Digital Marketing

Digital Marketing

Studia na kierunku digital marketing możesz podjąć na 1 uczelni publicznej oraz 2 niepublicznych (prywatnych) szkołach wyższych w trybie niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

Digital marketing stopień: (II) , czas trwania: 1,5 roku ,
forma: niestacjonarne

Uczelnie, gdzie digital marketing jako specjalność / ścieżka kształcenia

Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

Marketing i sprzedaż stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 1,5 roku

Specjalności na kierunku marketing i sprzedaż

Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

Marketing i sprzedaż stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku marketing i sprzedaż

Uniwersytet WSB Merito Łódź

Uniwersytet WSB Merito Łódź

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito Warszawa

Uniwersytet WSB Merito Warszawa

Management stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku management

Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito Gdynia

Uniwersytet WSB Merito Gdynia

Management stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 1,5 roku

Specjalności na kierunku management

Uniwersytet WSB Merito Chorzów

Uniwersytet WSB Merito Chorzów

Marketing i sprzedaż stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku marketing i sprzedaż

Uniwersytet WSB Merito Szczecin

Uniwersytet WSB Merito Szczecin

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Akademia WSB w Żywcu

Akademia WSB w Żywcu

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 1,5 roku lub 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Akademia WSB w Cieszynie

Akademia WSB w Cieszynie

Studia menedżerskie stopień: (I) , czas trwania: 3 lata

Specjalności na kierunku studia menedżerskie

Digital Marketing – kierunek studiów

Studia na kierunku Digital Marketing to studia magisterskie, których program kształcenia trwa 1,5 roku (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

Studia na kierunku digital marketing
Rok akademicki 2024/2025
Forma studiów niestacjonarne
Poziom studiów studia II stopnia
Czas trwania 1,5 roku (studia II stopnia)

Uczelnie

Studia na kierunku digital marketing możesz podjąć na 1 uczelni publicznej oraz 2 niepublicznych (prywatnych) szkołach wyższych w trybie niestacjonarnym | digital marketing - uczelnie >

Opis kierunku

Studia realizowane w ramach kierunku Digital Marketing obejmują zagadnienia z zakresu nowych technologii marketingowych, planowania oraz efektywności prowadzenia kampanii reklamowych. Celem kształcenia jest przekazanie uczestnikom umiejętności oraz wiedzy w zakresie branży kreatywnej.

 

Wymagania rekrutacyjne

W trakcie rekrutacji na studia 2025/2026 na kierunku Digital Marketing należy złożyć m.in. dyplom ukończenia studiów oraz suplement do dyplomu. Rekrutacja na studia przeznaczona jest dla absolwentów dowolnej ścieżki kształcenia.

*Wymagania mogą się różnić w zależności od uczelni oraz trybu studiów (szczegółowe wymagania w dziale poniżej).

 

Praca po studiach

Po ukończeniu studiów na kierunku Digital Marketing absolwent jest przygotowany do pracy w szeroko rozumianym digital marketingu, jako specjalista social mediów, office manager czy specjalista do spraw sprzedaży internetowej. 

Wymagania rekrutacyjne

W trakcie rekrutacji prowadzony jest konkurs dyplomów, w ramach którego uwzględniane są oceny, jakie  kandydaci uzyskali na dyplomie. Kandydat powinien dostarczyć także średnią ocen z toku studiów, która została potwierdzona przez dziekanat.

Kierunki studiów, do których zalicza się Digital Marketing, w ramach rekrutacji wymagają również uiszczenia m.in. opłaty rekrutacyjnej, która nie podlega zwrotowi.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

Digital Marketing - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Dalsza część artykułu pod reklamą

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując Digital Marketing

Program studiów i przedmioty

W trakcie studiów na tym kierunku studenci mają możliwość zdobycia certyfikatu Digital Marketing Qualification. Taki dokument daje m.in. dostęp do zamkniętej bazy wiedzy na temat marketingu cyfrowego czy rozwój umiejętności poprzez możliwość uczestnictwa w branżowych wydarzeniach.

Wszystkie przedmioty ujęte w planie zajęć prowadzi kadra wykładowców z wieloletnim doświadczeniem w Digital Marketingu. Studenci mogą więc uczyć się od nich, zdobywać wiedzę oraz tworzyć kreatywne projekty.

 

Absolwent będzie posiadać wiedzę z zakresu:

  • nowych technologii marketingu,
  • planowania kampanii reklamowych,
  • zarządzania projektami,
  • analizy danych marketingowych.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jak wyglądają studia na kierunku Digital Marketing?

1. Typ i tryb studiów

Digital Marketing to kierunek, który obejmuje treści z zakresu nauk społecznych i mediach, a także nauk o zarządzaniu czy jakości.

 

Studia na kierunku Digital Marketing możemy podzielić na:

1. Poziom:

 

2. Forma:

 

Powyższy kierunek można realizować w trybie stacjonarnym oraz niestacjonarnym. Wykłady oraz ćwiczenia prowadzone są na terenie Uczelni od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych w planie zajęć. W przypadku trybu niestacjonarnego przedmioty prowadzone są z kolei w trakcie zjazdów weekendowych.

 

2. Program studiów i przedmioty

Program zajęć powstał przy uwzględnieniu aktualnych trendów w branży Digital Marketingu. Studenci poza uczestnictwem w wykładach i ćwiczeniach, realizują także obowiązkowe praktyki zawodowe. Dzięki temu mogą zapoznać się ze środowiskiem pracy i sytuacją rynkową, nauczyć się realizacji projektów graficznych oraz doskonalić już zdobytą wiedzę.

W programie studiów na kierunku Digital Marketing uwzględniono takie przedmioty, jak np.:

  • podstawy Digital Marketingu,
  • design thinking,
  • content marketing,
  • zarządzanie projektem marketingowym,
  • prawo Internetu.

 

3. Nabywane umiejętności

W czasie studiów na kierunku Digital Marketing studenci zdobywają wiedzę w ramach zarządzania kreacją oraz marką. Potrafią przygotować media plan, kreację oraz strategię komunikacyjną. Uczą się rodzajów koncepcji zarządzania oraz prawnych aspektów funkcjonowania przemysłu kreatywnego.

 

4. Dla kogo ten kierunek

Digital Marketing to studia, które prowadzone są w języku angielskim i skierowane do osób potrafiących w stopniu komunikatywnym porozumiewać się za jego pomocą. To również kierunek dla osób pragnących uzupełnić posiadane informacje w zakresie marketingu wirtualnego.

 

5. Gdzie studiować Digital Marketing

Popularne uczelnie, na których można studiować kierunek Digital Marketing:

Dalsza część artykułu pod reklamą

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia na kierunku Digital Marketing trwają 1,5 roku (studia II stopnia).

Kierunek Digital Marketing realizowany jest wyłącznie na drugim stopniu w trakcie 1,5 roku. Po ukończeniu studiów oraz obronie pracy dyplomowej uzyskuje się tytuł magistra.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Digital Marketing

Praca po studiach

Absolwenci kierunku studiów Digital Marketing są przygotowani do pracy w instytucjach branży medialnej czy działach marketingu. Odnajdą się także w działach mediów społecznościowych przedsiębiorstw czy w firmach branży e-commerce.

 

Absolwent kierunku Digital Marketing znajdzie zatrudnienie m.in. jako

  • copywriter,
  • manager e-commerce,
  • analityk sprzedaży e-commerce,
  • content manager,
  • specjalista SEO, 
  • specjalista Public Relations.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Digital marketing studia niestacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Digital marketing studia II stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki informatyczne

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki informatyczne - podyplomowe

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Miasta, które oferują studia na kierunku Digital Marketing

Dalsza część artykułu pod reklamą

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2025

arkusze maturalne

wyniki matur 2024

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia

Komentarze (0)