E - MARKETING W PRAKTYCE - STUDIA PODYPLOMOWE

E - MARKETING W PRAKTYCE - STUDIA PODYPLOMOWE

Uczelnie

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
    Miejscowość
      Status uczelni
      Typ uczelni
        Więcej filtrów
        Poziom studiów
          Forma studiów
            Czas trwania

              Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

              Nie znaleziono uczelni spełniających kryteria wyszukiwania

              Gotowe

              Wyróżniony

              Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

              E - marketing w praktyce - studia podyplomowe

              Studia na kierunku E- marketing w praktyce to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

              Studia możesz podjąć w trybie niestacjonarnym.

              E- marketing w praktyce to propozycja kształcenia podyplomowego, z której mogą skorzystać osoby przygotowujące się do pracy w branży internetowej, osoby zastanawiające się nad przebranżowieniem, jak również osoby o rozmaitym profilu działalności. Kształcenie umożliwia pozyskanie dogłębnej wiedzy z zakresu szeroko pojętego marketingu cyfrowego, a słuchacze zaznajamiają się z zagadnieniami dotyczącymi między innymi: realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online czy zarządzania marką.

               

              Jakie wymagania rekrutacyjne?

              E- marketing w praktyce to kierunek z obszaru studiów podyplomowych, a zatem kształcenie mogą podjąć wyłącznie osoby posiadające dyplom ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia.

              *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych

               

              Jak wyglądają studia na kierunku E- marketing w praktyce?

              E- marketing w praktyce to dwa semestry nauki, wypełnione przede wszystkim zajęciami o charakterze praktycznym i warsztatowym, które prowadzone są przez doświadczonych praktyków z branży.

              1. Typ i tryb studiów:

              Studia na kierunku E- marketing w praktyce możemy podzielić na:

              1. Typ:

              2. Tryb:

              2. Zdobywana wiedza i umiejętności

              Słuchacze studiów podyplomowych na kierunku E- marketing w praktyce poruszają się po zagadnieniach wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenie e- biznesu.

              Przykładowe przedmioty dla kierunku E- marketing w praktyce:

              • efektywne planowanie i realizacja kampanii online
              • skuteczne techniki psychologiczne w marketingu
              • efektywne prowadzenie e- biznesu
              • pozycjonowanie w wyszukiwarkach SEO
              • zarządzanie marką

               

              Ile trwają studia na kierunku E- marketing w praktyce?

              Kształcenie na kierunku E- marketing w praktyce realizowane jest w ciągu dwóch semestrów, a zatem studia trwają 1 rok.

               

              Jaka praca po studiach na kierunku E- marketing w praktyce?

              Wiedza zdobyta w toku studiów na kierunku E- marketing w praktyce wydaje się bardzo wszechstronna, ponieważ mogą wykorzystać ją osoby, które dopiero planują karierę w branży internetowej, jak również osoby działające w tej przestrzeni. Ponadto, wiedza z zakresu e- marketingu może być przydatna między innymi: pracownikom korporacji, urzędnikom państwowym, właścicielom firm, właścicielom sklepów internetowych oraz pracownikom agencji reklamowych i marketingowych.

               

              Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

              Filtrowanie
              Województwo
                Poziom studiów

                Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

                Filtrowanie
                Województwo
                  Poziom studiów
                  Mba

                  Teraz najważniejsze

                  kalkulator maturalny

                  matura 2025

                  arkusze maturalne

                  wyniki matur 2025

                  rekrutacja na studia

                  studia

                  kierunki studiów

                  studia podyplomowe

                   

                  Ciekawe

                   


                  gdzie studiować

                   

                   

                  Nadchodzące wydarzenia

                  Komentarze (0)