Studia na kierunku public relations i reklama będą odpowiednim wyborem dla osób interesujących się mechanizmem reklamowym oraz chcących podjąć pracę w tej branży. W ramach kształcenia studenci skupią się zarówno na rozwijaniu wiedzy kierunkowej, jak i kompetencji miękkich, które są niezwykle ważne podczas pracy w PR. Ponadto będą mieli okazję zyskać szereg umiejętności praktycznych, które znajdą zastosowanie podczas pracy z klientem.
1. Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku public relations i reklama możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
2. Zdobywana wiedza i umiejętności
Osoby, które aplikują na kierunek public relations i reklama zyskają wszechstronną wiedzę z zakresu różnych dziedzin, dzięki czemu będą kompleksowo przygotowani, do podjęcia pracy na wielu stanowiskach. Przede wszystkim dowiedzą się więcej na temat reklamy i promocji, a także zyskają zdolności zarządzania. W planie znajdą się również zajęcia z reklamy dźwiękowej, psychologii reklamy, czy reklamy audiowizualnej.
Poza wiedzą teoretyczną studenci podniosą swoje kompetencje miękkie i zyskają zdolność komunikacji interpersonalnej, międzykulturowej, kryzysowej oraz profesjonalnych negocjacji i mediacji. W ramach kształcenia, nauczą się także projektowania graficznego, wdrażania strategii promocyjnych i reklamowych, budowania wizerunku firmy oraz projektowania stron internetowych i zarządzania nimi. Program nauczania zakłada również realizację lektoratu z języka obcego, dzięki któremu studenci podniosą swoje zdolności językowe i zwiększą szansę na karierę w środowisku międzynarodowym.