Studia podyplomowe na kierunku Komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie to dwusemestralny proces kształcenia, w toku którego poznać można między innymi: rodzaje i kanały komunikacji, bariery w procesach komunikacji, techniki negocjacyjne czy sposoby rozwiązywania konfliktów.
1. Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku Komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie możemy podzielić na:
1. Typ:
2. Tryb:
2. Zdobywana wiedza i umiejętności
Słuchacze studiów podyplomowych na kierunku Komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie poruszają się po zagadnieniach: rodzajów i kanałów komunikacji, modeli komunikacyjnych, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, specyfiki komunikacji biznesowej, zakłóceń i barier w procesach komunikacji, komunikacji w zespole, komunikacji perswazyjnej, obrony przed manipulacjami w negocjacjach, udzielania informacji zwrotnej, metod i technik pracy z emocjami, konstruktywnego zażegnywania konfliktów czy technik radzenia sobie ze stresem.
Przykładowe przedmioty dla kierunku Komunikacja, negocjacje i zarządzanie emocjami w biznesie:
-
komunikacja interpersonalna
-
komunikacja w biznesie
-
wizerunek jako element komunikacji
-
negocjacje w biznesie
-
emocje jako podstawa dobrych relacji biznesowych