PUBLIC RELATIONS I REKLAMA

PUBLIC RELATIONS I REKLAMA

PUBLIC RELATIONS I REKLAMA studia – kierunek studiów

W ramach kształcenia na kierunku public relations i reklama studenci zyskają narzędzia z zakresu marketingu, które z powodzeniem wykorzystają w przyszłej praktyce zawodowej. Ponadto nauczą się wykorzystywania technik PR, budowania strategii reklamowej oraz wizerunku firmy i organizacji. Co więcej zyskają zdolność komunikacji z klientem, konstruowania wysokiej jakości komunikatów, brandingu i zarządzania marką.

W procesie rekrutacji na studia 2025/2026 na kierunku public relations i reklama najczęściej podstawą kwalifikacji jest złożenie wymaganych dokumentów w terminie. Sprawdź wymagane przedmioty maturalne na uczelniach >

Absolwenci znajdą zatrudnienie w agencjach reklamowych i marketingowych, działach PR, działach HR, wydawnictwach, mediach oraz w studiach graficznych. Zobacz pełen opis kierunku >

Rozwiń Zwiń

Uczelnie

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Studia na kierunku public relations i reklama możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania

    Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

    Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu

    Public relations i reklama stopień: (I) ,
    forma: stacjonarne, niestacjonarne
    Gotowe

    Wyróżniony

    Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

    PUBLIC RELATIONS I REKLAMA studia – opis kierunku

    Studia na kierunku public relations i reklama to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).

    Studia na kierunku public relations i reklama
    Rok akademicki 2025/2026
    Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
    Poziom studiów studia I stopnia

    Terminy rekrutacji

    Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku public relations i reklama rozpocznie się 22 kwietnia 2025 r. i potrwa do 21 lipca 2025 r. | public relations i reklama - terminy rekrutacji >

    Uczelnie

    Studia na kierunku public relations i reklama możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | public relations i reklama - uczelnie >

    JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

    Aplikując na studia na kierunku public relations i reklama należy spełnić wymagania określone przez daną uczelnie, tym samym zwiększając swoje szanse na pozytywne rozpatrzenie kandydatury. Powyższe studia cieszą się dużą popularnością, dlatego warto zadbać o uzyskanie jak największej ilości punktów z egzaminu maturalnego.

    *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

    szczegółowe wymagania na uczelniach

    PUBLIC RELATIONS I REKLAMA - zasady rekrutacji

    • Terminy rekrutacji

    • Czas trwania

    • Przedmioty maturalne

    Dalsza część artykułu pod reklamą

    JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU PUBLIC RELATIONS I REKLAMA?

    Studia na kierunku public relations i reklama będą odpowiednim wyborem dla osób interesujących się mechanizmem reklamowym oraz chcących podjąć pracę w tej branży. W ramach kształcenia studenci skupią się zarówno na rozwijaniu wiedzy kierunkowej, jak i kompetencji miękkich, które są niezwykle ważne podczas pracy w PR. Ponadto będą mieli okazję zyskać szereg umiejętności praktycznych, które znajdą zastosowanie podczas pracy z klientem.

     

    1. Typ i tryb studiów:

    Studia na kierunku public relations i reklama możemy podzielić na:

    1. Poziom:

    2. Forma:

     

    2. Zdobywana wiedza i umiejętności

    Osoby, które aplikują na kierunek public relations i reklama zyskają wszechstronną wiedzę z zakresu różnych dziedzin, dzięki czemu będą kompleksowo przygotowani, do podjęcia pracy na wielu stanowiskach. Przede wszystkim dowiedzą się więcej na temat reklamy i promocji, a także zyskają zdolności zarządzania. W planie znajdą się również zajęcia z reklamy dźwiękowej, psychologii reklamy, czy reklamy audiowizualnej.

    Poza wiedzą teoretyczną studenci podniosą swoje kompetencje miękkie i zyskają zdolność komunikacji interpersonalnej, międzykulturowej, kryzysowej oraz profesjonalnych negocjacji i mediacji. W ramach kształcenia, nauczą się także projektowania graficznego, wdrażania strategii promocyjnych i reklamowych, budowania wizerunku firmy oraz projektowania stron internetowych i zarządzania nimi. Program nauczania zakłada również realizację lektoratu z języka obcego, dzięki któremu studenci podniosą swoje zdolności językowe i zwiększą szansę na karierę w środowisku międzynarodowym.

     

    3. Gdzie studiować public relations i reklama

     

    Jakie uczelnie w Polsce oferują kierunek public relations i reklama:

    Dalsza część artykułu pod reklamą

    ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU PUBLIC RELATIONS I REKLAMA?

    Studia na kierunku public relations i reklama trwają 3 lata (studia I stopnia).

    Dalsza część artykułu pod reklamą

    JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU PUBLIC RELATIONS I REKLAMA?

    Ukończenie studiów na kierunku public relations i reklama daje wiele możliwości pracy zawodowej. Absolwenci będą kompleksowo przygotowani do podjęcia zatrudnienia w agencjach reklamowych i marketingowych, gdzie wykorzystają wiedzę uzyskaną w czasie nauki. Ponadto idealnie odnajdą się w działach PR i reklamy. Równie ciekawą opcją może być zatrudnienie w mediach, wydawnictwach, studiach fotograficznych i eventowych.

    Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku public relations i reklama:

    • działy PR
    • media
    • agencje marketingowe
    • agencje reklamowe
    • studia fotograficzne
    • firmy eventowe
    • wydawnictwa
    • wydziały promocji w urzędach
    • instytuty medialne
    • własna działalność gospodarcza.

    Dalsza część artykułu pod reklamą

    Poziom i forma studiów

    Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

    Public relations i reklama studia niestacjonarne

    Public relations i reklama studia stacjonarne

    Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

    Public relations i reklama studia I stopnia

    Dalsza część artykułu pod reklamą

    Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

    Filtrowanie
    Województwo
    Poziom studiów

    Dalsza część artykułu pod reklamą

    Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

    Filtrowanie
    Województwo
    Poziom studiów
    Mba

    Dalsza część artykułu pod reklamą

    Miasta, które oferują studia na kierunku PUBLIC RELATIONS I REKLAMA

    Dalsza część artykułu pod reklamą

    Teraz najważniejsze

    kalkulator maturalny

    matura 2025

    arkusze maturalne

    wyniki matur 2025

    rekrutacja na studia

    studia

    kierunki studiów

    studia podyplomowe

     

    Ciekawe

     


    gdzie studiować

     

     

    Nadchodzące wydarzenia

    Komentarze (0)