ZARZĄDZANIE I MARKETING W TURYSTYCE, HOTELARSTWIE I GASTRONOMII

ZARZĄDZANIE I MARKETING W TURYSTYCE, HOTELARSTWIE I GASTRONOMII

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
    Typ uczelni
      Więcej filtrów
      Poziom studiów
        Forma studiów
          Czas trwania

            Uczelnie, gdzie zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii jako specjalność / ścieżka kształcenia

            Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

            Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

            Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
            forma: stacjonarne, niestacjonarne
            Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

            Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

            Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
            forma: stacjonarne, niestacjonarne
            Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

            Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

            Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
            forma: stacjonarne, niestacjonarne
            WSHIU Akademia Nauk Stosowanych w Poznaniu

            WSHIU Akademia Nauk Stosowanych w Poznaniu

            Turystyka i rekreacja stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
            forma: stacjonarne, niestacjonarne

            Specjalności na kierunku turystyka i rekreacja

            Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

            Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

            Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
            forma: stacjonarne, niestacjonarne
            Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

            Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

            Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
            forma: stacjonarne, niestacjonarne

            ZARZĄDZANIE I MARKETING W TURYSTYCE, HOTELARSTWIE I GASTRONOMII studia – kierunek studiów

            Dla kogo ten kierunek

            Terminy rekrutacji

            Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii rozpocznie się 1 czerwca 2024 r. i potrwa do 30 września 2024 r. | zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii - terminy rekrutacji >

            Współcześnie, coraz więcej osób decyduje się na podejmowanie zagranicznych podróży i poznawanie nowych, innych kultur i regionów, co podyktowane jest ciekawością świata oraz chęcią rozwijania horyzontów. Jeszcze nigdy nie było to tak proste, a otwarte granice i rosnąca popularność coraz większa ilość atrakcyjnych ofert podróży i wycieczek zagranicznych tylko to ułatwiają.

            W związku z tego typu widocznymi tendencjami wprost proporcjonalnie rośnie zapotrzebowanie na specjalistów z tego obszaru, którzy doskonale orientowaliby się w tym niezwykle dynamicznym rynku podróżniczym i powiązanymi z nim dyscyplinami. Odpowiedzią na podobne potrzeby jest nowatorski i niezwykle perspektywiczny kierunek, zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii. Jeżeli więc jesteś osobą o bogatych zainteresowaniach, która lubi poznawać inne kultury, języki i obyczaje, a dodatkowo chciałbyś związać z tym swoją przyszłość zawodową, to studia te będą dla ciebie idealnym wyborem!

             

            Czego nauczysz się podczas studiów na kierunku zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii?

            Ze względu na niezwykle bogaty program studiów oraz ich interdyscyplinarny charakter będziesz miał możliwość rozwijania się na wielu płaszczyznach jednocześnie. W trakcie kursu dowiesz się więcej na temat nowoczesnych technik zarządzania stosowanych w branży hotelarskiej i podróżniczej. Oprócz wiedzy teoretycznej zdobędziesz także niezwykle cenne kompetencje praktyczne.

            Jako student nauczysz się między innymi opracowywać skuteczny biznesplan, a także zaznajomisz się z metodami tworzenia projektów i kampanii reklamowych. Ponadto, będziesz miał okazję zyskać wykształcenie z obszaru marketingu oraz finansów i rachunkowości, co niewątpliwie zaprocentuje w twojej przyszłej pracy zawodowej. Dodatkowo, rozwiniesz swoje zdolności językowe, które są niezwykle cenne w tego typu branży. Uzyskane umiejętności i wiedzę teoretyczną wykorzystasz podczas obowiązkowych praktyk studenckich, które zrealizujesz w wybranym przez siebie miejscu.

             

            Jaka praca po tym kierunku?

            Jako absolwent tego prestiżowego kierunku będziesz posiadał wszechstronną wiedzę i kompetencje z obszaru turystyki, hotelarstwa i gastronomii, a także zarządzania i marketingu. Uzyskane umiejętności i kwalifikacje zawodowe sprawią, że bez problemu znajdziesz zatrudnienie w wielu prężnie działających branżach. Przede wszystkim zostaniesz kompleksowo przygotowany do objęcia stanowisk kierowniczych i menadżerskich w hotelach, restauracjach i innych punktach gastronomicznych.

            Ponadto, możesz zawodowo związać się z branżą turystyczną i pracować jako kierownik lub właściciel biura podróży, a nawet pilot, przewodnik wycieczek krajowych i zagranicznych. Co więcej, sprawdzisz się jako pracownik ośrodków informacji i pomocy turystycznej. Równie ciekawą opcją może być zatrudnienie w specjalistycznych wydawnictwach, redakcjach czasopism, których tematyka oscyluje wokół turystyki i hotelarstwa.

            Doskonała znajomość ogólnego i specjalistycznego języka angielskiego otworzy Ci drzwi do międzynarodowej kariery, zarówno w oddziałach światowych firm i korporacji, jak i poza granicami naszego kraju. Dodatkowo, po ukończeniu studiów licencjackich możesz zdobywać dalsze wykształcenie na studiach magisterskich lub podyplomowych.

            JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

            Aby zostać studentem tego niezwykle perspektywicznego i prestiżowego kierunku powinieneś zdać maturę z języka polskiego, historii, wiedzy o społeczeństwie, języka obcego nowożytnego, geografii lub matematyki.

            ZARZĄDZANIE I MARKETING W TURYSTYCE, HOTELARSTWIE I GASTRONOMII - zasady rekrutacji

            • Terminy rekrutacji

            • Czas trwania

            • Przedmioty maturalne

            • Limity

            • Progi

            WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ PODCZAS STUDIÓW NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE I MARKETING W TURYSTYCE, HOTELARSTWIE I GASTRONOMII :

            • wiedza z zakresu turystyki
            • znajomość branży hotelarskiej
            • wiedza z zakresu nauk ekonomicznych
            • znajomość branży turystycznej
            • wiedza z zakresu rachunkowości i finansów
            • znajomość języka obcego
            • znajomość specjalistycznej terminologii
            • wiedza z obszaru marketingu

            Jak wyglądają studia na kierunku zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii?

             

            1. Typ i tryb studiów

            Kierunek zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii dostępny jest zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zaocznym. W przypadku pierwszej opcji zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku. Natomiast wybierając studia niestacjonarne na naukę będziesz musiał poświecić wybrane weekendy semestru.

            Studenci, którzy zdecydują się aplikować na powyższy kierunek zdobędą kompleksowe przygotowanie z obszaru nauk ekonomicznych oraz nauk o zarządzaniu.

             

            2. Program studiów i przedmioty

            Program kształcenia na kierunku zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii będzie poruszał kwestie związane z ekonomią, marketingiem oraz naukami o zarządzaniu, dzięki czemu studenci będą mieli szansę rozwinąć się na kilku polach jednocześnie. Jako student będziesz mógł korzystać z bogatej oferty zajęć i warsztatów, w której znajdą się między innymi następujące przedmioty:

            • Metody ilościowe w zarządzaniu
            • Metody projektowania organizacji
            • Zarządzanie jakością
            • systemy informatyczne w zarządzaniu
            • Marketing

            W czasie studiów poznasz także specyfikę branży hotelarskiej i gastronomicznej, co z powodzeniem wykorzystasz w swojej przyszłej pracy zawodowej. Integralną część studiów będą stanowić praktyki, dzięki którym zdobędziesz cenne doświadczenie i kwalifikacje.

             

            3. Nabywane umiejętności

            Ze względu na praktyczny wymiar studiów na kierunku zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii wykształcisz szereg umiejętności i kompetencji zawodowych. Przede wszystkim, poznasz nowoczesne techniki marketingowe oraz nauczysz się zarządzać hotelami i punktami gastronomicznymi.

            Co więcej, dowiesz się w jaki sposób tworzyć profesjonalny biznesplan oraz jak prowadzić kampanie reklamowe. Studenci rozwiną także kompetencje miękkie, takie jak zdolność komunikacji czy negocjacji biznesowych.

            Ile trwają studia i jaki tytuł zdobędziesz?

            Kierunek zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii można realizować na pierwszym i drugim stopniu kształcenia. Jeżeli zdecydujesz się na pierwszą opcję, na naukę poświęcisz trzy lata, czyli sześć semestrów. Po tym czasie zdobędziesz tytuł licencjata. Studia drugiego stopnia trwają dwa lata, czyli cztery semestry i kończą się nadaniem tytułu magistra.

            JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO UKOŃCZENIU STUDIÓW NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE I MARKETING W TURYSTYCE, HOTELARSTWIE I GASTRONOMII :

            • branża turystyczna
            • kierownik lub właściciel biura podróży
            • przewodnik turystyczny
            • pilot wycieczek
            • media
            • specjalistyczne wydawnictwa
            • redakcje czasopism
            • kariera międzynarodowa
            • stanowiska kierownicze i menadżerskie

            Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

            Filtrowanie
            Województwo
            Poziom studiów

            Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

            Filtrowanie
            Województwo
            Poziom studiów

            Miasta, które oferują studia na kierunku ZARZĄDZANIE I MARKETING W TURYSTYCE, HOTELARSTWIE I GASTRONOMII

            Teraz najważniejsze

            matura 2024

            zmiany na maturze 2024

            arkusze maturalne

            wyniki matur 2023

            rekrutacja na studia

            studia

            kierunki studiów

            studia podyplomowe

             

            Ciekawe

             


            gdzie studiować

             

             

            Nadchodzące wydarzenia

            • ul. Kopernika 26, Kraków https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=akademia%20ignatianum https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/0b0ba-akademia-ignatianum.jpg Uniwersytet Ignatianum w Krakowie
            • ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJoTuW7B5bFkcRCmmIk7KFjxI https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/6ee41-ue-krakow-studia.jpg Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
            • Łódź https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/c8c81-akademia-sztuk-pieknych-w-L.jpg Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi
            • ul. Pigonia 1, Rzeszów https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJM5haPPj6PEcRAXpvuNl9L0M https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/d0984-uniwersytet-rzeszowski.jpg Uniwersytet Rzeszowski
            • Budynek Główny AWF w Krakowie Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie
            • ul. Ostrowskiego 22, 53-238 Wrocław https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ-1e4NozBD0cRCFt8gAWtS5k https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/bfdcf-wsh-wroclaw.jpg Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych

            Komentarze (0)