CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT - STUDIA PODYPLOMOWE

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT - STUDIA PODYPLOMOWE

Studia na kierunku customer experience management - studia podyplomowe możesz podjąć na 12 niepublicznych (prywatnych) szkołach wyższych w trybie online

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania
    Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

    Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

    Uniwersytet WSB Merito Gdynia

    Uniwersytet WSB Merito Gdynia

    Uniwersytet WSB Merito Łódź

    Uniwersytet WSB Merito Łódź

    Uniwersytet WSB Merito Opole

    Uniwersytet WSB Merito Opole

    Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

    Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

    Uniwersytet WSB Merito Warszawa

    Uniwersytet WSB Merito Warszawa

    Uniwersytet WSB Merito Szczecin

    Uniwersytet WSB Merito Szczecin

    Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu

    Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu

    Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

    Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

    Uniwersytet WSB Merito Chorzów

    Uniwersytet WSB Merito Chorzów

    Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

    Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

    Customer experience management - studia podyplomowe

    Studia na kierunku Customer Experience Management to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

    Studia na kierunku customer experience management - studia podyplomowe
    Rok akademicki 2024/2025
    Forma studiów zjazdy, online
    Poziom studiów studia podyplomowe

    Uczelnie

    Studia na kierunku customer experience management - studia podyplomowe możesz podjąć na 12 niepublicznych (prywatnych) szkołach wyższych w trybie online | customer experience management - studia podyplomowe - uczelnie >

    Studia możesz podjąć w trybie niestacjonarnym.

    Customer Experience Management to propozycja kształcenia, dzięki której można zyskać nową perspektywę prowadzenia biznesu oraz zarządzania pracownikami i współpracy z klientami. Kierunek ten przekazuje założenia pewnej filozofii, której wdrożenie może przynosić konkretne efekty w postaci między innymi: wzrostu zaangażowania pracowników, wzrostu jakości oferowanych usług i produktów oraz obniżenia kosztów.

    Jakie wymagania rekrutacyjne?

    Podstawą rekrutacji na kierunek Customer Experience Management jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia.

    *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

     

    szczegółowe wymagania na uczelniach

    Jak wyglądają studia na kierunku Customer Experience Management?

    Customer Experience Management to dwusemestralny kierunek, dzięki któremu można nauczyć się nowego spojrzenia na czynniki wpływające na doświadczenie klientów, a także budowania i wdrażania kultury ciągłego doskonalenia.

     

    1. Typ i tryb studiów:

    Studia na kierunku Customer Experience Management możemy podzielić na:

    1. Typ:

    2. Tryb:

     

    2. Zdobywana wiedza i umiejętności

    Słuchacze studiów podyplomowych na kierunku Customer Experience Management poruszają się po zagadnieniach budowania relacji i skutecznej komunikacji z klientem, zarządzania zmianą, zarządzania procesami nakierowanymi na klienta oraz metod badań opinii i satysfakcji klienta.

    Przykładowe zajęcia na kierunku Customer Experience Management:

    • budowa i wdrażanie strategii CEM,
    • programy lojalnościowe,
    • CEM w branży bankowo- finansowej,
    • CEM w branży turystyczno- hotelarskiej,
    • zarządzanie zmianą

    Ile trwają studia na kierunku Customer Experience Management?

    Kształcenie na kierunku Customer Experience Management realizowane jest w ciągu dwóch semestrów, a zatem studia trwają 1 rok.

     

    Jaka praca po studiach na kierunku Customer Experience Management?

    Zdobyta podczas studiów wiedza oraz rozwinięte umiejętności mogą stanowić atut u osób, które planują pracować między innymi w: działach marketingu, działach sprzedaży oraz działach obsługi klienta. Ponadto, poszerzony obszar wiadomości może być wykorzystywany przez właścicieli i menedżerów wszystkich firm z wszystkich sektorów.

     

    Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

    Filtrowanie
    Województwo
    Poziom studiów

    Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

    Filtrowanie
    Województwo
    Poziom studiów

    Miasta, które oferują studia na kierunku CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT - STUDIA PODYPLOMOWE

    Teraz najważniejsze

    matura 2024

    zmiany na maturze 2024

    arkusze maturalne

    wyniki matur 2023

    rekrutacja na studia

    studia

    kierunki studiów

    studia podyplomowe

     

    Ciekawe

     


    gdzie studiować

     

     

    Nadchodzące wydarzenia

    Komentarze (0)