Technologie cyfrowe w animacji kultury

Technologie cyfrowe w animacji kultury

Uczelnie

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Studia na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym)

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
I stopnia
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Technologie cyfrowe w animacji kultury stopień: (I) (II) ,
forma: stacjonarne

Specjalności na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury

Gotowe

Wyróżniony

Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

Technologie cyfrowe w animacji kultury studia - kierunek studiów

Studia na kierunku Technologie cyfrowe w animacji kultury to studia licencjackie lub magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata lub magistra).

Studia na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury
Rok akademicki 2025/2026
Forma studiów stacjonarne
Poziom studiów studia I i II stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia), 2 lata (studia II stopnia)

Uczelnie

Studia na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) | technologie cyfrowe w animacji kultury - uczelnie >

Wymagania

W procesie rekrutacji na studia 2025/2026 na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury najczęściej wymagane przedmioty maturalne to: filozofia, historia, informatyka, geografia, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie, historia sztuki.

*Wymagania mogą się różnić w zależności od uczelni oraz trybu studiów (szczegółowe wymagania w dziale poniżej).

Jakie przedmioty zdawać na maturze?

Najczęściej wymagane przedmioty maturalne w procesie rekrutacyjnym na studia na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury:

  • filozofia,
  • geografia,
  • historia,
  • historia sztuki,
  • informatyka,
  • język polski,
  • matematyka,
  • wiedza o społeczeństwie.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

Technologie cyfrowe w animacji kultury - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Dalsza część artykułu pod reklamą

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując technologie cyfrowe w animacji kultury

Program studiów i przedmioty

Przykładowe przedmioty w programie studiów na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury: grafika komputerowa 2D, filozofia współczesna, środowisko programistyczne, design w kulturze, tworzenie digital stories.

Czego nauczysz się w ramach studiów na kierunku Technologie cyfrowe w animacji kultury? Studia kształcą w zakresie posługiwania się nowoczesnymi mediami, a także współczesnej kultury. Kierunek łączy zatem wiedzę teoretyczną z praktycznymi umiejętnościami w dziedzinie animowania obiektów oraz organizacji wydarzeń w obszarze szeroko pojętej kultury.

Przykładowymi przedmiotami będą: grafika komputerowa 2D, gry komputerowe w kulturze, design w kulturze, podstawy programowania zorientowanego na klienta czy środowisko programistyczne.

Warto podkreślić, że kierunek powstał we współpracy z firmami działającymi na rynku nowoczesnych mediów, co pozwoli Ci lepiej poznać wymagania rynku lub nawet znaleźć ciekawe praktyki w jednej z firm.

 

Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • animacji kultury oraz współczesnej kultury,
  • tworzenie multimediów i grafiki komputerowej, stron internetowych,
  • tworzenia tekstów dla portali internetowych,
  • przetwarzanie informacji za pomocą cyfrowych narzędzi,
  • języka obcego na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz posiada umiejętności posługiwania się specjalistycznym językiem angielskim z zakresu kierunku kształcenia.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jak wyglądają studia na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury?

 

1. Typ i tryb studiów

Osoby, które aplikują na kierunek technologie cyfrowe w animacji kultury zdobędą wszechstronne wykształcenie informatyczne.

 

Studia na kierunku Technologie cyfrowe w animacji kultury możemy podzielić na:

1. Poziom:

 

2. Forma:

 

Powyższe studia są dostępne jedynie w trybie stacjonarnym, w którym zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku. Taka opcja kształcenia będzie idealnym wyborem dla osób, które mogą sobie pozwolić na codzienną obecność na uczelni i pełne poświęcenie się nauce.

 

2. Program studiów i przedmioty

Ze względu na interdyscyplinarny program nauczania na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury, studenci zdobędą wszechstronną wiedzę z zakresu różnorodnych dyscyplin naukowych. W ramach licznych zajęć, dowiedzą się więcej na temat kultury współczesnej, historii sztuki, a także informatyki czy nowych mediów. W planie znajdzie się wiele ciekawych przedmiotów z zakresu powyższej tematyki, między innymi takich jak:

  • Grafika komputerowa 3D
  • Filozofia współczesna
  • Technologie mobilne
  • Podstawy dziennikarstwa internetowego

 

3. Nabywane umiejętności

Osoby, które zdecydują się na realizacje kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury, zdobędą szereg umiejętności praktycznych. Przede wszystkim skupią się na rozwijaniu swoich zdolności informatycznych. Tym samym nauczą się tworzenia multimediów i grafiki komputerowej.

Ponadto poznają zasady projektowania stron internetowych oraz podstaw programowania, co z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej. Ważnym elementem kształcenia będzie rozwijanie zdolności z zakresu promowania kultury za pomocą nowych mediów.

 

4. Dla kogo ten kierunek

Szukasz innowacyjnych studiów w zakresie nauk humanistycznych, które wychodzą naprzeciw zapotrzebowaniom nowoczesnych firm? Technologie cyfrowe w animacji kultury to jeden z nielicznych humanistycznych kierunków dotrzymujących kroku współczesnej kulturze wykorzystującej dokonania obecnej technologii.

Jeżeli zatem chciałbyś podjąć pracę w nowoczesnych mediach to Technologie cyfrowe w animacji kultury mogą być świetnym kierunkiem dla Ciebie!

 

5. Gdzie studiować Technologie cyfrowe w animacji kultury

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek Technologie cyfrowe w animacji kultury:

 

Dalsza część artykułu pod reklamą

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia na kierunku Technologie cyfrowe w animacji kultury trwają 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia).

Studia pierwszego stopnia na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury będą trwały trzy lata, czyli sześć semestrów i zakończą się nadaniem tytułu licencjata. Osoby, które zdecydują się na studia drugiego stopnia, na naukę poświęcą dwa lata, czyli cztery semestry. Po upływie tego czasu i obronie pracy dyplomowej otrzymają tytuł magistra.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury

Praca po studiach

Gdzie znajdziesz zatrudnienie jako absolwent Technologie cyfrowe w animacji kultury? Po ukończeniu studiów będziesz mógł pracować w firmach prowadzących portale specjalizujące się w problematyce kulturalnej, w social mediach lub w agencjach reklamowych promujących wydarzenia kulturalne za pomocą nowych mediów.

Co więcej, praca będzie na Ciebie czekać w nowoczesnych placówkach kulturalnych i ośrodkach kultury w firmach zajmujących się badaniem zasobów sieciowych. Będziesz mógł także analizować trendy rynkowe lub pracować w firmach marketingowych. Jeżeli zatem jesteś osobą kontaktową i masz właściwe kompetencje społeczne to Technologie cyfrowe w animacji kultury to może być świetnym początkiem Twojej przyszłej kariery w tym zakresie!

 

Absolwent kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury znajdzie zatrudnienie w/jako:
  • pracownik w firmach działających w problematyce kulturalnej,
  • pracownik w instytucjach kulturalnych,
  • pracownik w social mediach,
  • pracownik w firmie analizujące trendy rynkowe,
  • pracownik firmy marketingowej.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Technologie cyfrowe w animacji kultury studia stacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Technologie cyfrowe w animacji kultury studia I stopnia

Technologie cyfrowe w animacji kultury studia II stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury

Filtrowanie
Województwo
Miasto
Poziom studiów
stacjonarne

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki informatyczne

Filtrowanie
Województwo
I stopnia inżynierskie, I stopnia licencjackie

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki informatyczne - podyplomowe

Filtrowanie
Województwo
I stopnia inżynierskie, I stopnia licencjackie

Dalsza część artykułu pod reklamą

Miasta, które oferują studia na kierunku Technologie cyfrowe w animacji kultury

Dalsza część artykułu pod reklamą

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2025

arkusze maturalne

wyniki matur 2024

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia

  • ul. Koszykowa 86; , 02-008 Warszawa https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ9fSNrpbMHkcR9efpda02X_0 https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/6fd17-polsko-japońska-akademia-technik-komputerowych.jpg Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie
  • ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa, tel. 22 45 72 300, fax. 22 45 72 303 https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJbVsxiY8yGUcRqP5BezchYwU https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/5a4be-vistula-warszawa.jpg Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie
  • ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa, tel. 22 45 72 300, fax. 22 45 72 303 https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJT8rqz9DLHkcRXVRfpPuQcfs https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/5433e-sgtih-vistula.jpg Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie
  • ul. Marcina Kasprzaka 49, , 01-234 Warszawa https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ0Z9P6HfLHkcRaeqX_nj9aBE https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/c5f18-amnsh.jpg Akademia Medyczna Nauk Stosowanych i Holistycznych
  • Dzień Otwarty https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/34f7e-ujd-czestochowa.jpg Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie
  • ul. Fredry 10, 61-701 Poznań https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJI9FtDzZbBEcRyR434R7X6sQ https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/aa7c5-umed-poznan.jpg Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

Komentarze (0)