TECHNOLOGIE OBIEGU ZAMKNIĘTEGO

Dodaj do ulubionych

TECHNOLOGIE OBIEGU ZAMKNIĘTEGO studia – kierunek studiów

Studia na kierunku  technologie obiegu zamkniętego to studia inżynierskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3,5 roku (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (inżyniera).

Studia na kierunku technologie obiegu zamkniętego
Rok akademicki 2023/2024
Forma studiów stacjonarne
Poziom studiów studia I stopnia
Czas trwania 3,5 roku (studia I stopnia)

Uczelnie

Studia na kierunku lub specjalności technologie obiegu zamkniętego możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) | technologie obiegu zamkniętego - uczelnie >

Opis kierunku

W trakcie studiów na kierunku technologie obiegu zamkniętego studenci zdobędą wszechstronną wiedzę z zakresu nauk technicznych, matematycznych, chemicznych czy fizycznych. Ponadto rozwiną umiejętności zarządzania surowcami i gospodarką odpadami oraz nauczą się podstaw konstrukcji maszyn czy obsługi specjalistycznej aparatury procesowej.

Wymagania

W procesie rekrutacji na studia 2023/2024 na kierunku technologie obiegu zamkniętego najczęściej wymagane przedmioty maturalne to: biologia, chemia, fizyka, informatyka, język obcy, język polski, matematyka.

*Wymagania mogą się różnić w zależności od uczelni oraz trybu studiów (szczegółowe wymagania w dziale poniżej).

Absolwenci znajdą zatrudnienie w zakładach produkcyjnych. Ponadto mogą związać swoją przyszłość z przemysłem farmaceutycznym, przetwórczym czy rolno-spożywczym.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Aplikując na kierunek technologie obiegu zamkniętego należy odpowiednio wcześniej zapoznać się z wymaganiami obowiązującymi na danej uczelni wyższej. Dzięki znajomości zasad, można lepiej wypaść na tle innych kandydatów.

Najczęściej wymagane przedmioty maturalne w procesie rekrutacyjnym na studia na kierunku technologie obiegu zamkniętego to:

• biologia,

Technologie obiegu zamkniętego stopień: (I), czas trwania: 3,5 roku
tryb: stacjonarne

TECHNOLOGIE OBIEGU ZAMKNIĘTEGO - zasady rekrutacji

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Technologie obiegu zamkniętego studia stacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Technologie obiegu zamkniętego studia I stopnia

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku technologie obiegu zamkniętego

Nic nie znaleziono

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU TECHNOLOGIE OBIEGU ZAMKNIĘTEGO?

Obecnie, myśl ekologiczna zyskuje na popularności. Gospodarka obiegu zamkniętego idealnie wpasowuje się w ten trend i polega na ponownym wykorzystaniu zużytych materiałów. Studenci kierunku technologie obiegu zamkniętego, ze względu na interdyscyplinarny program nauczania, zdobędą wszechstronną wiedzę z zakresu nauk technicznych, matematycznych, chemicznych oraz informatycznych. Ponadto rozwiną cenne umiejętności praktyczne, które z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku technologie obiegu zamkniętego możemy podzielić na:

1. Poziom:

2. Forma:

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Program nauczania na kierunku technologie obiegu zamkniętego będzie oscylował wokół nauk technicznych, informatycznych, matematycznych oraz chemicznych. W planie zajęć znajdą się przedmioty o tematyce związanej z chemią organiczną i nieorganiczną, geologią, termodynamiką oraz biotechnologią. Co więcej, studenci zdobędą kompleksową wiedzę z obszaru mikrobiologii, toksykologii i fizyki.

Ważnym elementem kształcenia będzie również doskonalenie umiejętności praktycznych. Osoby, które aplikują na powyższe studia nauczą się zarządzania surowcami i gospodarką odpadami. Ponadto dowiedzą się więcej na temat przetwarzania surowców naturalnych, w szczególności chemicznych.

Program nauczania przewiduje realizacje warsztatów z zakresu wykorzystywania technologii recyklingowych czy obsługi specjalistycznych maszyn i aparatury. Studenci rozwiną również zdolności językowe, tym samym zwiększając swoje szanse na karierę w środowisku międzynarodowym.

3. Gdzie studiować kierunek Technologie obiegu zakniętego

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek Technologie obiegu zamkniętego:

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU TECHNOLOGIE OBIEGU ZAMKNIĘTEGO?

Studia na kierunku technologie obiegu zamkniętego trwają 3,5 roku (studia I stopnia).

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU TECHNOLOGIE OBIEGU ZAMKNIĘTEGO?

Ukończenie studiów na kierunku technologie obiegu zamkniętego daje wiele możliwości zatrudnienia. Absolwenci znajdą prace w zakładach produkcyjnych różnych branż – zwłaszcza branży chemicznej.

Ponadto mogą związać swoją przyszłość z przemysłem przetwórczym. Równie ciekawą opcją jest praca w firmach doradczo-konsultingowych oraz wybranych organach administracji państwowej.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku technologie obiegu zamkniętego:

• zakłady produkcyjne
  • organy administracji państwowej
  • firmy doradcze