Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studia na kierunku akademia sprzedaży i negocjacji handlowych to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.
Kierunek przeznaczony jest m.in. dla absolwentów uczelni wyższych, którzy chcieliby rozpocząć swoją karierę w sprzedaży. Będzie także odpowiedni dla osób, które mają już doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z handlem i managerów zespołów sprzedażowych.
Celem studiów jest wyposażenie absolwentów w nowoczesne narzędzia wspierające proces sprzedażowy i negocjacyjny oraz wyszkolenie wykwalifikowanej kadry managerskiej w zakresie handlu.
Na kierunek akademia sprzedaży i negocjacji handlowych przyjmowani są przeważnie wszyscy absolwenci uczelni wyższych, niezależnie od ukończonej specjalizacji. O akceptacji może jednak decydować kolejność zgłoszeń, więc warto wcześniej zapoznać się z harmonogramem rekrutacji. Należy także pamiętać, że studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
Zajęcia na kierunku akademia sprzedaży i negocjacji handlowych prowadzone są w trybie niestacjonarnym. Program skupiony jest na rozwoju umiejętności praktycznych, dlatego duża jego część może być realizowana poprzez warsztaty, treningi czy studia przypadków i analizy. Wśród kadry kierunku mogą się znaleźć zarówno wykładowcy uczelni, jak i praktycy biznesu doświadczeni w szkoleniu innych.
Studia na kierunku akademia sprzedaży i negocjacji handlowych możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Studia na kierunku akademia sprzedaży i negocjacji handlowych pozwalają studentom poznać swoje mocne strony i pracować nad tymi słabszymi. Rozwijają także umiejętności analityczne niezbędne w procesie sprzedażowym, takie jak np. analiza finansowa. W trakcie zajęć mogą trenować nowoczesne techniki sprzedaży i zdobyć wiedzę na temat e-commerce i narzędzi sprzedaży zdalnej. Podstawą handlowca są m.in. dobre relacje z klientem, dlatego na studiach słuchacze mogą także dowiedzieć się, jak takie relacje ustanowić i podtrzymać. Uczą się także technik perswazji, komunikacji oraz wykorzystywać aspekty psychologiczne w sprzedaży. Zajęcia z marketingu pozwolą na udoskonalenie swoich umiejętności z zakresu promowania marki czy jej produktów.
Przedmioty, które mogą być w programie studiów na kierunku akademia sprzedaży i negocjacji handlowych, to np.:
Studenci mogą zdobyć również kompetencje managerskie, które pozwolą im na dalszy rozwój zawodowy. Uczą się zarządzać sobą, swoim czasem i zadaniami. Mogą także poznać zasady budowania i kierowania zespołami sprzedażowymi. W programie może się znaleźć czasem trening kreatywności i nieszablonowego myślenia w handlu.
Studia na kierunku akademia sprzedaży i negocjacji handlowych trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).
Absolwenci kierunku akademia sprzedaży i negocjacji handlowych mają wiele możliwości znalezienia pracy związanej z ukończonymi studiami. Mogą zostać zatrudnieni w miejscach, gdzie niezbędne są dobre umiejętności negocjacyjne i współpraca z klientem. Są także przygotowani do objęcia stanowisk managerskich i kierowania zespołami sprzedażowymi. Dzięki zdobytej wiedzy mają możliwość rozpoczęcia nowej kariery w handlu lub awans na wyższe stanowiska, jeśli mają już odpowiednie doświadczenie.
Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku akademia sprzedaży i negocjacji handlowych to m.in.:
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia