Marketing i biznes elektroniczny

Marketing i biznes elektroniczny

Marketing i biznes elektroniczny studia – kierunek studiów

Studia na kierunku Marketing i biznes elektroniczny to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu licencjata.

Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym (dziennym) lub niestacjonarnym (zaocznym, wieczorowym).

Specyfika studiów zależy od wyboru specjalności.

Najważniejszym celem studiów na kierunku Marketing i biznes elektroniczny jest przygotowanie do korzystania z technologii cyfrowych i sieci Internetu w szeroko rozumianym biznesie internetowym. Studia posiada profil praktyczny i nastawione są na pozyskanie konkretnych kwalifikacji. W toku kształcenia studenci zaznajamiają się między innymi z teoriami wyjaśniającymi zjawiska i procesy związane z działalnością marketingową i biznesem elektronicznym, a także poznają różnorodne metody i technologie wykorzystywane w tej przestrzeni.

Studia na kierunku Marketing i biznes elektroniczny przygotowują do założenia własnej działalności gospodarczej, ale po uzyskaniu dyplomu można również znaleźć zatrudnienie w agencjach interaktywnych, firmach doradczych, działach marketingu przedsiębiorstw różnych branż, czy też instytucjach sektora publicznego.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Postępowanie kwalifikacyjne na studia na kierunek Marketing i biznes elektroniczny odbywa się na podstawie złożonych dokumentów.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK MARKETING I BIZNES ELEKTRONICZNY

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
    typ studiów
    tryb studiów

    Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

    grupa kierunku

      Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

      Nie znaleziono żadnej uczelni

      Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku marketing i biznes elektroniczny

      Tryb studiów
      Typ studiów
      Miasto
      Województwo
      SORTOWANIE:

      Nic nie znaleziono

      Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

      Typ studiów
      Województwo
      SORTOWANIE:

      JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING I BIZNES ELEKTRONICZNY?

      Efektem kształcenia na studiach na kierunku Marketing i biznes elektroniczny są przede wszystkim umiejętności wykorzystania wiedzy, metod i narzędzi analitycznych do efektywnych działań w Internecie i szeroko rozumianym biznesie elektronicznym. Dzięki programom nauczania studenci zdobywają kwalifikacje w zakresie handlu elektronicznego w sieci oraz marketingu internetowego.

       

      1. Typ i tryb studiów:

      Studia na kierunku Marketing i biznes elektroniczny możemy podzielić na:

      1. Typ:

      • studia I stopnia (licencjackie)

       

      2. Tryb:

      • studia stacjonarne,
      • studia niestacjonarne.

       

      Studia stacjonarne tzw. dzienne realizowane są bezpłatnie (w uczelniach publicznych), a program kształcenia realizowany jest od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.

      Studia niestacjonarne w trybie zaocznym odbywają się zazwyczaj w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, z kolei studia niestacjonarne w trybie wieczorowym (one czasami tylko z nazwy są wieczorowe, ale w praktyce zajęcia odbywają się przez cały dzień) realizowane są od poniedziałku do piątku.

      Zanim wybierzesz jednak studia niestacjonarne, pamiętaj, że wiążą się one z uiszczaniem opłat za czesne, oraz przed rekrutacją sprawdź w jakiej formie realizowane są studia zaocznej czy wieczorowej.

       

      2. Zdobywana wiedza i umiejętności

      Studenci kierunku Marketing i biznes elektroniczny pozyskują wiedzę złożoną z wielu elementów. Poznają standardy prowadzenia działalności gospodarczej i rozwoju przedsiębiorstwa, podstawowe zasady dotyczące ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego w dziedzinie marketingu i biznesu elektronicznego, różnorodne metody i technologie wykorzystywane w marketingu, marketingu w sieci oraz biznesie elektronicznym.

      Ponadto, poznają złożone rozwiązania organizacyjne konieczne w prowadzeniu działań marketingowych i biznesowych w sieci, zasady działania i posługiwania się narzędziami i programami używanymi do wykonywania zadań zawodowych marketera, jak również zasady prowadzenia dokumentacji wymaganej w tej działalności.

      Kształcenie na kierunku Marketing i biznes elektroniczny dostarcza także umiejętności dokonywania analiz działalności marketingowej w oparciu o dostępne dane ilościowe i własne badania, wykonywania projektów, kierowania zespołem oraz prowadzenia prawidłowej współpracy z klientami i kooperantami.

       

      3. Gdzie studiować marketing i biznes elektroniczny

      Popularne uczelnie na których można studiować kierunek marketing i biznes elektroniczny:

      ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING I BIZNES ELEKTRONICZNY?

      Studia na kierunku Marketing i biznes elektroniczny trwają 3 lata (studia I stopnia).

      Czas trwania studiów na kierunku marketing i biznes elektroniczny na poszczególnych uczelniach

      Tryb studiów
      Typ studiów
      Miejscowość
      Województwo
      SORTOWANIE:
      I stopnia II stopnia jednolite

      Brak wyników

      Szczegółowe informacje na temat czasu trwania należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

      JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU MARKETING I BIZNES ELEKTRONICZNY?

      Studenci kierunku Marketing i biznes elektroniczny nabywają licznych umiejętności i kwalifikacji; od programowania i realizowania handlu elektronicznego, przez programowanie kampanii marketingowych w Internecie i budowanie marki, po stosowanie odpowiednich metod i narzędzi gromadzenia i przetwarzania danych. Z szerokim wachlarzem umiejętności absolwenci mogą podjąć pracę między innymi w agencjach interaktywnych, firmach doradczych, organizacjach non- profit, czy też działach marketingu różnego rodzaju przedsiębiorstw.

      Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Marketing i biznes elektroniczny:

      • agencje interaktywne,
      • działy marketingu przedsiębiorstw,
      • firmy doradcze,
      • organizacje non- profit,
      • portale, wortale oraz inne firmy działające w sieci.

      MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING I BIZNES ELEKTRONICZNY

      Komentarze (0)