KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

Dodaj do ulubionych

KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR studia – kierunek studiów

Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

Opis kierunku

Studenci kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations zdobędą kompleksową wiedzę z zakresu dziennikarstwa, marketingu, zarządzania reklamy. W czasie kształcenia dowiedzą się więcej na temat marketingu medialnego, komunikowania wizerunkowego, czy brandingu. Ponadto nauczą się sporządzania strategii reklamowych i wykorzystywania technik marketingowych w praktyce zawodowej.

 

Praca po studiach

Po ukończeniu powyższych studiów można znaleźć zatrudnienie w agencjach marketingowych i reklamowych, agencjach kreatywnych i eventowych oraz w firmach public relations. Dobrym rozwiązaniem może być także praca w zawodzie grafika komputerowego.

WYMAGANIA REKRUTACYJNE

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to studia magisterskie skierowane do absolwentów uczelni wyższych, którzy chcieliby rozwijać swoją wiedzę i umiejętności z obszaru marketingu. Aplikując na ten kierunek należy dopełnić niezbędnych formalności i spełnić warunki rekrutacyjne, obowiązujące na danej uczelni.

Najczęstsze wymagania rekrutacyjne na studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to:

  • ocena uzyskana na dyplomie ukończenia studiów wyższych.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
    typ studiów
    tryb studiów

    Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

    grupa kierunku

      Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

      Nie znaleziono żadnej uczelni

      KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR - zasady rekrutacji

      • Terminy rekrutacji

      • Czas trwania

      • Przedmioty maturalne

      • Limity

      • Progi

      Poziom i forma studiów

      Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr

      Forma studiów
      Poziom studiów
      Miasto
      Województwo
      SORTOWANIE:

      Nic nie znaleziono

      JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

      Ciężko nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że reklama jest dźwignią handlu. Obecnie, bez dobrej promocji i dopracowanej strategii reklamowej i wizerunkowej nie jest łatwo osiągnąć zamierzone efekty sprzedażowe i dotrzeć do jak największej ilości klientów. Dlatego też, nieustannie rośnie zapotrzebowanie na specjalistów w dziedzinie reklamy. Ich kształceniem zajmuję się kierunek komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations.

       

      1. Typ i tryb studiów:

      Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations możemy podzielić na:

      1. Poziom:

      2. Forma:

       

      2. Zdobywana wiedza i umiejętności

      Program nauczania na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations będzie oscylował wokół zagadnień związanych z reklamą i marketingiem. Studenci poznają zasady komunikowania marketingowego i wizerunkowego oraz nauczą się tworzenia strategii reklamowych, co z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.

      Ponadto dowiedzą się, w jaki sposób zarządzać kampaniami reklamowymi oraz wykorzystywać techniki z zakresu e-marketingu. W ramach kształcenia zdobędą zdolności z obszaru grafiki komputerowej i obsługi nowoczesnych narzędzi i programów informatycznych. Co więcej rozwiną także kompetencje miękkie, takie jak zdolność komunikacji, czy pracy zespołowej.

      ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

      Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations trwają 2 lata (studia II stopnia).

      JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

      Po ukończeniu studiów na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations można znaleźć ciekawą i dobrze płatną pracę zawodową. Absolwenci idealnie odnajdują się jako pracownicy firm public relations, agencji marketingowych, czy agencji eventowych. Równie ciekawą opcją może być praca w agencjach reklamowych oraz w zawodzie grafika komputerowego lub coacha.

      Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations:

      • firmy i działy Public Relations
      • firmy eventowe
      • agencje marketingowe
      • agencje reklamowe
      • grafik komputerowy
      • coach
      • agencje kreatywne
      • korporacje międzynarodowe
      • własna działalność gospodarcza

      Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

      Typ studiów
      Województwo
      SORTOWANIE:

      Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing - podyplomowe

      Typ studiów
      Województwo
      SORTOWANIE:

      MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

      Komentarze (0)

      Popularne

      studia

      matura 2023

       

       

      Teraz najważniejsze

      matura 2023

      zmiany na maturze 2023

      arkusze maturalne

      wyniki matur 2022

      rekrutacja na studia

      studia

      kierunki studiów

      studia podyplomowe

       

      Ciekawe

       


      gdzie studiować

       

       

      Nadchodzące wydarzenia

      • Dzień otwarty https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/1bd10-uniwersytet-szczecinski.jpg Uniwersytet Szczeciński
      • Uniwersytet Zielonogórski, Kampus A, budynek A-29, ul. prof. Z. Szafrana 4a, Zielona Góra https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=uniwersytet%20zielonog%C3%B3rski https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/acf58-uniwersytet-zielona-gora.jpg Uniwersytet Zielonogórski