Zajęcia na kierunku akademia sprzedaży i negocjacji handlowych prowadzone są w trybie niestacjonarnym. Program skupiony jest na rozwoju umiejętności praktycznych, dlatego duża jego część może być realizowana poprzez warsztaty, treningi czy studia przypadków i analizy. Wśród kadry kierunku mogą się znaleźć zarówno wykładowcy uczelni, jak i praktycy biznesu doświadczeni w szkoleniu innych.
1. Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku akademia sprzedaży i negocjacji handlowych możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
2. Zdobywana wiedza i umiejętności
Studia na kierunku akademia sprzedaży i negocjacji handlowych pozwalają studentom poznać swoje mocne strony i pracować nad tymi słabszymi. Rozwijają także umiejętności analityczne niezbędne w procesie sprzedażowym, takie jak np. analiza finansowa. W trakcie zajęć mogą trenować nowoczesne techniki sprzedaży i zdobyć wiedzę na temat e-commerce i narzędzi sprzedaży zdalnej. Podstawą handlowca są m.in. dobre relacje z klientem, dlatego na studiach słuchacze mogą także dowiedzieć się, jak takie relacje ustanowić i podtrzymać. Uczą się także technik perswazji, komunikacji oraz wykorzystywać aspekty psychologiczne w sprzedaży. Zajęcia z marketingu pozwolą na udoskonalenie swoich umiejętności z zakresu promowania marki czy jej produktów.
Przedmioty, które mogą być w programie studiów na kierunku akademia sprzedaży i negocjacji handlowych, to np.:
-
zaawansowana komunikacja i perswazja w sprzedaży
-
nowoczesny prospecting i pozyskiwanie klientów
-
pricing - zarządzanie ceną i budowanie strategii cenowej
-
ekonomia behawioralna w sprzedaży
Studenci mogą zdobyć również kompetencje managerskie, które pozwolą im na dalszy rozwój zawodowy. Uczą się zarządzać sobą, swoim czasem i zadaniami. Mogą także poznać zasady budowania i kierowania zespołami sprzedażowymi. W programie może się znaleźć czasem trening kreatywności i nieszablonowego myślenia w handlu.