BRAND MANAGER I PR MANAGER - STUDIA PODYPLOMOWE

BRAND MANAGER I PR MANAGER - STUDIA PODYPLOMOWE

Studia na kierunku brand manager i pr manager - studia podyplomowe możesz podjąć na

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
    Więcej filtrów
    Poziom studiów
    Forma studiów
      Czas trwania
        Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

        Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

        Brand manager i pr manager - studia podyplomowe

        Studia na kierunku brand manager i PR manager to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

        Studia na kierunku brand manager i pr manager - studia podyplomowe
        Rok akademicki 2024/2025
        Forma studiów zjazdy
        Poziom studiów studia podyplomowe

        Uczelnie

        Studia na kierunku brand manager i pr manager - studia podyplomowe możesz podjąć na | brand manager i pr manager - studia podyplomowe - uczelnie >

        Studia skierowane są przede wszystkim do absolwentów szkół wyższych, którzy chcieliby zwiększyć swoje umiejętności i rozszerzyć wiedzę w zakresie budowania marki i prowadzenia komunikacji przedsiębiorstwa i organizacji.

         

        JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

        W celu rekrutacji na kierunek brand manager i PR manager przeważnie wystarczy wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. Kandydaci powinni się legitymować dyplomem magistra, inżyniera lub licencjata. Studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami, takimi jak np. czesne. O akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń, a na kierunku może być ograniczona ilość miejsc. Warto więc wcześniej zapoznać się z harmonogramem rekrutacji oraz zadbać o poprawność dokumentów.

        *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

         

        szczegółowe wymagania na uczelniach

        JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRAND MANAGER I PR MANAGER?

        Kierunek brand manager i PR manager jest prowadzony w trybie niestacjonarnym. Zajęcia mogą być prowadzone przez wykwalifikowanych pracowników dydaktycznych uczelni, a także trenerów i doświadczonych praktyków biznesu. Studenci uczestniczą zwykle w wykładach, na których zdobywają wiedzę teoretyczną, jednak studia mają charakter praktyczny, dlatego większość zajęć może mieć formę np. ćwiczeń, warsztatów czy symulacji. Słuchacze mają także możliwość wzięcia udziału w dyskusjach, podczas których mogą się wymienić doświadczeniem i poglądami. Zdobywają również cenne kontakty zawodowe. W trakcie studiów przewidziane są często również projekty indywidualne i grupowe. Postępy w nauce mogą być weryfikowane za pomocą egzaminów pisemnych, testów i prezentacji projektów.

         

        1. Typ i tryb studiów:

        Studia na kierunku brand manager i PR manager możemy podzielić na:

        1. Typ                                                                   

         

        2. Tryb:

         

        2. Zdobywana wiedza i umiejętności

        Studenci kierunku brand manager i PR manager zdobywają szeroką wiedzę w zakresie ogólnie pojętego marketingu. Mogą dowiedzieć się, czym zajmują się osoby odpowiedzialne za PR w organizacjach czy instytucjach oraz uczą się samodzielnie prowadzić działania PRowe. Mogą się także zapoznać z metodami badań skuteczności realizowanych projektów. Słuchacze zdobywają wiedzę na temat kreowania wizerunku i uczą się współpracować z mediami. Mają także często okazję stworzyć strategię komunikacyjną przedsiębiorstwa lub organizacji.

        Przedmioty, które mogą się znaleźć w programie kierunku brand manager i PR manager, to np.:

        • akademia komunikacji
        • akademia umiejętności managera ds. PR
        • akademia umiejętności brand managera

        W programie przewidziane są także zwykle zajęcia z marketingu. Słuchacze mogą na nich zapoznać się z najnowszymi trendami w zakresie zarządzania marką. Uczą się także wykorzystywać narzędzia do budowania wizerunku. Mogą dowiedzieć się, jak wyglądają badania marketingowe oraz jak je wykorzystać w działalności zawodowej. W trakcie zajęcia może zostać również poruszona problematyka rebrandingu.

         

        ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRAND MANAGER I PR MANAGER?

        Studia na kierunku brand manager i PR manager trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

         

        JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BRAND MANAGER I PR MANAGER?

        Absolwenci kierunku brand manager i PR manager są przygotowani do wykonywania zadań związanych z zarządzaniem wizerunkiem firmy. Mogą szukać zatrudnienia zarówno w prywatnych przedsiębiorstwach, jak i administracji rządowej i samorządowej. Dzięki specjalistycznej wiedzy mają również możliwość znalezienia pracy w organizacjach międzynarodowych lub współpracujących z rynkami zagranicznymi. Absolwenci mogą także zająć się budowaniem i rozwijaniem marki. Są przygotowani do komunikacji zarówno w mediach tradycyjnych, jak i interaktywnych.

        Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku brand manager i PR manager to m.in.:

        • brand manager
        • PR manager

         

        Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów

        Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów

        Teraz najważniejsze

        kalkulator maturalny

        matura 2025

        arkusze maturalne

        wyniki matur 2024

        rekrutacja na studia

        studia

        kierunki studiów

        studia podyplomowe

         

        Ciekawe

         


        gdzie studiować

         

         

        Nadchodzące wydarzenia

        Komentarze (0)