Administracja publiczna i komunikowanie społeczne to studia skierowane do wszystkich absolwentów szkół średnich, którzy chcieliby rozwinąć wszechstronną wiedzę z obszaru różnorodnych nauk, w tym administracyjnych, prawnych, czy społecznych oraz rozpocząć karierę zawodową w jednostkach administracji publicznej.
1. Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku administracja publiczna i komunikowanie społeczne możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
2. Zdobywana wiedza i umiejętności
Program nauczania na kierunku administracja publiczna i komunikowanie społeczne dowiedzą się więcej na temat administracji, polityki i nauk społecznych. Ponadto rozwiną wiedzę z zakresu funkcjonowania jednostek administracji publicznej. W planie zajęć znajdą się także przedmioty z zakresu ekonomii, historii, czy public relations.
Poza wiedzą teoretyczną, studenci rozwiną także umiejętności praktyczne, które wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej. W ramach kształcenia nauczą się komunikacji, podejmowania działań promocyjnych, współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz wykorzystywania narzędzi pozyskiwania danych. Osoby, które aplikują na powyższy kierunek rozwiną kompetencje językowe i poznają specjalistyczną terminologię branżową, tym samym zwiększając swoje szanse na karierę w środowisku międzynarodowym.
3. Gdzie studiować administrację publiczną i komunikowanie społeczne
Jakie uczelnie w Polsce oferują kierunek administracja publiczna i komunikowanie społeczne: