1. Typ i tryb studiów
Kierunek public relations i doradztwo medialne jest obecnie dostępny tylko w trybie stacjonarnym. W praktyce oznacza to, że zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku. To rozwiązanie jest skierowane do osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie nauce i zdobywaniu wykształcenia.
Tematyka zajęć na powyższych studiach będzie oscylować wokół nauk o zarządzaniu i marketingu.
2. Program studiów i przedmioty
Przykładowe przedmioty w programie studiów na kierunku public relations i doradztwo medialne: branding, edycja i montaż materiałów audiowizualnych, public relations polityczny, copywriting, komunikowanie w social media.
W ramach studiów na kierunku public relations i doradztwo medialne, zdobędziesz kompleksowej wiedzy z zakresu nauk humanistycznych, komunikowania, zarządzaniu oraz marketingu. Jako student będziesz miał dostęp do bogatej oferty zajęć i wykładów akademickich, o tematyce powiązanej z powyższymi zagadnieniami. W planie znajdą się między innymi następujące przedmioty:
-
Informacja dziennikarska i jej źródła
-
Mediatyzacja polityki
-
Podstawy reklamy
-
Autoprezentacja- wystąpienia publiczne
3. Nabywane umiejętności
Osoby, które aplikują na powyższy kierunek studiów, wykształcą szereg istotnych umiejętności praktycznych, które z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej. Przede wszystkim skupisz się na doskonaleniu swojego warsztatu twórczego oraz nauce rożnorodnych form dziennikarskich. Studenci poznają także zasady analizy wybranych dyskursów i zjawisk komunikacyjnych. Ważnym elementem kształcenia będzie poznanie procesów obowiązujących w reklamie i marketingu oraz ich wdrażanie w praktyce.