ANALIZA I EKSPLORACJA DANYCH RYNKOWYCH I MARKETINGOWYCH - STUDIA PODYPLOMOWE

ANALIZA I EKSPLORACJA DANYCH RYNKOWYCH I MARKETINGOWYCH - STUDIA PODYPLOMOWE

Uczelnie

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
    Miejscowość
      Status uczelni
      Typ uczelni
        Więcej filtrów
        Poziom studiów
          Forma studiów
            Czas trwania

              Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

              Nie znaleziono uczelni spełniających kryteria wyszukiwania

              Gotowe

              Wyróżniony

              Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

              Analiza i eksploracja danych rynkowych i marketingowych - studia podyplomowe

              Studia na kierunku analiza i eksploracja danych rynkowych i marketingowych to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

              Kierunek przeznaczony jest dla wszystkich absolwentów uczelni wyższych, którzy chcieliby zdobyć nowe umiejętności w zakresie analizy danych. Studia będą także odpowiednie dla kierowników i managerów, którzy są odbiorcami wykonywanych badań i chcą lepiej interpretować wyniki i nadzorować pracę działów analitycznych.

               

              JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

              W celu rekrutacji na kierunek analiza i eksploracja danych rynkowych i marketingowych przeważnie wystarczy wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. Kandydaci powinni legitymować się tytułem magistra, inżyniera lub licencjata, jednak zwykle nie ma wymagań odnoszących się do ukończonej specjalizacji. Nauka może się wiązać z dodatkowymi opłatami, takimi jak np. czesne. Na kierunku może obowiązywać limit miejsc, dlatego warto sprawdzić wcześniej harmonogram rekrutacji i zgłosić się jak najszybciej.

              *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

               

              JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU ANALIZA I EKSPLORACJA DANYCH RYNKOWYCH I MARKETINGOWYCH?

              Kierunek analiza i eksploracja danych rynkowych i marketingowych jest realizowany w trybie niestacjonarnym. Zajęcia prowadzone są najczęściej przez wykwalifikowanych nauczycieli akademickich, którzy podzielą się swoim doświadczeniem i będą służyć słuchaczom radą. Wykłady teoretyczne są zwykle ograniczone do minimum. Dzięki temu studenci mogą się skupić na rozwijaniu umiejętności praktycznych za pomocą np. laboratoriów komputerowych, na których mogą pracować z nowoczesnymi narzędziami wspierającymi działania analityczne. Program studiów może być także dostosowywane do zmiennej sytuacji i potrzeb pracodawców oferujących stanowiska dla analityków.

               

              1. Typ i tryb studiów:

              Studia na kierunku analiza i eksploracja danych rynkowych i marketingowych możemy podzielić na:

              1. Poziom:

              2. Forma:

               

              2. Zdobywana wiedza i umiejętności

              W programie kierunku analiza i eksploracja danych rynkowych i marketingowych znajduje się wiele przedmiotów, których treści mają przygotować studentów do pracy w zawodzie. Studenci mogą się zapoznać m.in. z technikami data mining oraz nauczyć się analizować duże zbiory danych. Słuchacze rozwijają kompetencje niezbędne do prowadzenia analiz dla różnych instytucji m.in. administracji państwowej i biznesu. Mogą także nauczyć się interpretować wyniki badań oraz je wizualizować za pomocą narzędzi informatycznych, takich jak np. Oracle, Staistica czy Microsoft Excel. Często zapoznają się również z metodami tworzenia raportów. Czasem słuchacze mogą poćwiczyć swoje umiejętności prezentacji informacji zespołowi lub przełożonym.

               

              ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU ANALIZA I EKSPLORACJA DANYCH RYNKOWYCH I MARKETINGOWYCH?

              Studia na kierunku analiza i eksploracja danych rynkowych i marketingowych trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

               

              JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU ANALIZA I EKSPLORACJA DANYCH RYNKOWYCH I MARKETINGOWYCH?

              Absolwenci studiów na kierunku analiza i eksploracja danych rynkowych i marketingowych mogą podjąć pracę na różnych stanowiskach analitycznych. Mogą szukać zatrudnienia w sektorze bankowym, ubezpieczeniowym, telekomunikacyjnym czy handlowy, a także wielu innych, w których oferowane są pozycje związane z analizą i eksploracją danych. Inną możliwością jest praca w sektorze publicznym lub prowadzenie badań w instytucjach naukowych. Absolwenci mogą spróbować swoich sił także w działalności konsultingowej np. w zakresie analizy wykorzystującej techniki data minig. Studia mogą się także przyczynić do awansu na wyższe stanowiska kierownicze, dzięki lepszemu zrozumieniu pracy zespołów analitycznych.

              Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku analiza i eksploracja danych rynkowych i marketingowych to m.in.:

              • analityk danych
              • specjalista ds. analizy i eksploracji danych
              • kierownik zespołu

               

              Zobacz inne kierunki ekonomiczne

              Filtrowanie
              Województwo
                Poziom studiów

                Zobacz inne kierunki ekonomiczne - podyplomowe

                Filtrowanie
                Województwo
                  Poziom studiów

                  Komentarze (0)