ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ

ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ

ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ studia - kierunek studiów

Reklama często przez wielu określana jest dźwignią handlu. W powyższym, stwierdzeniu jest bardzo dużo prawdy, ponieważ większość współczesnych konsumentów sugeruje się reklamą i dostępnymi opiniami przy wyborze konkretnego produktu lub usługi. Współcześnie, w dobie rozwoju nowych form medialnych i doskonalenia się tych już od dawna funkcjonujących na rynku, branża reklamowa odradza się na nowo i wprowadza innowacyjne metody i techniki działania, co ma pozytywny wydźwięk zarówno dla klientów, jak i przedsiębiorców.

Ze względu na tego typu zmiany i tendencje panujące w tym obszarze, rośnie zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu znajomości mediów i technik reklamowych, którzy potrafiliby skutecznie wykorzystać swoją wiedzę w przyszłym życiu zawodowym.

Odpowiedzią na te i podobne potrzeby stawiane przez współczesny rynek pracy są innowacyjne i przyszłościowe studia na kierunku zarządzanie mediami i reklamą. Ich program skierowany jest do wszystkich osób o wszechstronnych zainteresowaniach i kreatywnym myśleniu, które chciałyby związać swoją przyszłość z dynamicznie rozwijającą się branżą reklamową. Jeżeli więc należysz do tego grona, to koniecznie weź udział w rekrutacji!

WAŻNE TEMATY

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Aby zostać studentem tego nowatorskiego i przyszłościowego kierunku musisz przedstawić dyplom ukończenia studiów wyższych z zakresu pokrewnych dyscyplin naukowych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

SPECJALNOŚCI / ŚCIEŻKI KSZTAŁCENIA NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ

Tryb studiów
Typ studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Nic nie znaleziono

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ PODCZAS STUDIÓW NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ:

Jako student będziesz miał możliwość uczestniczenia w licznych, niezwykle ciekawych zajęciach, warsztatach praktycznych oraz wykładach, dzięki którym ugruntujesz i rozwiniesz swoją dotychczasową wiedzę oraz zyskasz nowe, cenne umiejętności i kwalifikacje zawodowe.

Program kursu został podzielony na dwa moduły tematyczne. Pierwszy z nich oscyluje wokół zagadnień powiązanych z obszarem zarządzania, naukami prawnymi czy ekonomią. Natomiast, na kolejnym bloku będziesz miał okazję zaznajomić się z historią sztuki i mediów oraz rozwinąć swoje kompetencje z zakresu marketingu i reklamy.

W toku nauki będziesz musiał także zdecydować się na jedną z dostępnych specjalizacji zawodowych, która będzie jednocześnie najlepiej dopasowana do twoich potrzeb i planów zawodowych. Zadecydujesz pomiędzy zarządzaniem mediami, a zarządzaniem reklamą. Uzyskaną wiedzę teoretyczną wykorzystasz także podczas obowiązkowych praktyk studenckich, dzięki którym zdobędziesz cenne doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.

  • wiedza z zakresu zarządzania biznesem i zasobami ludzkimi
  • znajomość różnorodnych form medialnych
  • wiedza z zakresu historii sztuki
  • znajomość nowoczesnych technik marketingowych
  • wiedza z zakresu ekonomii i finansów
  • znajomość nowoczesnych programów informatycznych
  • wiedza z zakresu nauk prawnych
  • umiejętności miękkie
  • znajomość specjalistycznej terminologii
  • znajomość języka obcego

Jak wyglądają studia na kierunku Zarządzanie mediami i reklamą?

 

1. Typ i tryb studiów

Chociaż kierunek Zarządzanie mediami i reklamą wydaje się przyszłościowy, a poruszane w jego ramach zagadnienia wychodzą naprzeciw wymaganiom współczesności, to jednak dość rzadko występuje w ofertach edukacyjnych uczelni. Dość rzadko również studenci otrzymują wybór formy kształcenia i zazwyczaj kierunek ten realizowany jest w trybie stacjonarnym, zatem zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku, od godzin porannych.

 

2. Program studiów i przedmioty

Zarządzanie mediami i reklamą to kierunek o bogatym programie kształcenia. Stanowi odpowiedź na zmieniające się warunki społeczne, w tym szeroko pojętą mediatyzację, rozwój struktur społeczeństwa informacyjnego, zwiększającą się rolę instytucji medialnych w życiu społecznym i gospodarczym. Studenci uczestniczą w zajęciach, które dotyczą:

  • prawa mediów,
  • zarządzania organizacją medialną,
  • prawa reklamy,
  • projektowania badań naukowych,
  • zarządzania strategicznego,
  • współczesnych trendów w kulturze.

 

Ponadto, w harmonogramie zajęć można odnaleźć zagadnienia związane z projektowaniem i realizacją kampanii medialnej, tworzeniem strategii nowego biznesu oraz planowania i organizacji kampanii reklamowej.

 

3. Nabywane umiejętności

Zarządzanie mediami i reklamą to propozycja dla tych, którzy chcą zrozumieć oraz odnaleźć się w sektorze, który dynamicznie się rozwija. Aby osiągnąć cel i pojąć funkcjonowanie mediów i reklamy potrzebna jest wiedza znacznie szersza, dlatego kierunek ten zbudowany jest nie tylko na zagadnieniach związanych z działalnością mediów i przestrzeni reklamowej, ale również zagadnieniach dotyczących prawa, ekonomii, finansów i komunikacji społecznej. To kierunek z gałęzi nauk o zarządzaniu, ale o znacznie szerszym obszarze zainteresowań. 

Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ STUDIA NIESTACJONARNE

ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ STUDIA STACJONARNE

Ile trwają studia na kierunku Zarządzanie mediami i reklamą?

Zarządzanie mediami i reklamą to kierunek, który dostarcza szerokiej wiedzy. Dzięki niemu można nabyć umiejętności menedżerskich, a także wiedzy na temat świata mediów i reklamy. Pomimo tego, że program kształcenia jest obszerny to kierunek ten występuje zwykle na studia tylko jedno stopnia i zazwyczaj jest to stopień pierwszy.

Co za tym idzie nauka obejmuje 6 semestrów, trwa łącznie 3 lata i kończy się obroną pracy licencjackiej. Warto jednak zaznajomić się szeroko i dogłębnie z katalogami dydaktycznymi uczelni. Dzięki temu łatwiej nam będzie wybrać zarówno formę, jak i tryb kształcenia.

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ STUDIA II STOPNIA

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO UKOŃCZENIU STUDIÓW NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ:

Po ukończeniu studiów na kierunku zarządzanie mediami i reklamą będziesz miał gruntowną wiedzę i kompetencje z zakresu zarządzania, marketingu, czy znajomości różnorodnych form medialnych. Uzyskane umiejętności i kwalifikacje zawodowe sprawią, że bez problemu znajdziesz zatrudnienie w wielu prężnie rozwijających się branżach. Przede wszystkim zostaniesz kompleksowo przygotowany do objęcia stanowisk kierowniczych i menadżerskich w dowolnych formach, korporacjach czy instytucjach.

 

Ponadto, idealnie odnajdziesz się jako pracownik agencji reklamowych oraz działów marketingu i PR. Równie ciekawą opcją jest związanie swojej przyszłości z mediami, między innymi radiem, prasą, telewizją, a nawet portalami internetowymi.

Bardzo dobra znajomość języka obcego otworzy Ci drzwi do międzynarodowej kariery, w niemal każdym zakątku świata. Dodatkowo, po ukończeniu studiów magisterskich możesz kontynuować naukę na studiach doktoranckich i tym samym rozpocząć działalność naukową.

  • agencje reklamowe
  • działy marketingu i PR
  • stacje radiowe
  • portale internetowe
  • telewizja
  • wydawnictwa
  • redakcje czasopism
  • firmy i korporacje międzynarodowe
  • organizacje pozarządowe

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ

Komentarze (0)