Marketing i biznes elektroniczny
Kielce
Pokaż
Studia na kierunku Marketing i biznes elektroniczny to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).
Specyfika studiów zależy od wyboru specjalności.
Najważniejszym celem studiów na kierunku Marketing i biznes elektroniczny jest przygotowanie do korzystania z technologii cyfrowych i sieci Internetu w szeroko rozumianym biznesie internetowym. Studia posiada profil praktyczny i nastawione są na pozyskanie konkretnych kwalifikacji. W toku kształcenia studenci zaznajamiają się między innymi z teoriami wyjaśniającymi zjawiska i procesy związane z działalnością marketingową i biznesem elektronicznym, a także poznają różnorodne metody i technologie wykorzystywane w tej przestrzeni.
Praca po studiach
Studia na kierunku Marketing i biznes elektroniczny przygotowują do założenia własnej działalności gospodarczej, ale po uzyskaniu dyplomu można również znaleźć zatrudnienie w agencjach interaktywnych, firmach doradczych, działach marketingu przedsiębiorstw różnych branż, czy też instytucjach sektora publicznego.
Postępowanie kwalifikacyjne na studia na kierunek Marketing i biznes elektroniczny odbywa się na podstawie złożonych dokumentów.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
Terminy rekrutacji
Czas trwania
Przedmioty maturalne
Limity
Progi
Dalsza część artykułu pod reklamą
Efektem kształcenia na studiach na kierunku Marketing i biznes elektroniczny są przede wszystkim umiejętności wykorzystania wiedzy, metod i narzędzi analitycznych do efektywnych działań w Internecie i szeroko rozumianym biznesie elektronicznym. Dzięki programom nauczania studenci zdobywają kwalifikacje w zakresie handlu elektronicznego w sieci oraz marketingu internetowego.
Studia na kierunku Marketing i biznes elektroniczny możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Studia stacjonarne tzw. dzienne realizowane są bezpłatnie (w uczelniach publicznych), a program kształcenia realizowany jest od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.
Studia niestacjonarne w trybie zaocznym odbywają się zazwyczaj w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, z kolei studia niestacjonarne w trybie wieczorowym (one czasami tylko z nazwy są wieczorowe, ale w praktyce zajęcia odbywają się przez cały dzień) realizowane są od poniedziałku do piątku.
Zanim wybierzesz jednak studia niestacjonarne, pamiętaj, że wiążą się one z uiszczaniem opłat za czesne, oraz przed rekrutacją sprawdź w jakiej formie realizowane są studia zaocznej czy wieczorowej.
Studenci kierunku Marketing i biznes elektroniczny pozyskują wiedzę złożoną z wielu elementów. Poznają standardy prowadzenia działalności gospodarczej i rozwoju przedsiębiorstwa, podstawowe zasady dotyczące ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego w dziedzinie marketingu i biznesu elektronicznego, różnorodne metody i technologie wykorzystywane w marketingu, marketingu w sieci oraz biznesie elektronicznym.
Ponadto, poznają złożone rozwiązania organizacyjne konieczne w prowadzeniu działań marketingowych i biznesowych w sieci, zasady działania i posługiwania się narzędziami i programami używanymi do wykonywania zadań zawodowych marketera, jak również zasady prowadzenia dokumentacji wymaganej w tej działalności.
Kształcenie na kierunku Marketing i biznes elektroniczny dostarcza także umiejętności dokonywania analiz działalności marketingowej w oparciu o dostępne dane ilościowe i własne badania, wykonywania projektów, kierowania zespołem oraz prowadzenia prawidłowej współpracy z klientami i kooperantami.
Dalsza część artykułu pod reklamą
Studia na kierunku Marketing i biznes elektroniczny trwają 3 lata (studia I stopnia).
Dalsza część artykułu pod reklamą
Studenci kierunku Marketing i biznes elektroniczny nabywają licznych umiejętności i kwalifikacji; od programowania i realizowania handlu elektronicznego, przez programowanie kampanii marketingowych w Internecie i budowanie marki, po stosowanie odpowiednich metod i narzędzi gromadzenia i przetwarzania danych. Z szerokim wachlarzem umiejętności absolwenci mogą podjąć pracę między innymi w agencjach interaktywnych, firmach doradczych, organizacjach non- profit, czy też działach marketingu różnego rodzaju przedsiębiorstw.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Marketing i biznes elektroniczny:
Dalsza część artykułu pod reklamą
Dalsza część artykułu pod reklamą
Dalsza część artykułu pod reklamą
Miasta, które oferują studia na kierunku Marketing i biznes elektroniczny
Dalsza część artykułu pod reklamą
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia