analityka sieci – big data, seo, performance marketing, digital biznes – tworzenie, ekonomia i zarządzanie, kreatywność wirtualna – innowacje, aplikacje, design.
Praca po studiach
Absolwenci powyższego kierunku znajdą zatrudnienie w branży medialnej, agencjach kreatywnych i reklamowych, digital biznesie czy w firmach eventowych.
Przed przystąpieniem do rekrutacji na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie należy zapoznać się ze wszystkimi wymogami rekrutacyjnymi, aby odpowiednio wcześniej rozpocząć wszystkie niezbędne przygotowania.
Kandydaci muszą także dostarczyć dokumenty, których listę można znaleźć na stronie internetowej wybranej uczelni wyższej.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
Wymagane przedmioty: język obcy nowożytny, język polski lub matematyka oraz 1 przedmiot do wyboru z: filozofia, geografia, historia, informatyka, język łaciński i kultura antyczna, język obcy nowożytny, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie.
Szczegółowe informacje na temat wymagań rekrutacyjnych należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Terminy rekrutacji mogą się różnić w zależności od wybranego kierunku. Uczelnie mogą prowadzić także dodatkowe nabory, które z reguły trwają do 30 września lub 15 października.
Szczegółowe informacje znajdziesz klikając powyższy przycisk "Dowiedz się więcej".
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia.
Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek.
Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Czas trwania
Czas trwania studiów na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie na poszczególnych uczelniach
Szczegółowe informacje na temat czasu trwania należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Przedmioty maturalne
Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie - jakie przedmioty zdawać na maturze
Podczas rekrutacji na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie na większości
uczelni publicznych najczęściej punktowane są następujące przedmioty maturalne:
biologia, chemia, filozofia, fizyka, geografia, historia, historia muzyki, historia sztuki, informatyka, język łaciński i kultura antyczna, język obcy nowożytny, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie.
Z kolei uczelnie niepubliczne przyjmują kandydatów zazwyczaj na podstawie kolejności zgłoszeń i złożenia
wymaganych dokumentów w terminie, aż do wyczerpania limitu miejsc.
Przedmioty maturalne brane pod uwagę w procesie
rekrutacji na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie na poszczególnych uczelniach
Wymagane przedmioty: język obcy nowożytny, język polski lub matematyka oraz 1 przedmiot do wyboru z: filozofia, geografia, historia, informatyka, język łaciński i kultura antyczna, język obcy nowożytny, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie.
Szczegółowe informacje na temat wymagań rekrutacyjnych należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Limity
Orientacyjne limity miejsc na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie na
poszczególnych uczelniach
Szczegółowe informacje na temat limitów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Progi
Progi punktowe na kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie na
poszczególnych uczelniach
Szczegółowe informacje na temat progów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Dalsza część artykułu pod reklamą
JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE?
Obecnie, w dobie informatyzacji, znajomość nowoczesnych technologii komputerowych jest wysoko cenioną umiejętnościom, zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku pracy. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie powstał kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, który kształci specjalistów z obszaru digital biznesu oraz mediów cyfrowych.
1. Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możemy podzielić na:
Studenci kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie mają szansę zdobyć wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych, humanistycznych oraz społecznych. W ramach licznych zajęć, dowiedzą się więcej na temat nowoczesnych technologii cyfrowych, kreatywności wirtualnej czy funkcjonowania różnego rodzaju mediów. Ponadto, wykształcą zdolności z obszaru ekonomii, przedsiębiorczości oraz zarządzania, które z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.
Oprócz wiedzy teoretycznej, studenci zdobędą także szereg cennych umiejętności praktycznych. Podczas licznych warsztatów nauczą się wykorzystywania wybranych form komunikacji. Ponadto poznają zasady wykorzystania mediów cyfrowych w komunikowaniu. Ważnym elementem kształcenia będzie rozwijanie kompetencji związanych z analizą sieci z wykorzystaniem narzędzi big data, SEO, SMM.
3. Gdzie studiować digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie
Jakie uczelnie w Polsce oferują kierunek digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie:
ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE?
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie będą trwały 3 lata (studia I stopnia).
Dalsza część artykułu pod reklamą
JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE?
Po ukończeniu studiów na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie, absolwenci bez problemu znajdą zatrudnienie w wielu ciekawych branżach. Przede wszystkim, idealnie odnajdą się jako pracownicy mediów cyfrowych. Ponadto mogą związać swoją przyszłość z agencjami reklamowymi i marketingowymi. Dobrym rozwiązaniem może być objęcie stanowisk kierowniczych i menedżerskich, na których studenci wykorzystają swoją wiedzę z obszaru zarządzania i marketingu.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie:
agencje reklamowe
firmy eventowe
firmy marketingowe
agencje kreatywne
studia i laboratoria kreatywności wirtualnej
Absolwenci mogą także założyć własną działalność gospodarczą o profilu związanym z mediami cyfrowymi i z informatyką.
Dalsza część artykułu pod reklamą
Poziom i forma studiów
Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:
ul. A.Kośnego 72 w Opoluhttps://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ7ajWFgpTEEcRrmc8imN_ct4https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/d4684-wsb-opole.jpgUniwersytet WSB Merito Opole
ul. Akademicka 2, Biała Podlaskahttps://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=Akademia+Wychowania+Fizycznego+Józefa+Piłsudskiego+w+Warszawie+Filia+w+Białej+Podlaskiej.,+Akademicka,+Biała+Podlaska,+Polskahttps://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/8e85c-awf-biala-podlaska.jpgFilia AWF w Białej Podlaskiej