AKADEMIA MANAGERA JEDNOSTKI TERYTORIALNEJ - STUDIA PODYPLOMOWE

AKADEMIA MANAGERA JEDNOSTKI TERYTORIALNEJ - STUDIA PODYPLOMOWE

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
    Miejscowość
      Status uczelni
      Typ uczelni
        Więcej filtrów
        Poziom studiów
          Forma studiów
            Czas trwania

              Nie znaleziono uczelni spełniających kryteria wyszukiwania

              Akademia managera jednostki terytorialnej - studia podyplomowe

              Studia na kierunku akademia managera jednostki terytorialnej to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

              Studia kierowane są głównie dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego oraz osób, które chcą z nimi związać swoją ścieżkę zawodową. Kierunek będzie także odpowiedni dla osób na stanowiskach kierowniczych, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje i lepiej wypełniać obowiązki.

               

              JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

              Na kierunku akademia managera jednostki terytorialnej często nie ma specjalnych wymagań. Konieczne jest jedynie ukończenie studiów I lub II stopnia na dowolnej specjalizacji i złożenie dokumentów w wyznaczonym terminie. Warto więc zapoznać się wcześniej z harmonogramem, żeby nie przegapić ważnych dat. Kierunek może się wiązać z dodatkowymi opłatami i zostać nieuruchomiony w przypadku zbyt małej liczby chętnych.

              *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

               

              JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU AKADEMIA MANAGERA JEDNOSTKI TERYTORIALNEJ?

              Kierunek akademia kompetencji menedżerskich realizowany jest w trybie niestacjonarnym. Zajęcia mogą być prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę uczelni i doświadczonych praktyków. Dzięki temu studenci zdobywają wiedzę od osób, które na co dzień zajmują się tematem administracji w jednostkach samorządowych. Zajęcia mogą mieć formę teoretycznych wykładów i praktycznych ćwiczeń.

              Studenci zdobywają ogólną wiedzę z zakresu funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, a także prawa, finansów, organizacji i zarządzania. Dzięki zajęciom na kierunku przygotowują się do objęcia stanowisk managerskich.

               

              1. Typ i tryb studiów:

              Studia na kierunku akademia managera jednostki terytorialnej możemy podzielić na:

              1. Poziom:

              2. Forma:

               

              2. Zdobywana wiedza i umiejętności

              Studenci w trakcie zajęć zdobywają szeroką interdyscyplinarną wiedzę niezbędną do pracy w jednostkach administracji publicznej. Poznają podstawy finansów publicznych, uczą się nimi zarządzać i prowadzić rachunki. W programie może się także pojawić temat funduszy unijnych i możliwości zdobycia dofinansowania z inwestycji z Unii Europejskiej. Studenci otrzymują informacje z zakresu ochrony danych i cyberbezpieczeństwa, gdyż w dzisiejszym świecie duża część zasobów istnieje w formie elektronicznej. Zajęcia omawiające audyt wewnętrzny pomogą przygotować przyszłych urzędników do kontroli finansowych.

              Przedmioty, które mogą się pojawić w programie kierunku akademia managera jednostki terytorialnej, to np.:

              • elementy prawa i postępowania administracyjnego
              • podstawy organizacji i zarządzania jednostką samorządową
              • tworzenie zespołów kreatywnych w administracji
              • strategie rozwoju jednostek samorządu terytorialnego

              Oprócz przyswajania wiedzy teoretycznej studenci pracują także nad swoimi umiejętnościami miękkimi i uczą się, jak lepiej zarządzać sobą i zespołami. Trenują techniki komunikacyjne, rozwiązywania problemów i negocjacji. W programie mogą się znaleźć zajęcia z PR czy marketingu, pokazujące jak promować i pokazywać działania jednostek samorządu szerszej publice.

               

              ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU AKADEMIA MANAGERA JEDNOSTKI TERYTORIALNEJ?

              Studia na kierunku akademia managera jednostki terytorialnej trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

               

              JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU AKADEMIA MANAGERA JEDNOSTKI TERYTORIALNEJ?

              Absolwenci kierunku akademia managera jednostki terytorialnej są przygotowani do objęcia stanowisk urzędniczych w organach administracji samorządowej. Mogą szukać pracy m.in. w urzędach wojewódzkich, gmin, miast czy starostwach powiatowych. Zatrudnienie mogą znaleźć zarówno w roli urzędnika, jak i kierownika, jeśli odpowiednio podniosą swoje kompetencje zawodowe. Kierunek może być także drogą do otrzymania awansu na wyższe stanowisko w dotychczasowym miejscu pracy, dzięki zwiększeniu efektywności zarządzania.

              Możliwości zatrudnienia po ukończeniu studiów na kierunku akademia managera jednostki terytorialnej to m.in.:

              • kadra zarządzająca
              • urzędnik

               

              Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

              Filtrowanie
              Województwo
                Poziom studiów

                Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

                Filtrowanie
                Województwo
                  Poziom studiów

                  Teraz najważniejsze

                  kalkulator maturalny

                  matura 2025

                  arkusze maturalne

                  wyniki matur 2024

                  rekrutacja na studia

                  studia

                  kierunki studiów

                  studia podyplomowe

                   

                  Ciekawe

                   


                  gdzie studiować

                   

                   

                  Nadchodzące wydarzenia

                  Komentarze (0)