1. Typ i tryb studiów
Studia na kierunku creative menagement in new media będą realizować program o tematyce oscylującej wokół nauk informatycznych i humanistycznych.
Studia na kierunku creative management in new media możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Pierwszy rok powyższych studiów będzie realizowany online poprzez przeznaczoną do tego platformę internetową. Natomiast w późniejszym etapie studenci będą musieli uczęszczać na zajęcia w sedzibie uczelni.
2. Program studiów i przedmioty
Przykładowe przedmioty w programie studiów na kierunku creative management in new media: analiza mediów społecznościowych, film animowany, podstawy reżyserii, copywriting, dźwięk w filmie i nowych mediach.
W czasie studiów na kierunku creative menagement in new media zdobędziesz wszechstronną wiedzę z zakresu dyscplin artystycznych, nauk społecznych czy prawnych.
W siatce zajęć znajdzie się wiele interesujących przedmiotów związanych z powyższym obszarem tematycznym. Oto wybrane z nich:
-
technologia mediów społecznościowych
-
zarządzanie projektem medialnym
-
prawo autorskie
-
ochrona własności intelektualnej w sieci
3. Nabywane umiejętności
Jako student kierunku creative menagement in new media wykształcisz szereg cennych umiejętności praktycznych, które z powodzeniem wykorzystasz w swojej przyszłej pracy zawodowej.
Przede wszystkim poznasz zasady funkcjonowania e-marketingu oraz rozwiniesz swoje kompetencje z obszaru zarządzania i PR. Ponadto zdobędziesz zdolność pisania scenariusza czy podstaw grafiki projektowej.
Program kształcenia zakłada również realizacje lektoratu z języka obcego, dzięki któremu zyskasz zdolności językowe i zwiększysz swoje szanse na międzynarodową karierę.
4. Dla kogo ten kierunek
W dzisiejszych, niezwykle dynamicznych czasach, technologie informatyczne pełnią bardzo ważną funkcję w życiu codziennym większości ludzi.Internet stał się medium komunikacyjnym, za pomocą którego można wyrazić swoje opinie, zawierać nowe znajomości, czy rozmawiać ze znajomymi bez wychodzenia z domu.
Ze względu na jego popularność i dostępność w niemal każdym zakątku świata, coraz częściej jest on wykorzystywany do działań marketingowych.Firmy na całym świecie decydują się na reklamowanie swoich usług za pomocą nowych mediów, ze względu na szybkość i globalność przekazu oraz stosunkowo niskie koszty.
W związku ze zmieniającą się rzeczywistością i nowymi potrzebami generowanymi przez dzisiejszy rynek pracy, powstały studia creative management in new media.
Ten niezwykle przyszłościowy i interesujący kierunek odbywa się w całości w języku angielskim i jest skierowany do wszystkich absolwentów studiów wyższych, którzy chcieliby się zawodowo zająć nowymi mediami, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
5. Gdzie studiować creative management in new media
Jakie uczelnie w Polsce oferują kierunek creative management in new media: