Studia na kierunku Analiza i prognozowanie trendów w biznesie to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.
Studia na kierunku analiza i prognozowanie trendów w biznesie - studia podyplomowe | |
---|---|
Rok akademicki | 2024/2025 |
Forma studiów | online |
Poziom studiów | studia podyplomowe |
Uczelnie
Studia na kierunku analiza i prognozowanie trendów w biznesie - studia podyplomowe możesz podjąć na w trybie online | analiza i prognozowanie trendów w biznesie - studia podyplomowe - uczelnie >
Studia możesz podjąć w trybie niestacjonarnym.
Analiza i prognozowanie trendów w biznesie to propozycja kształcenia podyplomowego, która adresowana jest do osób zainteresowanych pozyskaniem wiedzy i umiejętności w zakresie prognozowania oraz analizowania trendów. Studia pozwalają zaznajomić się z zagadnieniem wpływu trendów na strategie oraz innowacyjność w biznesie, a także z procesem projektowania produktów i usług przyszłości.
Analiza i prognozowanie trendów w biznesie to kierunek należący do oferty studiów podyplomowych. Studia podyplomowe przeznaczone są wyłącznie dla osób, które mają za sobą już pewien etap wyższej edukacji i mogą pochwalić się posiadaniem dyplomu ukończenia studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych
szczegółowe wymagania na uczelniach
Studia podyplomowe na kierunku Analiza i prognozowanie trendów w biznesie to dwusemestralny proces kształcenia, którego podstawowym celem jest rozwinięcie kompetencji dostrzegania nowych potrzeb oraz preferencji konsumentów, projektowania produktów i usług przyszłości, a także wdrażania w życie innowacyjnych idei, odpowiadających na trendy.
Studia na kierunku Analiza i prognozowanie trendów w biznesie możemy podzielić na:
1. Typ:
2. Tryb:
Słuchacze studiów podyplomowych na kierunku Analiza i prognozowanie trendów w biznesie poruszają się po zagadnieniach: metod badania oraz analizy trendów, technik prezentacji oraz wizualizacji projektów, zasad rozwijania kreatywnego podejścia do potrzeb współczesnych konsumentów, planowania oraz projektowania produktów i usług odpowiadających na trendy, biznesowych strategii przyszłości, kreowania marki czy wykorzystywania sztucznej inteligencji.
Przykładowe przedmioty dla kierunku Analiza i prognozowanie trendów w biznesie:
Kształcenie na kierunku Analiza i prognozowanie trendów w biznesie realizowane jest w ciągu dwóch semestrów, a zatem studia trwają 1 rok.
Absolwenci studiów podyplomowych na kierunku Analiza i prognozowanie trendów w biznesie wyróżniają się specjalistyczną wiedzą, jasno określonymi umiejętnościami oraz cennymi kompetencjami społecznymi. To wszystko stanowi podstawę do rozwijania karier zawodowych, między innymi w roli: liderów i menedżerów, pracowników firm konsultingowych, kreatorów nowych produktów, kreatorów nowych marek i usług czy dziennikarzy oraz copywriterów.
Miasta, które oferują studia na kierunku ANALIZA I PROGNOZOWANIE TRENDÓW W BIZNESIE - STUDIA PODYPLOMOWE
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia