CONTENT MARKETING, SOCIAL MEDIA I PR WEWNĘTRZNY - STUDIA PODYPLOMOWE

CONTENT MARKETING, SOCIAL MEDIA I PR WEWNĘTRZNY - STUDIA PODYPLOMOWE

Uczelnie

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Studia na kierunku content marketing, social media i pr wewnętrzny możesz podjąć na 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
    Więcej filtrów
    Poziom studiów
    Forma studiów
      Czas trwania

        Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

        Uniwersytet VIZJA

        Uniwersytet VIZJA

        Gotowe

        Wyróżniony

        Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

        Content marketing, social media i pr wewnętrzny - studia podyplomowe

        Studia na kierunku Content marketing, social media i PR wewnętrzny to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

        Studia na kierunku content marketing, social media i pr wewnętrzny - studia podyplomowe
        Rok akademicki 2025/2026
        Forma studiów zjazdy
        Poziom studiów studia podyplomowe

        Uczelnie

        Studia na kierunku content marketing, social media i pr wewnętrzny możesz podjąć na 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej | content marketing, social media i pr wewnętrzny - studia podyplomowe - uczelnie >

        Studia możesz podjąć w trybie niestacjonarnym.

        Content marketing, social media i PR wewnętrzny to propozycja dla osób, które pragną poszerzyć zakres wiadomości z obszaru content marketingu, zasad stosowania nowoczesnych narzędzi analitycznych, jak również rozwinąć szereg praktycznych umiejętności, w tym między innymi: rozwiązywania konfliktów, prowadzenia negocjacji oraz inicjowania zmian. Kształcenie na tym kierunku umożliwia pozyskanie i utrwalenie wiedzy na temat rozwoju e- biznesu, komunikacji interpersonalnej, a także wpływu Internetu na działanie zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.

        Jakie wymagania rekrutacyjne?

        Content marketing, social media i PR wewnętrzny to kierunek studiów podyplomowych, a zatem dedykowany jest osobom, które posiadają dyplomu ukończenia studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich.

        *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

        szczegółowe wymagania na uczelniach

        Jak wyglądają studia na kierunku Content marketing, social media i PR wewnętrzny?

        Content marketing, social media i PR wewnętrzny to dwusemestralna propozycja kształcenia, zwracająca uwagę na rosnące znaczenie sprawnego poruszania się po wirtualnej przestrzeni. To kierunek adresowany do osób, które już działają na polu zawodowym i pragną podnieść swoje kwalifikacje, jak również do osób, które dopiero planują rozpocząć karierę zawodową.

         

        1. Typ i tryb studiów:

        Studia na kierunku Content marketing, social media i PR wewnętrzny możemy podzielić na:

        1. Typ:

        2. Tryb:

         

        2. Zdobywana wiedza i umiejętności

        W toku kształcenia słuchacze studiów podyplomowych na kierunku Content marketing, social media i PR wewnętrzny zaznajamiają się z zagadnieniami dotyczącymi między innymi: komunikacji zewnętrznej, koncepcji kształtowania komunikacji Marketingu 4.0, prowadzenia i rozwoju e- biznesu oraz audytu komunikacyjnego.

        Przykładowe zajęcia na kierunku Content marketing, social media i PR wewnętrzny:

        • internal PR,
        • komunikacja on-line w szkoleniach,
        • social selling,
        • content marketing a dziennikarstwo profesjonalne,
        • asertywność w sieci,
        • marketing 4.0

        Ile trwają studia na kierunku Content marketing, social media i PR wewnętrzny?

        Kształcenie na kierunku Content marketing, social media i PR wewnętrzny realizowane jest w ciągu dwóch semestrów, a zatem studia trwają 1 rok.

         

        Jaka praca po studiach na kierunku Content marketing, social media i PR wewnętrzny?

        Absolwenci studiów podyplomowych na kierunku Content marketing, social media i PR wewnętrzny posiadają zarówno wiedzę teoretyczną, jak i szereg umiejętności praktycznych. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach personal brandingu, zarządzania przez wartość, komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych, czy zasad social sellingu. Pozyskaną wiedzę mogą wykorzystać między innymi w: agencjach public relations, agencjach marketingowych, agencjach reklamowych.

        Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów

        Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów
        Mba

        Teraz najważniejsze

        kalkulator maturalny

        matura 2025

        arkusze maturalne

        wyniki matur 2025

        rekrutacja na studia

        studia

        kierunki studiów

        studia podyplomowe

         

        Ciekawe

         


        gdzie studiować

         

         

        Nadchodzące wydarzenia

        Komentarze (0)