1. Typ i tryb studiów
Kierunek komunikacja wizerunkowa można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym. W przypadku studiów stacjonarnych zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku, co będzie dobrym rozwiązaniem dla osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie się nauce i zdobywaniu wykształcenia. Jeżeli natomiast zależy Ci na większej swobodzie studiowania to wybierz studia niestacjonarne, na których zajęcia odbywają się w wybrane weekendy semestru.
Osoby, które aplikują na powyższe studia zdobędą wszechstronne wykształcenie humanistyczne i społeczne.
Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Studia na kierunku psychologia mają charakter zazwyczaj pięcioletnich studiów jednolitych i kończą się uzyskaniem tytułu magistra. Zdarzają się uczelnie, które realizjują program kształcenia w formie studiów I stopnia - licencjackich oraz studiów II stopnia - magisterskich.
Wiele uczelni stara się zapewnić komfortowe warunki kształcenia, więc coraz częściej na rynku akademickim pojawiają się możliwości zarówno stacjonarnego oraz niestacjonarnego trybu edukacji. Nowością jest także możliwość realzacji studiów w formie online.
Jednak program nauki jest dla każdego z trybów kształcenia taki sam, więc studenci, decydujący się na niestacjonarną formę dydaktyki, muszą się liczyć z intensyfikacją działań związanych z przyswajaniem wiedzy.
2. Program studiów i przedmioty
Jako student kierunku komunikacja wizerunkowa będziesz miał okazję zdobyć wszechstronną wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania, reklamy czy public relations. W planie zajęć znajdzie się wiele ciekawych przedmiotów powiązanych z powyższą tematyką. Oto wybrane z nich:
-
Dyskursy mediów
-
Semiotyka kultury popularnej
-
Projektowanie graficzne
Program nauczania zakłada także realizacje bloków specjalizacyjnych, których aktualną ofertę znajdziesz na oficjalnych stronach internetowych wybranych uczelni wyższych.
3. Nabywane umiejętności
W czasie studiów na powyższym kierunku zdobędziesz szereg cennych umiejętności praktycznych, które z powodzeniem wykorzystasz w swojej przyszłej pracy zawodowej. Przede wszystkim nauczysz się zarządzać komunikacją oraz wizerunkiem firmy.
Ponadto poznasz nowoczesne techniki marketingowe i reklamowe. Studenci rozwiną także kompetencje miękkie, takie jak zdolność komunikacji, negocjacji czy pracy zespołowej.
4. Dla kogo ten kierunek
Studia na kierunku Komunikacja wizerunkowa to możliwość rozwoju w takich dziedzinach jak: reklama, branding czy public relations. Studia te są świetną ofertą dla osób kreatywnych i otwartych na nowe pomysły i działania.
Marketing to bowiem branża nieznosząca nudy i potrzebująca osób potrafiących dotrzymać tempa tak szybko rozwijającemu się przemysłowi. Jeżeli zatem wpisujesz się w powyższą charakterystyką to Komunikacja wizerunkowa to może być kierunek dla Ciebie!
5. Gdzie studiować komunikację wizerunkową
Jakie uczelnie w Polsce oferują kierunek komunikacja wizerunkowa: