BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

Uczelnie

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Studia na kierunku branding i content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na w trybie online

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
    Więcej filtrów
    Poziom studiów
    Forma studiów
    Czas trwania

      Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

      Uniwersytet WSB Merito Warszawa

      Uniwersytet WSB Merito Warszawa

      Uniwersytet WSB Merito Chorzów

      Uniwersytet WSB Merito Chorzów

      Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

      Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

      Uniwersytet WSB Merito Szczecin

      Uniwersytet WSB Merito Szczecin

      Gotowe

      Wyróżniony

      Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

      Branding i content marketing - studia podyplomowe

      Studia na kierunku branding i content marketing to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

      Studia na kierunku branding i content marketing - studia podyplomowe
      Rok akademicki 2025/2026
      Forma studiów zjazdy, online
      Poziom studiów studia podyplomowe

      Uczelnie

      Studia na kierunku branding i content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na w trybie online | branding i content marketing - studia podyplomowe - uczelnie >

      Adresatami studiów są przede wszystkim osoby, które zajmują się komunikacją i kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw lub organizacji, a także właścicieli firm tworzących własną markę, którzy chcieliby rozwinąć umiejętności w tym zakresie.

       

      JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

      W celu rekrutacji na kierunek branding i content marketing zwykle wystarczy wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. Kandydaci powinni się legitymować dyplomem magistra, inżyniera lub licencjata. Studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami, takimi jak np. czesne. O akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń, a na kierunku może obowiązywać limit miejsc. Warto więc wcześniej zapoznać się z terminami rekrutacji oraz zadbać o poprawność dokumentów.

      *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

       

      szczegółowe wymagania na uczelniach

      JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING I CONTENT MARKETING?

      Kierunek branding i content marketing jest realizowany w trybie niestacjonarnym. Zajęcia mogą być prowadzone online za pomocą narzędzi wspierających naukę na odległość. Wśród kadry kierunku mogą się znaleźć zarówno pracownicy akademiccy uczelni, jak i specjaliści z dziedziny marketingu czy branży kreatywnej. Słuchacze mogą uczestniczyć w wykładach, na których zdobywają niezbędną wiedzę teoretyczną, ale także w ćwiczeniach, które często mają formą interaktywną np. case study czy warsztatów. Studenci mogą mieć również możliwość wzięcia udziału w dyskusjach, podczas których wymieniają się poglądami oraz doświadczeniem. Często mają też dostęp do dodatkowych materiałów fizycznych lub elektronicznych. Efekty kształcenia mogą być sprawdzane za pomocą np. testów semestralnych.

       

      1. Typ i tryb studiów:

      Studia na kierunku branding i content marketing możemy podzielić na:

      1. Typ                                                                   

       

      2. Tryb:

       

      2. Zdobywana wiedza i umiejętności

      Studenci kierunku branding i content marketing zdobywają szeroką wiedzę na temat budowania marki i wizerunku. Mogą poznać psychologiczne podstawy marketingu oraz dowiedzieć się, co wpływa na decyzje zakupowe konsumentów. Często mają również możliwość uczestniczenia w zajęciach z design thinkingu w kontekście projektowania doświadczeń. W związku z rosnącym znaczeniem mediów społecznościowych w trakcie studiów słuchacze będą zwykle mogli zapoznać się z różnymi platformami oraz nauczyć się prowadzić działania marketingowe i internecie. Dodatkowo studenci zdobywają informacje na temat tworzenia treści oraz storytellingu, który może być skutecznym narzędziem w budowaniu marki.

      Zagadnienia, które mogą się znaleźć w programie kierunku branding i content marketing, to np.:

      • istota brandingu
      • podstawy marki
      • content marketing jako narzędzie budowania marki
      • relacje z mediami

      Słuchacze uczą się także zwykle budować strategię marki na podstawie m.in. analizy konsumenta czy konkurencji. Mogą dowiedzieć się m.in., czym jest metoda SMART, na czym polega rebranding i w jaki sposób można go wykorzystać.

       

      ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING I CONTENT MARKETING?

      Studia na kierunku branding i content marketing trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

       

      JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BRANDING I CONTENT MARKETING?

      Absolwenci kierunku branding i content marketing mogą szukać zatrudnienia zarówno w prywatnych przedsiębiorstwach, jak i jednostkach administracji publicznej. Mają możliwość podjęcia pracy w agencjach kreatywnych i marketingowych, zajmując się kreowaniem wizerunku firmy czy organizacji. Absolwenci mogą także spróbować zatrudnić się w działach marketingowych konkretnego przedsiębiorstwa. Są przygotowani do budowania i rozwijania marki już istniejącej lub stworzenia własnej. Dzięki zdobytej wiedzy i nowym umiejętnościom absolwenci mogą się także starać o awans na wyższe stanowiska.

      Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku branding i content marketing to m.in.:

      • agencje reklamowe
      • działy marketingowe

       

      Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

      Filtrowanie
      Województwo
      Poziom studiów

      Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

      Filtrowanie
      Województwo
      Poziom studiów

      Miasta, które oferują studia na kierunku BRANDING I CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

      Teraz najważniejsze

      kalkulator maturalny

      matura 2025

      arkusze maturalne

      wyniki matur 2024

      rekrutacja na studia

      studia

      kierunki studiów

      studia podyplomowe

       

      Ciekawe

       


      gdzie studiować

       

       

      Nadchodzące wydarzenia

      • ul. Koszykowa 86; , 02-008 Warszawa https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ9fSNrpbMHkcR9efpda02X_0 https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/6fd17-polsko-japońska-akademia-technik-komputerowych.jpg Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie
      • ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa, tel. 22 45 72 300, fax. 22 45 72 303 https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJbVsxiY8yGUcRqP5BezchYwU https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/5a4be-vistula-warszawa.jpg Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie
      • ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa, tel. 22 45 72 300, fax. 22 45 72 303 https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJT8rqz9DLHkcRXVRfpPuQcfs https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/5433e-sgtih-vistula.jpg Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie
      • ul. Marcina Kasprzaka 49, , 01-234 Warszawa https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ0Z9P6HfLHkcRaeqX_nj9aBE https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/c5f18-amnsh.jpg Akademia Medyczna Nauk Stosowanych i Holistycznych
      • Dzień Otwarty https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/34f7e-ujd-czestochowa.jpg Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie
      • ul. Fredry 10, 61-701 Poznań https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJI9FtDzZbBEcRyR434R7X6sQ https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/aa7c5-umed-poznan.jpg Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

      Komentarze (0)