1. Typ i tryb studiów
	Kierunek e-biznes można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zaocznym. W przypadku pierwszej opcji zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku, co będzie dobrym rozwiązaniem dla osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie się nauce i zdobywaniu wykształcenia. Jeżeli natomiast zależy Ci na większej swobodzie studiowania to wybierz studia niestacjonarne, na których zajęcia odbywają się w wybrane weekendy semestru.
	Tematyka zajęć będzie oscylować głównie wokół zagadnień związanych z naukami ekonomicznymi i szeroko pojętym biznesem.
	 
	Studia na kierunku E-biznes możemy podzielić na:
	1. Poziom:
	 
	2. Forma:
	 
	Studia stacjonarne tzw. dzienne realizowane są bezpłatnie (w uczelniach publicznych), a program kształcenia realizowany jest od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.
	Studia niestacjonarne w trybie zaocznym odbywają się zazwyczaj w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, z kolei studia niestacjonarne w trybie wieczorowym (one czasami tylko z nazwy są wieczorowe, ale w praktyce zajęcia odbywają się przez cały dzień) realizowane są od poniedziałku do piątku.
	Zanim wybierzesz jednak studia niestacjonarne, pamiętaj, że wiążą się one z uiszczaniem opłat za czesne, oraz przed rekrutacją sprawdź w jakiej formie realizowane są studia zaocznej czy wieczorowej.
	 
	2. Program studiów i przedmioty
	Studenci, którzy aplikują na kierunek e-biznes będą mieli okazję zdobyć kompleksową wiedzę na temat ekonomii, zarządzania czy nauk informatycznych. W siatce zajęć znajdzie się wiele ciekawych przedmiotów związanych z powyższą tematyką. Oto wybrane z nich:
	 
	- 
		Komunikacja marketingowa w Internecie
- 
		Badania marketingowe
- 
		Strategie e-biznesu
	 
	3. Nabywane umiejętności
	Jako student kierunku e-biznes zdobędziesz wiele istotnych umiejętności praktycznych i kwalifikacji zawodowych. Przede wszystkim dowiesz się w jaki sposób zarządzać różnorodnymi aspektami firmy przy pomocy mediów cyfrowych. 
	Ponadto poznasz techniki i metody sprzedaży usług oraz produktów w internecie. Studenci wykształcą także zdolności z obszaru marketingu i reklamy internetowej.
	 
	4. Dla kogo ten kierunek
	W dobie portali społecznościowych i stron internetowych niemożliwością jest prowadzenie firmy bez zaznaczenia jej obecności w Internecie. Co więcej, istnieje coraz więcej firm, które oferują swoje usługi jedynie w wydaniu internetowym. 
	Dzięki tej tendencji rośnie zapotrzebowanie na specjalistów w dziedzinie e-biznesu. Jak absolwent tego kierunku możesz dołączyć do tego grona!
	 
	5. Gdzie studiować E-biznes
	Jakie uczelnie w Polsce oferują kierunek E-biznes: