ZARZĄDZANIE - SOCJOLOGIA BIZNESU I MEDIÓW

ZARZĄDZANIE - SOCJOLOGIA BIZNESU I MEDIÓW

ZARZĄDZANIE - SOCJOLOGIA BIZNESU I MEDIÓW studia – kierunek studiów

Media to według ogólnej definicji to środki społecznego komunikowania o szerokim zasięgu. Można zaliczyć do nich zarówno tradycyjne formy, takie jak prasa, radio czy telewizja, a także nowoczesny i zyskujący coraz większą siłę opiniotwórczą, internet. Nie bez powodu przez wielu nazywane są czwartą władzą, ponieważ pełnią one bardzo ważną rolę w kształtowaniu poglądów społeczeństwa i tym samym można przypisać im niezwykle istotną funkcję informacyjną i opiniotwórczą.

W związku z coraz większą popularnością nowych mediów, wprost proporcjonalnie wzrasta zapotrzebowanie na specjalistów, którzy doskonale orientowaliby się w tendencjach panujących na rynku medialnym i potrafiących nimi zarządzać. Jako odpowiedź na tego typu potrzeby, powstał niezwykle interesujący i prestiżowy kierunek, zarządzanie-socjologia biznesu i mediów, którego program skierowany jest do wszystkich osób o szerokich i wielopłaszczyznowych zainteresowaniach i sprecyzowanych planach zawodowych.

 

Czego nauczysz się podczas studiów na kierunku zarządzanie-socjologia biznesu i mediów?

W trakcie studiów będziesz miał okazję rozwinąć swoją wiedzę z obszaru zarządzania, znajomości tendencji panujących w tradycyjnych i nowych mediach oraz innych aspektów składających się na te niezwykle bogatą i wieloaspektową dyscyplinę, jaką jest socjologia biznesu i mediów. W ofercie kursu przewidziano wiele interesujących i niezwykle rozwijających zajęć oscylujących wokół zarządzania w mediach, marketingu czy dziennikarstwa.

Ponadto zagłębisz się w meandry kultury masowej i popularnej i dowiesz się jak funkcjonuje ona we współczesnych mediach. Oprócz wiedzy kierunkowej, rozwiniesz także swoje zdolności językowe na lektoracie z języka angielskiego, co zwiększy twoje szanse na międzynarodową karierę. Uzyskaną wiedzę teoretyczną będziesz mógł wykorzystać podczas obowiązkowych praktyk studenckich, dzięki którym zdobędziesz cenne doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.

 

Jaka praca po tym kierunku?

Jako absolwent tych przyszłościowych i innowacyjnych studiów będziesz posiadał gruntowne wykształcenie i bogatą wiedzę z obszaru zarządzania mediami i biznesem. Uzyskane kompetencje i doświadczenie zawodowe sprawi, że z łatwością znajdziesz zatrudnienie w wielu interesujących i prężnie działających branżach. Po ukończeniu studiów będziesz kompleksowo przygotowany do objęcia stanowisk kierowniczych i menadżerskich.

Ponadto, idealnie odnajdziesz się w pracy w agencjach reklamowych oraz działach marketingowych, zarówno małych firm, jak i dużych, międzynarodowych korporacji. Równie ciekawym rozwiązaniem może być zatrudnienie w firmach konsultingowych, portalach i sklepach internetowych, czy w różnego rodzaju mediach. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego otworzy Ci drzwi do międzynarodowej kariery. Co więcej po ukończeniu studiów pierwszego stopnia możesz kontynuować naukę na studiach magisterskich i zyskać nowe, lepsze perspektywy zawodowe.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Aby zostać studentem tego przyszłościowego kierunku powinieneś zdać maturę z języka obcego nowożytnego, języka polskiego, matematyki, historii, geografii, WOS-u lub informatyki.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK ZARZĄDZANIE - SOCJOLOGIA BIZNESU I MEDIÓW

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ PODCZAS STUDIÓW NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE - SOCJOLOGIA BIZNESU I MEDIÓW:

  • znajomość podstaw marketingu i e-marketingu
  • wiedza z zakresu zarządzania
  • wiedza z zakresu dziennikarstwa
  • znajomość mediów i nowych mediów
  • znajomość kultury popularnej i masowej
  • znajomość specjalistycznej terminologii
  • znajomość języka angielskiego
  • znajomość podstaw psychologii
  • znajomość podstaw prawa
  • znajomość nowoczesnych technologi informatycznych
  • wiedza z zakresu finansów i rachunkowość

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO UKOŃCZENIU STUDIÓW NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE - SOCJOLOGIA BIZNESU I MEDIÓW:

  • stanowiska kierownicze i menadżerskie
  • agencje reklamowe
  • działy marketingu i PR
  • media tradycyjne i nowe media
  • sklepy internetowe
  • wydawnictwa
  • redakcje czasopism
  • administracja rządowa i samorządowa
  • organizacje pozarządowe
  • firmy zajmujące się e-handlem
  • firmy i korporacje międzynarodowe

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE - SOCJOLOGIA BIZNESU I MEDIÓW

Komentarze (0)