KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

Dodaj do ulubionych

KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR studia – kierunek studiów

Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa  2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu  magistra.

Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym  lub niestacjonarnym

Specyfika studiów zależy od wyboru specjalności / ścieżki kształcenia

 

Studenci kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations zdobędą kompleksową wiedzę z zakresu dziennikarstwa, marketingu, zarządzania reklamy. W czasie kształcenia dowiedzą się więcej na temat marketingu medialnego, komunikowania wizerunkowego, czy brandingu. Ponadto nauczą się sporządzania strategii reklamowych i wykorzystywania technik marketingowych w praktyce zawodowej.

Po ukończeniu powyższych studiów można znaleźć zatrudnienie w agencjach marketingowych i reklamowych, agencjach kreatywnych i eventowych oraz w firmach public relations. Dobrym rozwiązaniem może być także praca w zawodzie grafika komputerowego.

WYMAGANIA REKRUTACYJNE

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to studia magisterskie skierowane do absolwentów uczelni wyższych, którzy chcieliby rozwijać swoją wiedzę i umiejętności z obszaru marketingu. Aplikując na ten kierunek należy dopełnić niezbędnych formalności i spełnić warunki rekrutacyjne, obowiązujące na danej uczelni.

Najczęstsze wymagania rekrutacyjne na studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to:

  • ocena uzyskana na dyplomie ukończenia studiów wyższych.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Jednostka prowadząca

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr

KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Poziom i tryb studiów

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR STUDIA II STOPNIA

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr

Tryb studiów
Typ studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Studia II stopnia

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

Ciężko nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że reklama jest dźwignią handlu. Obecnie, bez dobrej promocji i dopracowanej strategii reklamowej i wizerunkowej nie jest łatwo osiągnąć zamierzone efekty sprzedażowe i dotrzeć do jak największej ilości klientów. Dlatego też, nieustannie rośnie zapotrzebowanie na specjalistów w dziedzinie reklamy. Ich kształceniem zajmuję się kierunek komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations możemy podzielić na:

1. Typ

• Studia II stopnia (magisterskie)

2. Tryb:

• studia stacjonarne

• studia niestacjonarne

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Program nauczania na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations będzie oscylował wokół zagadnień związanych z reklamą i marketingiem. Studenci poznają zasady komunikowania marketingowego i wizerunkowego oraz nauczą się tworzenia strategii reklamowych, co z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.

Ponadto dowiedzą się, w jaki sposób zarządzać kampaniami reklamowymi oraz wykorzystywać techniki z zakresu e-marketingu. W ramach kształcenia zdobędą zdolności z obszaru grafiki komputerowej i obsługi nowoczesnych narzędzi i programów informatycznych. Co więcej rozwiną także kompetencje miękkie, takie jak zdolność komunikacji, czy pracy zespołowej.

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations trwają 2 lata (studia II stopnia).

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

Po ukończeniu studiów na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations można znaleźć ciekawą i dobrze płatną pracę zawodową. Absolwenci idealnie odnajdują się jako pracownicy firm public relations, agencji marketingowych, czy agencji eventowych. Równie ciekawą opcją może być praca w agencjach reklamowych oraz w zawodzie grafika komputerowego lub coacha.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations:

  • firmy i działy Public Relations

  • firmy eventowe

  • agencje marketingowe

  • agencje reklamowe

  • grafik komputerowy

  • coach

  • agencje kreatywne

  • korporacje międzynarodowe

  • własna działalność gospodarcza

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

Komentarze (0)