Studia na kierunku E- marketing to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.
Studia możesz podjąć w trybie niestacjonarnym.
E- marketing to propozycja kształcenia podyplomowego, adresowana do wszystkich zainteresowanych poznaniem sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.
Kierunek E- marketing to przedstawiciel studiów podyplomowych, a zatem kształcenie mogą podjąć wyłącznie osoby posiadające dyplom ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych
Studia na kierunku E- marketing umożliwiają zaznajomienie się z najnowszymi i najefektywniejszymi formami działań marketingowych i analitycznych. Kształcenie wyróżnia się praktycznym charakterem, a większość zajęć prowadzona jest w formie ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej.
Studia na kierunku E- marketing możemy podzielić na:
1. Typ:
2. Tryb:
Słuchacze studiów podyplomowych na kierunku E- marketing uczą się jak projektować i wdrażać własne kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach. Ponadto, poznają specyfikę zachowania internautów i konsumentów, niezbędne metody i narzędzia, jak również zagadnienia prawne o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej.
Przykładowe przedmioty dla kierunku E- marketing:
Kształcenie na kierunku E- marketing realizowane jest w ciągu dwóch semestrów, a zatem studia trwają 1 rok.
Z pozyskaną na studiach podyplomowych wiedzą można wykonywać obowiązki specjalisty do spraw marketingu tradycyjnego, specjalisty do spraw reklamy i promocji, menedżera e- marketingu, menedżera sprzedaży tradycyjnej, menedżera e- commerce, kierownika projektu.
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|