Public relations i doradztwo medialne

Public relations i doradztwo medialne

Public relations i doradztwo medialne studia - kierunek studiów

 

Dla kogo ten kierunek

Obecnie media to niezwykle istotny aspekt biznesu. Jak dobrze wypromować firmę? Jak prowadzić jej reklamę oraz jakich środków do tego użyć? Tego i wiele więcej dowiesz się studiując public relations i doradztwo medialne! Kierunek wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu rynku na specjalistów w tym zakresie i jest jedną z ciekawszych ofert w dziedzinie public relations. Jeżeli zatem sprawnie poruszasz się w świecie komunikacji interpersonalnej to public relations i doradztwo medialne może być świetnym kierunkiem dla Ciebie!

 

Program studiów i przedmioty

Czego nauczysz się w ramach studiów na kierunku public relations i doradztwo medialne? Studia kształcą w zakresie szeroko pojętej wiedzy z zakresu komunikowania społecznego. Taka wiedza umożliwi Ci pełnienie funkcji doradczych w firmach oraz instytucjach, gdzie kontakt z otoczeniem odgrywa niezwykle istotną rolę w komunikacji biznesowej. Przykładowymi przedmiotami będą: branding, edycja i montaż materiałów audiowizualnych, public relations polityczny, copywriting, komunikowanie w social media czy praca rzecznika prasowego. Studia mają charakter interdyscyplinarny, co widoczne jest w programie studiów. Pozwoli Ci to na obranie swojej indywidualnej ścieżki rozwoju akademickiego i da możliwość sprawdzenia, który aspekt doradztwa medialne odpowiada Ci najbardziej.

 

Praca po studiach

Gdzie znajdziesz zatrudnienie jako absolwent public relations i doradztwo medialne? Po ukończeniu studiów będziesz mógł pracować w szeroko pojętych mediach, administracji publicznej, przedsiębiorstwach usługowych, firmach zajmujących się promocją oraz organizacjach publicznych. Pracę będziesz mógł także podjąć w agencjach reklamowych oraz działach public relations. Wszystko zależy od Twoich preferencji – mogą to być nie tylko firmy doradztwa medialnego, ale także telewizja czy stacja radiowa lub redakcja prasowa – kierunek daje niewątpliwie duże możliwości zawodowe! Jeżeli zatem sprawnie poruszasz się w świecie reklamy i posiadasz właściwe dla tego zawodu kompetencje społeczne to public relations i doradztwo medialne mogą być świetnym kierunkiem dla Ciebie!

WAŻNE TEMATY

Jakie przedmioty zdawać na maturze?

Żeby dostać się na studia na kierunku public relations i doradztwo medialne, na większości uczelni przy rekrutacji brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne: geografia, historia, język obcy, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie.

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK PUBLIC RELATIONS I DORADZTWO MEDIALNE

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
    typ studiów
    tryb studiów

    Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

    grupa kierunku

      Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

      Nie znaleziono żadnej uczelni

      SPECJALNOŚCI / ŚCIEŻKI KSZTAŁCENIA NA KIERUNKU PUBLIC RELATIONS I DORADZTWO MEDIALNE

      Tryb studiów
      Typ studiów
      Miasto
        Województwo
        SORTOWANIE:

        Nic nie znaleziono

        Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

        Typ studiów
        Województwo
        SORTOWANIE:

        Wiedza, którą zdobędziesz, studiując public relations i doradztwo medialne

        Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
        • brandingu, edycji oraz montażu materiałów audiowizualnych,
        • komunikacji w social media,
        • zarządzania marką w Internecie,
        • kreowania wizerunku firmy,
        • języka obcego na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz posiada umiejętności posługiwania się specjalistycznym językiem angielskim z zakresu kierunku kształcenia.

        Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku public relations i doradztwo medialne

        Absolwent kierunku public relations i doradztwo medialne znajdzie zatrudnienie w/jako:
        • pracownik w mediach,
        • pracownik w administracji publicznej,
        • pracownik w przedsiębiorstwach usługowych,
        • pracownik firmy zajmującej się badaniem rynku,
        • pracownik w firmach zajmujących się promocją.

        W JAKICH FIRMACH MOŻESZ PRACOWAĆ PO KIERUNKU PUBLIC RELATIONS I DORADZTWO MEDIALNE

        MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU PUBLIC RELATIONS I DORADZTWO MEDIALNE

        Komentarze (0)