MARKETING I BRAND MANAGEMENT

MARKETING I BRAND MANAGEMENT

MARKETING I BRAND MANAGEMENT studia-kierunek studiów

 
W czasach rozwoju gospodarki i dużej konkurencji na rynku, wzrasta zapotrzebowanie na specjalistów zawodowo zajmujących się promocją oraz strategią danej usługi, produktu lub firmy. Współcześnie, niezwykle ważne aby dana marka została zapamiętana i wpisała się w świadomość całego społeczeństwa.
Jednak nic nie przychodzi łatwo i aby wypromować konkretną usługę potrzeba dużo czasu i pracy włożonej w doskonalenie i nadzorowanie całej strategii promocyjnej. Jako odpowiedź na tego typu zapotrzebowania światowego i polskiego rynku pracy powstały niezwykle perspektywiczne i innowacyjne studia marketing i brand management. Kierunek ten skierowany jest do wszystkich osób, które cechuje kreatywne myślenie i duża wyobraźnia, a praca w środowisku biznesowym jest dla nich spełnieniem zawodowych marzeń.
 
Czego nauczysz się na kierunku marketing i brand management?
 
W trakcie studiów na kierunku marketing i brand management zdobędziesz gruntowną wiedzę z zakresu wielu aspektów składających się na szeroką i wielopoziomową dyscyplinę, jaką jest marketing i promocja marki. Jako student będziesz uczestniczył w zajęciach, które przybliżą Ci strategie budowania marki i nadzorowania procesów związanych z jej promocją.
Ponadto nauczysz się jak prowadzić badania marketingowe i ustalać profil konsumentów, będących odbiorcami danej marki. W tym celu zgłębisz podstawy psychologii i poznasz zachowania klientów, dzięki czemu będziesz mógł idealnie dopasować do nich strategie promocyjną produktu. Co więcej, skupisz się na dogłębnym poznaniu specyfiki mediów społecznościowych, które są jedną z głównych i bardziej nowoczesnych przestrzeni odpowiedzialnych za marketing i promowanie marki.
Uzyskaną wiedzę teoretyczną będziesz mógł wykorzystać podczas obowiązkowych praktyk studenckich, które umożliwią Ci zdobycie cennego doświadczenia zawodowego przy jednoczesnym rozwijaniu swoich pasji. Podczas studiów dostaniesz możliwość rozwijania swoich zdolności językowych na lektoracie z wybranego przez siebie języka obcego.
 
Jaka praca po tym kierunku?
 
Po ukończeniu studiów na kierunku marketing i brand management będziesz miał wszechstronną wiedzę dotyczącą marketingu i prowadzenia strategi promocyjnych. Zapoznasz się z rożnymi kanałami promocyjnymi i nauczysz się w jaki sposób skutecznie wpływać na decyzje i wybory konsumenckie. Uzyskana wiedza teoretyczna i umiejętności praktyczne sprawią, że bez problemu znajdziesz prace w swoim zawodzie. Jako absolwent możesz pracować w działach marketingu i reklamy w małych firmach i dużych korporacjach.
Ponadto, idealnie odnajdziesz się w branży public relations czy jako specjalista do spraw rozwoju produktu. Równie ciekawą opcją jest związanie swojej przyszłości zawodowej z agencjami reklamowymi. Znajomość języka obcego na poziomie zaawansowanym otworzy Ci drzwi do międzynarodowej kariery. Dodatkowo, po ukończeniu studiów pierwszego stopnia możesz kontynuować naukę na studiach magisterskich i podyplomowych i zdobywać dalsze wykształcenie, dzięki któremu zyskasz nowe perspektywy zawodowe.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Aby zostać studentem kierunku marketing i brand management powinieneś zdać maturę z takich przedmiotów jak: język polski, język obcy nowożytny, informatyka, geografia, matematyka, historia lub WOS.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK MARKETING I BRAND MANAGEMENT

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ PODCZAS STUDIÓW NA KIERUNKU MARKETING I BRAND MANAGEMENT:

  • znajomość języka obcego
  • znajomość specyfiki mediów społecznościowych
  • umiejętność prowadzenia badań marketingowych
  • znajomość psychologii konsumenckiej
  • umiejętność prowadzenia strategi promocyjnej firmy
  • znajomość zasad marketingu
  • umiejętność kontroli budżetu marketingowego

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO UKOŃCZENIU STUDIÓW NA KIERUNKU MARKETING I BRAND MANAGEMENT:

  • dział public relations
  • dział marketingu i reklamy
  • agencje reklamowe
  • specjalista do spraw rozwoju produktu
  • product manager
  • kariera międzynarodowa

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING I BRAND MANAGEMENT

Komentarze (0)