Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu

Dodaj do ulubionych

Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu studia – kierunek studiów

Studia na kierunku Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu to studia licencjackie lub magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata lub magistra).

Studia na kierunku chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu
Rok akademicki 2023/2024
Forma studiów stacjonarne
Poziom studiów studia I i II stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia), 2 lata (studia II stopnia)

Terminy rekrutacji

Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu rozpocznie się 5 maja 2023 r. i potrwa do 18 września 2023 r. | chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu - terminy rekrutacji >

Uczelnie

Opis kierunku

Studia na kierunku Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu to propozycja dla tych, którzy chcą pozyskać wszechstronną i gruntowną wiedzę w zakresie zarówno chemii eksperymentalnej, jak i szeroko pojętej wiedzy ekonomicznej. Studenci zdobywają wiedzę z zakresu współczesnych osiągnięć podstawowych działów chemii, czyli chemii ogólnej, chemii organicznej, chemii nieorganicznej i chemii fizycznej, a także z zakresu metod i procedur badawczych oraz chemii farmaceutycznej.

Wymagania

W procesie rekrutacji na studia 2023/2024 na kierunku chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu najczęściej wymagane przedmioty maturalne to: biologia, chemia, fizyka, informatyka, język obcy, matematyka.

*Wymagania mogą się różnić w zależności od uczelni oraz trybu studiów (szczegółowe wymagania w dziale poniżej).

Ponadto, kierunek Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu oferuje pozyskanie wiedzy z zakresu zagadnień związanych z ekonomią, zarządzaniem, prawem i finansami. Całość zdobytej wiedzy stanowi przygotowanie do pracy między innymi w przedsiębiorstwach branży kosmetycznej i farmaceutycznej.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Co zrozumiałe, najważniejszym przedmiotem w procesie rekrutacji na studia na kierunku Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu jest chemia. Ale nie jest to jedyny przedmiot stanowiący przepustkę do podjęcia kształcenia.

Najczęściej wymagane przedmioty maturalne w procesie rekrutacyjnym na studia na kierunku Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu:

• biologia,
  • chemia,
  • fizyka,
  • informatyka,
  • język obcy,
  • matematyka.

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK CHEMIA KOSMETYKÓW I FARMACEUTYKÓW Z ELEMENTAMI BIZNESU

poziom studiów

Uniwersytet Łódzki

Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne

Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu - zasady rekrutacji

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu studia stacjonarne

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu

Nic nie znaleziono

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU CHEMIA KOSMETYKÓW I FARMACEUTYKÓW Z ELEMENTAMI BIZNESU?

Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu to kierunek, w ramach którego wiedza teoretyczna wspierana jest licznymi zajęciami praktycznymi, takimi jak: ćwiczenia laboratoryjne, czy wizyty w zakładach produkcyjnych.

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu możemy podzielić na:

1. Poziom:

2. Forma:

2. Zdobywana wiedza i umiejętności.

W toku studiów studenci kierunku Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu zaznajamiają się między innymi z takimi zagadnieniami jak: chemia ogólna, podstawy zarządzania, podstawy bezpieczeństwa i ochrony pracy, chemiczne metody analizy jakościowej, podstawy technologii chemicznej, chemia radiacyjna, statystyczna kontrola jakości, zarządzanie produkcją i usługami.

Ponadto, poznają podstawy metod analizy instrumentalnej, chemię surowców kosmetycznych i farmaceutycznych, komputerowe wspomaganie produkcji, materiały kosmetyczne, chemię stosowaną, zasady zarządzania chemikaliami, czy zasady organizacji działalności biznesowej.

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU CHEMIA KOSMETYKÓW I FARMACEUTYKÓW Z ELEMENTAMI BIZNESU?

Studia na kierunku Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu trwają 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia).

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU CHEMIA KOSMETYKÓW I FARMACEUTYKÓW Z ELEMENTAMI BIZNESU?

Na studiach na kierunku Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu najważniejsze jest to, aby stać się partnerem i doradcą biznesowym w obszarze chemii kosmetyków i farmaceutyków. Dlatego program nauczania jest tak szeroki i różnorodny i dlatego studenci zdobywają wiedzę związaną zarówno z chemią, jak i zarządzaniem i prowadzeniem działalności. Dzięki uzyskanemu wykształceniu będą mogli pracować w przedsiębiorstwach branży kosmetycznej i farmaceutycznej.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Chemia kosmetyków i farmaceutyków z elementami biznesu:

• przedsiębiorstwa branży kosmetycznej,
  • przedsiębiorstwa branży farmaceutycznej.

Zobacz inne kierunki Chemiczne