CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA

CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA

CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA studia - kierunek studiów

Studia na kierunku creative management in new media to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym (dziennym)

Współczesna reklama wygląda dziś zupełnie inaczej – aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców liczy się doskonała znajomość mediów społecznościowych oraz wiedza, jak wykorzystywać zdobycze cyfryzacji do promocji. Dlatego też studia na kierunku creative in new media stanowią aktywną odpowiedź na wyzwania współczesnego świata. W trakcie kształcenia studenci poznają między zagadnienia związane ze sztuką internetową oraz komunikacją.

Studia pozwalają również na rozwój kompetencji lingwistycznych i wzbogacenie angielskiego języka branżowego. Jaka kariera czeka absolwentów tego kierunku? Mogą oni ubiegać się o zatrudnienie w agencjach marketingowych i reklamowych. Czekać na nich będą także działy PR przedsiębiorstw o różnorodnych profilach działalności.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Aby zostać studentem creative management in new media musisz być absolwentem studiów wyższych z zakresu sztuk filmowych i teatralnych, nauk o komunikacji społecznej i mediach, nauk o zarządzaniu i jakości, nauk prawnych, nauk socjologicznych, nauk humanistycznych, psychologii, sztuk muzycznych, sztuk plastycznych lub pokrewnych. Ponadto, każdy kandydat musi posiadać portfolio dokumentujące ich działalność w przemyśle audiowizualnym.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Śląski w Katowicach

Uniwersytet Śląski w Katowicach

Jednostka prowadząca

Creative management in new media stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: stacjonarne

Terminy rekrutacji na uczelniach 2021/2022

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia i jednolite II stopnia Dodatkowa rekrutacja
Uniwersytet Śląski w Katowicach Uniwersytet Śląski w Katowicach stac.STUDIA STACJONARNE Termin rekrutacji I stopnia:
od 01.06.2021
do 30.09.2021
Termin rekrutacji II stopnia:
od 01.06.2021
do 30.09.2021
Termin dodatkowej rekrutacji:
Dowiedz się więcej
niestac.STUDIA NIESTACJONARNE Termin rekrutacji I stopnia:
od 01.06.2021
do 30.09.2021
Termin rekrutacji II stopnia:
od 01.06.2021
do 30.09.2021
Termin dodatkowej rekrutacji:
Dowiedz się więcej

Terminy rekrutacji mogą się różnić w zależności od wybranego kierunku. Uczelnie mogą prowadzić także dodatkowe nabory, które z reguły trwają do 30 września lub 15 października. Szczegółowe informacje znajdziesz klikając powyższy przycisk "Dowiedz się więcej".

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku creative management in new media

Tryb studiów
Typ studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Nic nie znaleziono

Zobacz inne kierunki Informatyczne

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ PODCZAS STUDIÓW NA KIERUNKU CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA:

Czego nauczysz się na kierunku creative management in new media?
 
W trakcie studiów, przede wszystkim skupisz się na zdobywaniu wiedzy z zakresu technologi informatycznych i mediów społecznościowych.
Dowiesz się więcej na temat ich funkcjonowania we współczesnym świecie oraz technikach i sposobach ich wykorzystywania w ramach różnych dziedzin.
Celem studiów jest kształcenie z obszaru cyfrowej sztuki filmowej i komunikacji internetowej, dlatego też większość zajęć będzie poświęcona tym zagadnieniom. 
Jako student będziesz uczestniczył w warsztatach, na których nauczysz się realizować własne projekty filmowe i reklamowe. Co więcej, kadra akademicka przekaże Ci teoretyczną wiedzę na temat technik wykorzystywanych w produkcji multimediów.
Zdobyte kompetencje będziesz mógł wykorzystać podczas realizacji zadania zaliczeniowego, jakim będzie wykonany samodzielnie projekt multimedialny. 
Niewątpliwą zaletą studiów jest fakt, iż wszystkie zajęcia prowadzone są przez artystów i praktyków, tworzących projekty przy użyciu mediów społecznościowych, którzy podzielą się z tobą swoim wieloletnim doświadczeniem. Nauka odbywa się w języku angielskim, dzięki czemu będziesz mógł poznać profesjonalną terminologię branżową i zdobyć nowe perspektywy zawodowe.
 
Absolwent powinien posiadać:
  • wiedzę z zakresu funkcjonowania nowych mediów
  • znajomość technik i sposobów wykorzystywania mediów społecznościowych
  • wiedzę o warsztacie filmowym
  • umiejętność tworzenia własnych projektów filmowych i reklamowych
  • umiejętność kierowania zespołem
  • znajomość języka angielskiego

Jak wyglądają studia na kierunku creative menagement in new media?

 

1. Typ i tryb studiów

Studia na kierunku creative menagement in new media będą realizować program o tematyce oscylującej wokół nauk informatycznych i humanistycznych.

 

Studia na kierunku creative management in new media możemy podzielić na:

1. Typ:

  • Studia II stopnia (magisterskie)

 

2. Tryb:

  • studia stacjonarne

 

Pierwszy rok powyższych studiów będzie realizowany online poprzez przeznaczoną do tego platformę internetową. Natomiast w późniejszym etapie studenci będą musieli uczęszczać na zajęcia w sedzibie uczelni.

 

2. Program studiów i przedmioty

W czasie studiów na kierunku creative menagement in new media zdobędziesz wszechstronną wiedzę z zakresu dyscplin artystycznych, nauk społecznych czy prawnych.

W siatce zajęć znajdzie się wiele interesujących przedmiotów związanych z powyższym obszarem tematycznym. Oto wybrane z nich:

 

  • technologia mediów społecznościowych
  • zarządzanie projektem medialnym
  • prawo autorskie
  • ochrona własności intelektualnej w sieci

 

3. Nabywane umiejętności

Jako student kierunku creative menagement in new media wykształcisz szereg cennych umiejętności praktycznych, które z powodzeniem wykorzystasz w swojej przyszłej pracy zawodowej.

Przede wszystkim poznasz zasady funkcjonowania e-marketingu oraz rozwiniesz swoje kompetencje z obszaru zarządzania i PR. Ponadto zdobędziesz zdolność pisania scenariusza czy podstaw grafiki projektowej.

Program kształcenia zakłada również realizacje lektoratu z języka obcego, dzięki któremu zyskasz zdolności językowe i zwiększysz swoje szanse na międzynarodową karierę.

 

4. Dla kogo ten kierunek

W dzisiejszych, niezwykle dynamicznych czasach, technologie informatyczne pełnią bardzo ważną funkcję w życiu codziennym większości ludzi.Internet stał się medium komunikacyjnym, za pomocą którego można wyrazić swoje opinie, zawierać nowe znajomości, czy rozmawiać ze znajomymi bez wychodzenia z domu.
Ze względu na jego popularność i dostępność w niemal każdym zakątku świata, coraz częściej jest on wykorzystywany do działań marketingowych.Firmy na całym świecie decydują się na reklamowanie swoich usług za pomocą nowych mediów, ze względu na szybkość i globalność przekazu oraz stosunkowo niskie koszty. 
W związku ze zmieniającą się rzeczywistością i nowymi potrzebami generowanymi przez dzisiejszy rynek pracy, powstały studia creative management in new media.
Ten niezwykle przyszłościowy i interesujący kierunek odbywa się w całości w języku angielskim i jest skierowany do wszystkich absolwentów studiów wyższych, którzy chcieliby się zawodowo zająć nowymi mediami, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
 
5. Gdzie studiować creative management in new media

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek creative management in new media:

Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA STUDIA STACJONARNE

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia na kierunku creative management in new media trwają 2 lata (studia II stopnia).

Studia drugiego stopnia na kierunku creative menagement in new media będą trwały dwa lata, czyli cztery semestry. Po upływie tego czasu uzyskasz tytuł magistra, który otworzy przez tobą wiele zawodowych drzwi.

Czas trwania studiów na kierunku creative management in new media na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Śląski w Katowicach Uniwersytet Śląski w Katowicach stac. I stopnia:
-
II stopnia:
2 lata
(magister)
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat czasu trwania należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA STUDIA II STOPNIA

Orientacyjne limity miejsc na kierunku creative management in new media na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Śląski w Katowicach Uniwersytet Śląski w Katowicach stac. I stopnia:
-
II stopnia:
20
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestac. I stopnia:
-
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat limitów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Progi punktowe na kierunek creative management in new media na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Śląski w Katowicach Uniwersytet Śląski w Katowicach stac. I stopnia:
-
II stopnia:
zapytaj uczelnię
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestac. I stopnia:
-
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat progów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO UKOŃCZENIU STUDIÓW NA KIERUNKU CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA :

Jaka praca po studiach?
Jako absolwent kierunku creative management in new media zdobędziesz kompleksową wiedzę z zakresu funkcjonowania mediów społecznościowych oraz tworzenia projektów filmowych i reklamowych.
Zyskane kompetencje umożliwią Ci podjęcie pracy we wszystkich przedsiębiorstwach, zatrudniających specjalistów z tego obszaru. Z powodzeniem znajdziesz zatrudnienie w działach marketingu i reklamy. 
Co więcej, możesz objąć stanowisko specjalisty Social Media czy Communications Managera. Po ukończeniu studiów staniesz się specjalistą z zakresu kreowania treści w portalach społecznościowych oraz będziesz mógł pracować jako analityk z obszaru social media.
Równie ciekawym i niezwykle przyszłościowym rozwiązaniem jest założenie e-firmy i realizowanie własnych projektów. Doskonała znajomość języka angielskiego umożliwi Ci podjęcie pracy także poza granicami naszego kraju.
 
Absolwent kierunku creative management in new media znajdzie zatrudnienie jako:
  • działy marketingu i reklamy
  • Communications Manager
  • specjalista Social Media
  • analityk z obszaru Social Media
  • prowadzenie własnej e-firmy

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU CREATIVE MANAGEMENT IN NEW MEDIA

Komentarze (0)