Obecnie, znajomość języków obcych otwiera wiele zawodowych drzwi, zarówno w kraju, jak i na arenie międzynarodowej. Poza angielskim warto nauczyć się dodatkowych języków, co z pewnością docenią pracodawcy na całym świecie. Osoby, które aplikują na kierunek języki obce w mediach i biznesie będą miały szansę nauczyć się trzech języków oraz rozwinąć wszechstronną wiedzę z obszaru różnych dyscyplin, a także zyskać cenne umiejętności praktyczne. Program nauczania zakłada realizację wiele ciekawych zajęć teoretycznych i warsztatów praktycznych.
1. Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku języki obce w mediach i biznesie możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
2. Zdobywana wiedza i umiejętności
Program nauczania na powyższych studiach będzie oscylował wokół nauk społecznych, biznesowych i filologicznych. W planie znajdą się zajęcia z socjologii kultury i mediów, komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz z public relations i tworzenia informacji. Jednak studenci przede wszystkim skupią się na doskonaleniu umiejętności praktycznych.
W ramach kształcenia nauczą się trzech języków obcych: angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego oraz poznają wybraną terminologię z obszaru nowych mediów i szeroko pojętego biznesu. Co więcej poznają zasady komunikowania biznesowego oraz wdrażania odpowiednich działań marketingowych, co z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej. Dowiedzą się także, w jaki sposób dokonywać tłumaczeń ustnych i przekładów pisemnych w obrębie trzech wybranych języków obcych.
3. Gdzie studiować języki obce w mediach i biznesie
Jakie uczelnie w Polsce oferują kierunek języki obce w mediach i biznesie: