CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA

CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA

CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA studia - kierunek studiów

 

W dzisiejszych, niezwykle dynamicznych czasach, technologie informatyczne pełnią bardzo ważną funkcję w życiu codziennym większości ludzi. Internet stał się medium komunikacyjnym, za pomocą którego można wyrazić swoje opinie, zawierać nowe znajomości, czy rozmawiać ze znajomymi bez wychodzenia z domu. Ze względu na jego popularność i dostępność w niemal każdym zakątku świata, coraz częściej jest on wykorzystywany do działań marketingowych. Firmy na całym świecie decydują się na reklamowanie swoich usług za pomocą nowych mediów, ze względu na szybkość i globalność przekazu oraz stosunkowo niskie koszty. 
W związku ze zmieniającą się rzeczywistością i nowymi potrzebami generowanymi przez dzisiejszy rynek pracy, powstały studia creative management in new media. Ten niezwykle przyszłościowy i interesujący kierunek odbywa się w całości w języku angielskim i jest skierowany do wszystkich absolwentów studiów wyższych, którzy chcieliby się zawodowo zająć nowymi mediami, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
 
Czego nauczysz się na kierunku creative management in new media?
 
W trakcie studiów, przede wszystkim skupisz się na zdobywaniu wiedzy z zakresu technologi informatycznych i mediów społecznościowych. Dowiesz się więcej na temat ich funkcjonowania we współczesnym świecie oraz technikach i sposobach ich wykorzystywania w ramach różnych dziedzin. Celem studiów jest kształcenie z obszaru cyfrowej sztuki filmowej i komunikacji internetowej, dlatego też większość zajęć będzie poświęcona tym zagadnieniom. 
Jako student będziesz uczestniczył w warsztatach, na których nauczysz się realizować własne projekty filmowe i reklamowe. Co więcej, kadra akademicka przekaże Ci teoretyczną wiedzę na temat technik wykorzystywanych w produkcji multimediów. Zdobyte kompetencje będziesz mógł wykorzystać podczas realizacji zadania zaliczeniowego, jakim będzie wykonany samodzielnie projekt multimedialny. 
Niewątpliwą zaletą studiów jest fakt, iż wszystkie zajęcia prowadzone są przez artystów i praktyków, tworzących projekty przy użyciu mediów społecznościowych, którzy podzielą się z tobą swoim wieloletnim doświadczeniem. Nauka odbywa się w języku angielskim, dzięki czemu będziesz mógł poznać profesjonalną terminologię branżową i zdobyć nowe perspektywy zawodowe.
 
Jaka praca po studiach?
 
Jako absolwent kierunku creative management in new media zdobędziesz kompleksową wiedzę z zakresu funkcjonowania mediów społecznościowych oraz tworzenia projektów filmowych i reklamowych. Zyskane kompetencje umożliwią Ci podjęcie pracy we wszystkich przedsiębiorstwach, zatrudniających specjalistów z tego obszaru. Z powodzeniem znajdziesz zatrudnienie w działach marketingu i reklamy. 
Co więcej, możesz objąć stanowisko specjalisty Social Media czy Communications Managera. Po ukończeniu studiów staniesz się specjalistą z zakresu kreowania treści w portalach społecznościowych oraz będziesz mógł pracować jako analityk z obszaru social media. Równie ciekawym i niezwykle przyszłościowym rozwiązaniem jest założenie e-firmy i realizowanie własnych projektów. Doskonała znajomość języka angielskiego umożliwi Ci podjęcie pracy także poza granicami naszego kraju.
 

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Aby zostać studentem creative management in new media musisz być absolwentem studiów wyższych z zakresu sztuk filmowych i teatralnych, nauk o komunikacji społecznej i mediach, nauk o zarządzaniu i jakości, nauk prawnych, nauk socjologicznych, nauk humanistycznych, psychologii, sztuk muzycznych, sztuk plastycznych lub pokrewnych. Ponadto, każdy kandydat musi posiadać portfolio dokumentujące ich działalność w przemyśle audiowizualnym.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Śląski w Katowicach

Uniwersytet Śląski w Katowicach

Uniwersytet Śląski w Katowicach

Kierunek creative management in new media prowadzony jest przez:

Wydział Radia i Telewizji UŚ

Zobacz inne kierunki Informatyczne

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ PODCZAS STUDIÓW NA KIERUNKU CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA:

  • wiedza z zakresu funkcjonowania nowych mediów
  • znajomość technik i sposobów wykorzystywania mediów społecznościowych
  • wiedza o warsztacie filmowym
  • umiejętność tworzenia własnych projektów filmowych i reklamowych
  • umiejętność kierowania zespołem
  • znajomość języka angielskiego

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO UKOŃCZENIU STUDIÓW NA KIERUNKU CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA :

  • działy marketingu i reklamy
  • Communications Manager
  • specjalista Social Media
  • analityk z obszaru Social Media
  • prowadzenie własnej e-firmy

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA

Komentarze (0)