BRANDING & CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

BRANDING & CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

Studia na kierunku branding & content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
    Więcej filtrów
    Poziom studiów
    Forma studiów
      Czas trwania
        Uniwersytet WSB Merito Opole

        Uniwersytet WSB Merito Opole

        Branding & content marketing - studia podyplomowe

        Studia na kierunku branding & content marketing to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

        Studia na kierunku branding & content marketing - studia podyplomowe
        Rok akademicki 2024/2025
        Forma studiów zjazdy
        Poziom studiów studia podyplomowe

        Uczelnie

        Studia na kierunku branding & content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na | branding & content marketing - studia podyplomowe - uczelnie >

        Studia skierowane są głównie do osób, które rozpoczynają działalność marketingową, właścicieli małych oraz wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, jak skutecznie zbudować markę, a także umocnić swoją pozycję na rynku pracy.

        Celem studiów jest m.in. rozwinięcie kompetencji marketingowych wśród obecnych i przyszłych specjalistów w tej dziedzinie.

         

        JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

        Rekrutacja na kierunek branding & content marketing zwykle otwarta jest dla wszystkich absolwentów studiów I lub II stopnia. Przeważnie nie jest wymagana konkretna wiedza ani doświadczenie. Studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami, takimi jak np. czesne. O akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń, a na kierunku może być ograniczona ilość miejsc. Warto więc wcześniej zapoznać się z harmonogramem rekrutacji oraz zadbać o poprawność dokumentów.

        *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

         

        szczegółowe wymagania na uczelniach

        JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING & CONTENT MARKETING?

        Kierunek branding & content marketing jest prowadzony w trybie niestacjonarnym. Zajęcia prowadzone są zwykle przez wykwalifikowanych pracowników dydaktycznych uczelni oraz praktyków m.in. z branży kreatywnej i marketingu. Słuchacze mogą uczestniczyć w wykładach, na których zdobywają wiedzę teoretyczną oraz ćwiczeniach, które mogą mieć formę np. warsztatów czy case study. Mają również możliwość wzięcia udziału w dyskusjach, podczas których wymieniają się poglądami i doświadczeniem zawodowym. Studenci mają często także dostęp do dodatkowych materiałów przygotowanych przez specjalistów. Efekty kształcenia mogą być sprawdzane za pomocą m.in. testów semestralnych.

         

        1. Typ i tryb studiów:

        Studia na kierunku branding & content marketing możemy podzielić na:

        1. Typ                                                                   

         

        2. Tryb:

         

        2. Zdobywana wiedza i umiejętności

        Studenci kierunku branding & content marketing przygotowują się do wykonywania zadań związanych z szeroko pojętym marketingiem. Mogą dowiedzieć się, czym jest branding oraz zapoznać się z jego psychologicznymi podstawami. Słuchacze uczą się także zwykle tworzyć strategię działania w kontekście budowania marki. Mogą zapoznać się z trendami marketingowymi oraz dowiedzieć się, jaką rolę w dzisiejszym świecie pełnią media społecznościowe. Studenci będą mieli także często okazję zapoznać się z różnymi platformami i ich możliwościami marketingowymi. W trakcie zajęć mogą być także poruszone kwestie związane z content marketingiem i tworzeniem treści. Studenci mają często okazję dowiedzieć się, jak tworzyć materiały wideo i storytellingowe.

        Zagadnienia, które mogą się znaleźć w programie kierunku branding & content marketing, to np.:

        • podstawy brandingu
        • metodyka kształtowania wizerunku marki
        • prawne i etyczne aspekty w komunikacji marki

        Studenci mają też często możliwość uczestniczyć w zajęciach omawiających kwestie komunikacji. Mogą nauczyć się kontaktować z mediami oraz poznają podstawy prawa autorskiego w kontekście tworzenia treści.

         

        ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING & CONTENT MARKETING?

        Studia na kierunku branding & content marketing trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

         

        JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BRANDING & CONTENT MARKETING?

        Absolwenci kierunku branding & content marketing mają wiele możliwości podjęcia pracy. Mogą szukać zatrudnienia zarówno w prywatnych agencjach kreatywnych, jak i działach komunikacji administracji państwowej i samorządowej. Mają również możliwość znalezienia pracy w działach marketingowych danego przedsiębiorstwa. Absolwenci mogą być także odpowiedzialni za komunikację i działania wizerunkowe firmy. Są przygotowani do budowania i rozwijania marki już istniejącej lub stworzenia własnej. Studia mogą być także dobrym krokiem w stronę awansu.

        Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku branding & content marketing to m.in.:

        • agencje reklamowe
        • działy marketingowe

         

        Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów

        Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów

        Teraz najważniejsze

        kalkulator maturalny

        matura 2025

        arkusze maturalne

        wyniki matur 2024

        rekrutacja na studia

        studia

        kierunki studiów

        studia podyplomowe

         

        Ciekawe

         


        gdzie studiować

         

         

        Nadchodzące wydarzenia

        Komentarze (0)