Media społecznościowe w zarządzaniu

Media społecznościowe w zarządzaniu

Media społecznościowe w zarządzaniu studia – kierunek studiów

Studia na kierunku Media społecznościowe w zarządzaniu to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym (dziennym) lub niestacjonarnym (zaocznym, wieczorowym)

Co jest brane pod uwagę w procesie rekrutacji?

Żeby dostać się na studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu, w procesie rekrutacji na Uniwersytecie Jagiellońskim należy posiadać dyplom ukończenia studiów I stopnia.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W ZARZĄDZANIU

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Jednostka prowadząca

Media społecznościowe w zarządzaniu stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Terminy rekrutacji na uczelniach 2021/2022

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia i jednolite II stopnia Dodatkowa rekrutacja
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Termin rekrutacji I stopnia:
od 01.06.2021
do 08.07.2021
Termin rekrutacji II stopnia:
Termin dodatkowej rekrutacji:
Dowiedz się więcej

Terminy rekrutacji mogą się różnić w zależności od wybranego kierunku. Uczelnie mogą prowadzić także dodatkowe nabory, które z reguły trwają do 30 września lub 15 października. Szczegółowe informacje znajdziesz klikając powyższy przycisk "Dowiedz się więcej".

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu

Tryb studiów
Typ studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Nic nie znaleziono

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując media społecznościowe w zarządzaniu

Program studiów i przedmioty

Czego będziesz miał okazję się nauczyć podczas studiów na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu?

Dzięki zajęciom z zarządzania technologią informacyjną jeszcze lepiej zrozumiesz trendy dominujące w social mediach oraz będziesz w stanie stabilnie osadzić się w tym nowoczesnym świecie.

Poznasz od podszewki najnowocześniejsze programy i aplikacje komputerowe, dzięki którym zbudujesz dowolne innowacyjne modele e- biznesoweZajęcia warsztatowe oparte na pracy w grupie nauczą cię skutecznego obejmowania pozycji lidera oraz argumentowania swojego stanowiska z zachowaniem poszanowania dla odmiennych zdań.

Podstawy psychologii biznesu nauczą cię prowadzenia negocjacji oraz nawiązywania wszelkich kompromisów, dzięki czemu będziesz miał szansę na założenie dobrze prosperującej działalności gospodarczej.

Ponadto posiądziesz niezwykle cenną wiedzę z zakresu wykorzystywania społeczności zewnętrznych do tworzenia innowacji, rozwiązywania problemów i pozyskiwania produktów.

 

Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • zarządzania technologią informacyjną,
  • uczenia się w środowisku wirtualnym,
  • budowy innowacyjnych modeli e-biznesowych,
  • wykorzystania społeczności zewnętrznych do tworzenia innowacji, rozwiązywania problemów i pozyskiwania produktów,
  • efektywnej komunikacji z otoczeniem,

Jak wyglądają studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu?

 

1. Typ i tryb studiów

Kierunek media społecznościowe w zarządzaniu można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym. Studenci, którzy zdecydują się na studia stacjonarne będą zobowiązani do codziennego uczestnictwa w zajęciach akademickich. Jeżeli natomiast zależy Ci na większej swobodzie w zdobywaniu wykształcenia, to wybierz studia niestacjonarne, na których obowiązuje weekendowy tryb nauczania.

Program kształcenia na powyższych studiach będzie oscylować wokół nauk o zarządzaniu.

 

Studia na kierunku Media społecznościowe w zarządzaniu możemy podzielić na:

1. Typ:

  • Studia II stopnia (magisterskie)

 

2. Tryb:

  • studia stacjonarne
  • studia niestacjonarne

 

Studia stacjonarne tzw. dzienne realizowane są bezpłatnie (w uczelniach publicznych), a program kształcenia realizowany jest od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.

Studia niestacjonarne w trybie zaocznym odbywają się zazwyczaj w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, z kolei studia niestacjonarne w trybie wieczorowym (one czasami tylko z nazwy są wieczorowe, ale w praktyce zajęcia odbywają się przez cały dzień) realizowane są od poniedziałku do piątku.

Zanim wybierzesz jednak studia niestacjonarne, pamiętaj, że wiążą się one z uiszczaniem opłat za czesne, oraz przed rekrutacją sprawdź w jakiej formie realizowane są studia zaocznej czy wieczorowej.

 

2. Program studiów i przedmioty

Jako student kierunku media społecznościowe w zarządzaniu, zdobędziesz wszechstronną wiedzę z zakresu zarządzania, informatyki, marketingu oraz nauk biznesowych. W planie zajęć znajdzie się wiele ciekawych przedmiotów powiązanych z powyższymi zagadnieniami, między innymi takich jak:

  • statystyka w biznesie
  • zarządzanie strategiczne
  • marketing międzynarodowy
  • komunikacja interkulturowa
  • business English

 

3. Nabywane umiejętności

Osoby, które aplikują na powyższy kierunek, wykształcą szereg cennych umiejętności praktycznych. Przede wszystkim nauczysz się obsługi oraz efektywnego wykorzystania różnorodnych mediów społecznościowych w swojej codziennej pracy zawodowej.

Ponadto rozwiniesz kompetencje z zakresu zarządzania i marketingu. Studenci dowiedzą się także, w jaki sposób dokonywać analizy zjawisk i procesów gospodarczych, biznesowych i społecznych.

 

4. Dla kogo ten kierunek

Jeszcze parę lat temu mogłoby się wydawać, że zdobywające popularność media społecznościowe będą służyły jedynie rozrywce wąskiego grona odbiorców, zainteresowanych treściami prezentowanymi najczęściej przez ich własnych znajomych.

Nic bardziej mylnego - obecnie mass media stanowią potężne narzędzie wpływu społecznego, mogącego znaleźć zastosowanie w wielu gałęziach gospodarki, zwłaszcza w zarządzaniu.

Studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu powstały w odpowiedzi na zapotrzebowanie dzisiejszego rynku pracy na wykwalifikowanych specjalistów będących w stanie przejąć pieczę nad procesem zarządzania w mass mediach.

Chciałbyś doskonalić współczesny świat mass mediów od „drugiej strony”? Nie są ci obce nowoczesne technologie, a na dalszy rozwój mediów społecznościowych patrzysz optymistycznym okiem? Cenisz sobie kontakt z ludźmi i posiadasz duże kompetencje interpersonalne?

Twierdząca odpowiedź na większość pytań może być początkiem doskonałej przygody ze studiami na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu!

 

5. Gdzie studiować media społecznościowe w zarządzaniu

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek media społecznościowe w zarządzaniu:

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu trwają 2 lata (studia II stopnia).

Studia drugiego stopnia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu będą trwały dwa lata, czyli cztery semestry. Po tym czasie zdobędziesz tytuł magistra.

Czas trwania studiów na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Uniwersytet Jagielloński w Krakowie stac. I stopnia:
-
II stopnia:
2 lata
(magister)
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestac. I stopnia:
-
II stopnia:
2 lata
(magister)
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat czasu trwania należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W ZARZĄDZANIU STUDIA II STOPNIA

Orientacyjne limity miejsc na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Uniwersytet Jagielloński w Krakowie stac. I stopnia:
-
II stopnia:
55
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestac. I stopnia:
-
II stopnia:
50
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat limitów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Progi punktowe na kierunek media społecznościowe w zarządzaniu na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Uniwersytet Jagielloński w Krakowie stac. I stopnia:
-
II stopnia:
76
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestac. I stopnia:
-
II stopnia:
zapytaj uczelnię
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat progów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku media społecznościowe w zarządzaniu

Praca po studiach

Gdzie znajdziesz zatrudnienie jako absolwent studiów na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu? Dla ceniących sobie niezależność i chcących wnieść swój wkład w światową gospodarkę powstanie możliwość założenia własnej działalności gospodarczej obracającej się wokół mass mediów.

Ponadto międzynarodowe korporacje i firmy z branży handlowej będą ci wdzięczne, jeśli obejmiesz stanowisko specjalisty do spraw social mediów wykorzystując przy tym wyniesione ze studiów kompetencje.

Jeśli posiadasz sporą dozę kreatywności i zmysł estetyczny, będziesz mógł zostać specjalistą do spraw komunikacji wizualnej, gdzie będziesz miał okazję wykazać się zdobytymi podczas studiów kompetencjami interpersonalnymi i umiejętnością skutecznej współpracy z ludźmi.

Stanowisko analityka social media będziesz mógł zająć, jeśli tylko matematyka nie jest ci straszna oraz dobrze opanowałeś obsługę programów statystycznych.

 

Absolwent kierunku media społecznościowe w zarządzaniu znajdzie zatrudnienie w/jako:

  • właściciel działalności gospodarczej
  • specjalista ds. social media
  • analityk social media
  • specjalista ds. komunikacji wizualnej

W JAKICH FIRMACH MOŻESZ PRACOWAĆ PO KIERUNKU MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W ZARZĄDZANIU

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W ZARZĄDZANIU

Komentarze (0)