KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
    Miejscowość
      Status uczelni
      Typ uczelni
      Więcej filtrów
      Poziom studiów
      Forma studiów
      Czas trwania
      Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

      Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

      Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, pr stopień: (II), czas trwania: 2 lata
      forma: stacjonarne, niestacjonarne

      Specjalności na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, pr

      KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR studia – kierunek studiów

      Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

      Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr
      Rok akademicki 2024/2025
      Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
      Poziom studiów studia II stopnia
      Czas trwania 2 lata (studia II stopnia)

      Uczelnie

      Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr - uczelnie >

      Opis kierunku

      Studenci kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations zdobędą kompleksową wiedzę z zakresu dziennikarstwa, marketingu, zarządzania reklamy. W czasie kształcenia dowiedzą się więcej na temat marketingu medialnego, komunikowania wizerunkowego, czy brandingu. Ponadto nauczą się sporządzania strategii reklamowych i wykorzystywania technik marketingowych w praktyce zawodowej.

       

      Praca po studiach

      Po ukończeniu powyższych studiów można znaleźć zatrudnienie w agencjach marketingowych i reklamowych, agencjach kreatywnych i eventowych oraz w firmach public relations. Dobrym rozwiązaniem może być także praca w zawodzie grafika komputerowego.

      WYMAGANIA REKRUTACYJNE

      Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to studia magisterskie skierowane do absolwentów uczelni wyższych, którzy chcieliby rozwijać swoją wiedzę i umiejętności z obszaru marketingu. Aplikując na ten kierunek należy dopełnić niezbędnych formalności i spełnić warunki rekrutacyjne, obowiązujące na danej uczelni.

      Najczęstsze wymagania rekrutacyjne na studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to:

      • ocena uzyskana na dyplomie ukończenia studiów wyższych.

      *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

      KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR - zasady rekrutacji

      • Terminy rekrutacji

      • Czas trwania

      • Przedmioty maturalne

      • Limity

      • Progi

      JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

      Ciężko nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że reklama jest dźwignią handlu. Obecnie, bez dobrej promocji i dopracowanej strategii reklamowej i wizerunkowej nie jest łatwo osiągnąć zamierzone efekty sprzedażowe i dotrzeć do jak największej ilości klientów. Dlatego też, nieustannie rośnie zapotrzebowanie na specjalistów w dziedzinie reklamy. Ich kształceniem zajmuję się kierunek komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations.

       

      1. Typ i tryb studiów:

      Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations możemy podzielić na:

      1. Poziom:

      2. Forma:

       

      2. Zdobywana wiedza i umiejętności

      Program nauczania na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations będzie oscylował wokół zagadnień związanych z reklamą i marketingiem. Studenci poznają zasady komunikowania marketingowego i wizerunkowego oraz nauczą się tworzenia strategii reklamowych, co z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.

      Ponadto dowiedzą się, w jaki sposób zarządzać kampaniami reklamowymi oraz wykorzystywać techniki z zakresu e-marketingu. W ramach kształcenia zdobędą zdolności z obszaru grafiki komputerowej i obsługi nowoczesnych narzędzi i programów informatycznych. Co więcej rozwiną także kompetencje miękkie, takie jak zdolność komunikacji, czy pracy zespołowej.

      ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

      Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations trwają 2 lata (studia II stopnia).

      JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

      Po ukończeniu studiów na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations można znaleźć ciekawą i dobrze płatną pracę zawodową. Absolwenci idealnie odnajdują się jako pracownicy firm public relations, agencji marketingowych, czy agencji eventowych. Równie ciekawą opcją może być praca w agencjach reklamowych oraz w zawodzie grafika komputerowego lub coacha.

      Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations:

      • firmy i działy Public Relations
      • firmy eventowe
      • agencje marketingowe
      • agencje reklamowe
      • grafik komputerowy
      • coach
      • agencje kreatywne
      • korporacje międzynarodowe
      • własna działalność gospodarcza

      Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

      Filtrowanie
      Województwo
        Poziom studiów

        Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

        Filtrowanie
        Województwo
          Poziom studiów

          Miasta, które oferują studia na kierunku KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

          Teraz najważniejsze

          matura 2024

          zmiany na maturze 2024

          arkusze maturalne

          wyniki matur 2023

          rekrutacja na studia

          studia

          kierunki studiów

          studia podyplomowe

           

          Ciekawe

           


          gdzie studiować

           

           

          Nadchodzące wydarzenia

          • Drzwi otwarte Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
          • Dzień Otwarty Wydziału Prawa i Administracji UŁ https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJkzVRdi_LG0cRIMXhgRsDc2Q https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/45afd-uniwersytet-lodzki-kierunki.jpg Uniwersytet Łódzki
          • Drzwi Otwarte https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJiVhlHiMJqkcR3LRNnD9vans Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
          • ul. Okopowa 59,  , 01-043 Warszawa https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=ul.%20Okopowa%2059%20warszawa https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/5068d-aeh-vizja.jpg Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie
          • Dni otwarte https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/a4759-akademia-muzyczna-Lodz.jpg Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
          • ul. św. Jadwigi 12, Wrocław https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJe5O2FNnpD0cRJYDVarV7L1g https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/05309-wyzsza-szkola-prawa-wroc.jpg Wyższa Szkoła Prawa we Wrocławiu

          Komentarze (0)