BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY - EMPLOYER BRANDING - STUDIA PODYPLOMOWE

BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY - EMPLOYER BRANDING - STUDIA PODYPLOMOWE

Uczelnie

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
    Miejscowość
      Status uczelni
      Typ uczelni
        Więcej filtrów
        Poziom studiów
          Forma studiów
            Czas trwania

              Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

              Nie znaleziono uczelni spełniających kryteria wyszukiwania

              Gotowe

              Wyróżniony

              Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

              Budowanie wizerunku pracodawcy - employer branding - studia podyplomowe

              Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

              Studia przeznaczone są przede wszystkim dla pracowników działów HR, PR czy marketingu oraz wszystkich zainteresowanych zdobyciem kompetencji w zakresie employer brandingu. Kierunek może być też odpowiedni dla osób, które chcą pracować w firmach rekrutacyjnych i konsultingowych lub założyć własną działalność w dziedzinie employer brandingu.

               

              JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

              Rekrutacja na kierunek budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) jest zwykle otwarta dla wszystkich absolwentów studiów co najmniej I stopnia. Przeważnie wystarczy jedynie wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. O akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń, dlatego warto jak najwcześniej zainteresować się terminami rekrutacji. Studia mogą się także wiązać z dodatkowymi kosztami np. czesnym czy wpisowym.

              *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

               

              JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY (EMPLOYER BRANDING)?

              Kierunek budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) jest realizowany w trybie niestacjonarnym. Część zajęć może być prowadzona online za pomocą narzędzi umożliwiających naukę zdalną. Słuchacze mogą uczestniczyć w warsztatach, na których trenują umiejętności praktyczne oraz wykładach i konwersatoriach, podczas których mogą zdobyć wiedzę teoretyczną i podzielić się doświadczeniem z innymi uczestnikami studiów. Zajęcia prowadzone są zazwyczaj przez pracowników akademickich uczelni, ekspertów oraz praktyków biznesu np. marketingowców, pracowników firm konsultingowych i managerów. Studia mogą się kończyć prezentacją indywidualnego lub grupowego projektu dyplomowego.

               

              1. Typ i tryb studiów:

              Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) możemy podzielić na:

              1. Typ                                                                   

               

              2. Tryb:

               

              2. Zdobywana wiedza i umiejętności

              Studenci kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) mogą dowiedzieć się, w jaki sposób budować strategię rozwoju marki firmy czy organizacji. Zdobywają wiedzę na temat ról poszczególnych działów i pracowników w kreowaniu wizerunku. Mają możliwość zapoznania się z nowoczesnymi narzędziami i trendami w rekrutacji oraz nauczyć się sprawdzać efektywność swoich działań z zakresu employer brandingu. Słuchacze trenują także często umiejętności komunikacyjne oraz uczą się zarządzać zmianą czy sytuacjami kryzysowymi. Dodatkowo mogą dowiedzieć się, jak prowadzić kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe. Zwykle zapoznają się także z pojęciem content marketingu i uczą się z niego korzystać w swoich działaniach.

              Zagadnienia, które mogą się znaleźć w programie kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding), to np.:

              • internal branding. budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji
              • prawo pracy i elastyczne formy zatrudnienia w praktyce
              • rola kierowników liniowych w tworzeniu wizerunku pracodawcy
              • narzędzia mobilne i automatyzacja komunikacji pracodawcy w eb

               

              ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY (EMPLOYER BRANDING)?

              Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

               

              JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY (EMPLOYER BRANDING)?

              Absolwenci kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) mają kwalifikacje odpowiednie do pracy z wizerunkiem firmy. Mogą zostać zatrudnieni w działach PR czy marketingu przedsiębiorstw starających się zbudować własną markę. Inną możliwością jest również podjęcie pracy w firmach konsultingowych lub otworzenie własnej działalności z zakresu employer brandingu. Absolwenci mogą także spróbować swoich sił w prowadzeniu kampanii rekrutacyjnych dla organizacji.

              Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) to m.in.:

              • specjalista ds. employer brandingu

               

              Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

              Filtrowanie
              Województwo
                Poziom studiów

                Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

                Filtrowanie
                Województwo
                  Poziom studiów
                  Mba

                  Teraz najważniejsze

                  kalkulator maturalny

                  matura 2025

                  arkusze maturalne

                  wyniki matur 2025

                  rekrutacja na studia

                  studia

                  kierunki studiów

                  studia podyplomowe

                   

                  Ciekawe

                   


                  gdzie studiować

                   

                   

                  Nadchodzące wydarzenia

                  Komentarze (0)