BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

Studia na kierunku branding i content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na 4 niepublicznych (prywatnych) szkołach wyższych w trybie online

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania
    Uniwersytet WSB Merito Szczecin

    Uniwersytet WSB Merito Szczecin

    Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

    Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

    Uniwersytet WSB Merito Chorzów

    Uniwersytet WSB Merito Chorzów

    Uniwersytet WSB Merito Warszawa

    Uniwersytet WSB Merito Warszawa

    Branding i content marketing - studia podyplomowe

    Studia na kierunku branding i content marketing to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

    Studia na kierunku branding i content marketing - studia podyplomowe
    Rok akademicki 2024/2025
    Forma studiów zjazdy, online
    Poziom studiów studia podyplomowe

    Uczelnie

    Studia na kierunku branding i content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na 4 niepublicznych (prywatnych) szkołach wyższych w trybie online | branding i content marketing - studia podyplomowe - uczelnie >

    Adresatami studiów są przede wszystkim osoby, które zajmują się komunikacją i kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw lub organizacji, a także właścicieli firm tworzących własną markę, którzy chcieliby rozwinąć umiejętności w tym zakresie.

     

    JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

    W celu rekrutacji na kierunek branding i content marketing zwykle wystarczy wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. Kandydaci powinni się legitymować dyplomem magistra, inżyniera lub licencjata. Studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami, takimi jak np. czesne. O akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń, a na kierunku może obowiązywać limit miejsc. Warto więc wcześniej zapoznać się z terminami rekrutacji oraz zadbać o poprawność dokumentów.

    *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

     

    szczegółowe wymagania na uczelniach

    JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING I CONTENT MARKETING?

    Kierunek branding i content marketing jest realizowany w trybie niestacjonarnym. Zajęcia mogą być prowadzone online za pomocą narzędzi wspierających naukę na odległość. Wśród kadry kierunku mogą się znaleźć zarówno pracownicy akademiccy uczelni, jak i specjaliści z dziedziny marketingu czy branży kreatywnej. Słuchacze mogą uczestniczyć w wykładach, na których zdobywają niezbędną wiedzę teoretyczną, ale także w ćwiczeniach, które często mają formą interaktywną np. case study czy warsztatów. Studenci mogą mieć również możliwość wzięcia udziału w dyskusjach, podczas których wymieniają się poglądami oraz doświadczeniem. Często mają też dostęp do dodatkowych materiałów fizycznych lub elektronicznych. Efekty kształcenia mogą być sprawdzane za pomocą np. testów semestralnych.

     

    1. Typ i tryb studiów:

    Studia na kierunku branding i content marketing możemy podzielić na:

    1. Typ                                                                   

     

    2. Tryb:

     

    2. Zdobywana wiedza i umiejętności

    Studenci kierunku branding i content marketing zdobywają szeroką wiedzę na temat budowania marki i wizerunku. Mogą poznać psychologiczne podstawy marketingu oraz dowiedzieć się, co wpływa na decyzje zakupowe konsumentów. Często mają również możliwość uczestniczenia w zajęciach z design thinkingu w kontekście projektowania doświadczeń. W związku z rosnącym znaczeniem mediów społecznościowych w trakcie studiów słuchacze będą zwykle mogli zapoznać się z różnymi platformami oraz nauczyć się prowadzić działania marketingowe i internecie. Dodatkowo studenci zdobywają informacje na temat tworzenia treści oraz storytellingu, który może być skutecznym narzędziem w budowaniu marki.

    Zagadnienia, które mogą się znaleźć w programie kierunku branding i content marketing, to np.:

    • istota brandingu
    • podstawy marki
    • content marketing jako narzędzie budowania marki
    • relacje z mediami

    Słuchacze uczą się także zwykle budować strategię marki na podstawie m.in. analizy konsumenta czy konkurencji. Mogą dowiedzieć się m.in., czym jest metoda SMART, na czym polega rebranding i w jaki sposób można go wykorzystać.

     

    ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING I CONTENT MARKETING?

    Studia na kierunku branding i content marketing trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

     

    JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BRANDING I CONTENT MARKETING?

    Absolwenci kierunku branding i content marketing mogą szukać zatrudnienia zarówno w prywatnych przedsiębiorstwach, jak i jednostkach administracji publicznej. Mają możliwość podjęcia pracy w agencjach kreatywnych i marketingowych, zajmując się kreowaniem wizerunku firmy czy organizacji. Absolwenci mogą także spróbować zatrudnić się w działach marketingowych konkretnego przedsiębiorstwa. Są przygotowani do budowania i rozwijania marki już istniejącej lub stworzenia własnej. Dzięki zdobytej wiedzy i nowym umiejętnościom absolwenci mogą się także starać o awans na wyższe stanowiska.

    Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku branding i content marketing to m.in.:

    • agencje reklamowe
    • działy marketingowe

     

    Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

    Filtrowanie
    Województwo
    Poziom studiów

    Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

    Filtrowanie
    Województwo
    Poziom studiów

    Miasta, które oferują studia na kierunku BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

    Teraz najważniejsze

    matura 2024

    zmiany na maturze 2024

    arkusze maturalne

    wyniki matur 2023

    rekrutacja na studia

    studia

    kierunki studiów

    studia podyplomowe

     

    Ciekawe

     


    gdzie studiować

     

     

    Nadchodzące wydarzenia

    • ul. Krasińskiego 2 , 40-952 Katowice https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJMzdCNXnPFkcRnpvBHk_LeXE https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/bb5e1-uczelnia-metropolitarna.jpg Uczelnia Metropolitalna
    • ul. M. Curie Skłodowskiej 9 w Bydgoszczy https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ724Sa74TA0cRSEFzZZN7NAw https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/a8cef-collegium-medicum-bydgoszcz.jpg Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
    • Campus A i Campus B Uczelni https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJw9Iqi84K_UYR9iOo4Jy7QV4 https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/788b5-wsz-gdansk.jpg Wyższa Szkoła Zdrowia w Gdańsku
    • Drzwi Otwarte https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJI9FtDzZbBEcRyR434R7X6sQ https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/aa7c5-umed-poznan.jpg Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    • ul. Bursaki 12, 20-150 Lublin https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=Wyższa+Szkoła+Przedsiębiorczości+i+Administracji+w+Lublinie https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/67f82-wspa-lublin.jpg Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
    • ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJh68e3kTOFkcRrdCzknj40eA https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/93b12-sum-studia.jpg Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach

    Komentarze (0)