Komunikacja wizerunkowo-mediacyjna

Komunikacja wizerunkowo-mediacyjna

Komunikacja wizerunkowo-mediacyjna studia - kierunek studiów

Przekaz werbalny, czyli to, co w bezpośrednim kontakcie powiemy naszemu słuchaczowi, stanowi zaledwie 7% odbieranego przez niego komunikatu – reszta to ton głosu (38%) oraz tak istotna, a ignorowana przez nas mowa ciała (55%). Zaskakujące? Dla wielu tak. Dość niechętnie przyjmujemy wiadomość o tym, że treść naszych wypowiedzi ma tak niewielki wpływ na odbiorcę, zwłaszcza, gdy należymy do osób szczególnie dbających o słowa. Jak to zatem jest z tą komunikacją? Co zrobić, by porozumieć się z drugim człowiekiem na polu osobistym i zawodowym, by nasze intencje zostały poprawnie odczytane przez drugą stronę i przyniosły obu stronom oczekiwany efekt? Odpowiedzi na te i inne pytania szukają osoby, które zdecydowały się na studia na kierunku komunikacja wizerunkowo-mediacyjna.

Jakich przedmiotów możesz spodziewać się w planie zajęć, jeśli zdecydujesz się na te studia? Masz szansę odbyć kurs dwóch języków – angielskiego oraz drugiego języka nierodzimego, w nieco mniejszym wymiarze godzin. Poznasz podstawy teorii wizerunku, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć wizualne aspekty komunikacji, zgłębisz semiotykę, czyli naukę o znakach, które odgrywają bardzo istotną rolę w procesie komunikacji. Podczas praktyczno-teoretycznych zajęć przyjrzysz się zasadom i schematom zachowań w komunikacji międzyosobowej, międzykulturowej oraz zawodowej (retoryka, public relations). Weźmiesz udział w szeregu warsztatów negocjacyjnych i mediacyjnych, które przygotują Cie do pełnienia w przyszłości zawodów zorientowanych na skuteczną komunikację.

Jakie to zawody? Gdzie znajdziesz pracę kończąc studia na kierunku komunikacja wizerunkowo-mediacyjna? Z pewnością sprawdzisz się w roli negocjatora, mediatora i specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (PR) w firmach lub instytucjach, które potrzebują tego typu specjalistycznych usług. Jako absolwent z szeroko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi z powodzeniem znajdziesz zatrudnienie w biurach prasowych (na stanowisku rzecznika prasowego), agencjach reklamowych, agencjach PR oraz w roli samodzielnego specjalisty-mediatora, organizującego szkolenia dla firm i osób prywatnych. Możesz ponadto zdecydować się na karierę specjalisty od wizerunku, zatrudnianego przez przedstawicieli władz, świata mediów czy polityków (np. na potrzebę kampanii wyborczych).

WAŻNE TEMATY

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK KOMUNIKACJA WIZERUNKOWO-MEDIACYJNA

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Zobacz inne kierunki Filologiczne

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując komunikację międzykulturową w Europie?

Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • praktycznej znajomości języka angielskiego oraz drugiego języka nierodzimego, którego kurs realizowany jest w toku studiów
  • teorii wizerunku i wizualnych aspektów komunikacji
  • zasad komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • dziedzictwa kulturowego
  • podstaw semiotyki i wykorzystania znaków w procesie komunikacji
  • zasad komunikacji międzyosobowej
  • zasad komunikacji międzykulturowej
  • zasad komunikacji zawodowej (retoryka, public relations)
  • prowadzenia negocjacji i mediacji

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku komunikacja międzykulturowa w Europie?

Absolwent kierunku komunikacja międzykulturowa w Europie znajdzie zatrudnienie w/jako:

  • agencjach public relations
  • agencjach reklamowych
  • działach public relations w firmach i instytucjach
  • biurach prasowych
  • rzecznik prasowy
  • mediator
  • negocjator
  • organizator szkoleń z zakresu komunikacji interpersonalnej
  • samodzielny specjalista do spraw wizerunku

W JAKICH FIRMACH MOŻESZ PRACOWAĆ PO KIERUNKU KOMUNIKACJA WIZERUNKOWO-MEDIACYJNA

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKACJA WIZERUNKOWO-MEDIACYJNA

Komentarze (0)