Branding miast i regionów

Branding miast i regionów

Branding miast i regionów studia - kierunek studiów

Studia na kierunku Branding miast i regionów dają studentom możliwość zdobycia m.in. wiedzy i umiejętności o podstawowych narzędziach i formach interakcji miast i regionów z otoczeniem czy zasad tworzenia różnych form przedsiębiorczości, zwłaszcza funkcjonowania rynku usług specjalistycznych związanych z promocją miast i regionów.

W procesie rekrutacji na studia 2025/2026 na kierunku Branding miast i regionów najczęściej wymagane przedmioty maturalne to: język obcy, biologia, chemia, fizyka i astronomia, fizyka, matematyka, geografia, historia, informatyka, język polski, filozofia, wiedza o społeczeństwie.

Studia na kierunku Branding miast i regionów dają ich absolwentom możliwość znalezienia pracy m.in. w urzędach administracji samorządowej i państwowej, jednostkach wykoanwczych, które realizują zadania z zakresu promocji i brandingu czy w agencjach reklamowych. Zobacz pełen opis kierunku >

Rozwiń Zwiń

Uczelnie

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
II stopnia
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
    Miejscowość
      Status uczelni
      Typ uczelni
        Więcej filtrów
        Poziom studiów
          Forma studiów
            Czas trwania

              Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

              Nie znaleziono uczelni spełniających kryteria wyszukiwania

              Gotowe

              Wyróżniony

              Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

              Branding miast i regionów studia - opis kierunku

              Studia na kierunku Branding miast i regionów to studia licencjackie lub magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata lub magistra).

              JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE? / WYMAGANIA REKRUTACYJNE

              Rekrutacja na studia na kierunek Branding miast i regionów, w przypadku studiów I stopnia, wymaga od kandydatów egzaminów maturalnych z konkretnych przedmiotów. Z kolei rekrutacja na studia II stopnia bierze pod uwagę ocenę na dyplomie i jest skierowana do absolwentów studiów co najmniej pierwszego stopnia.

              Najczęściej wymagane przedmioty maturalne w procesie rekrutacyjnym na studia na kierunku Branding miast i regionów:

              • biologia,
              • chemia,
              • filozofia,
              • fizyka,
              • fizyka i astronomia,
              • geografia,
              • historia,
              • informatyka,
              • język obcy,
              • język polski,
              • matematyka,
              • wiedza o społeczeństwie

              *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

              Branding miast i regionów - zasady rekrutacji

              Dalsza część artykułu pod reklamą

              Wiedza, którą zdobędziesz, studiując Branding miast i regionów:

              Studia na kierunku Branding miast i regionów dają studentom możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności z zakresu m.in. zasad i mechanizmów funkcjonowania instytucji społecznych i gospodarczych, które związane są z organizacją w zakresie budowania i pozycjonowania marek lokalnych i regionalnych. Mogą również poznać zasady prawidłowego planowania i realizowania przedsięwzięć i kampanii brandingowych, promocyjnych i wizerunkowych czy mechanizmy organizacji wsparcia finansowego i informacyjnego.

              Studenci kierunku Branding miast i regionów mogą także zdobyć wiedzę w zakresie uwarunkowań różnego rodzaju, np. organizacyjnych, finansowych czy prawnych różnych rodzajów działalności zawodowej w sferze brandingu miast i regionów.

              Przykładowe przedmioty oferowane przez uczelnie na kierunku Branding miast i regionów to: design i architektura marki miast i regionów, kreowanie wizerunku miast i regionów, systemy i techniki informatyczne w gospodarce miejskiej czy narzędzia informatyczne w brandingu terytorialnym.

               

              Dalsza część artykułu pod reklamą

              JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING MIAST I REGIONÓW?

              Branding miast i regionów to kierunek studiów oferowany przez szkoły wyższe, skierowany przede wszystkim do osób, które chcą zajmować się w przyszłości m.in. strategiami komunikacyjnymi nowoczesnego miasta i regionu, z wykorzystaniem nowych kanałów komunikacji. Program studiów zakłada, że studenci zdobędą wiedzę i umiejętności np. z zakresu podstawowych form i narzędzi form interakcji miast i regionów z otoczeniem.

              Kierunki studiów takie jak Branding miast i regionów dają studentom możliwość wyboru specjalności, dzięki czemu mogą uczestniczyć w zajęciach zgodnych z ich zainteresowaniami i przyszłymi planami zaowodywmi. Przykładowe specjalności na tym kierunku to menadżer brandingu miast i regionów czy kreowania marek lokalnych.

              W programie studiów przewidziane są zajęcia w laboratoriach, a także inne innowacyjne formy, jak np. gry decyzyjne czy tworzenie autorskich projektów.

               

              1. Typ i tryb studiów:

               

              Studia na kierunku Branding miast i regionów możemy podzielić na:

              1. Poziom:

              2. Forma:

              Dalsza część artykułu pod reklamą

              ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING MIAST I REGIONÓW?

              Studia na kierunku Branding miast i regionów trwają 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia).

               

              Dalsza część artykułu pod reklamą

              JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BRANDING MIAST I REGIONÓW

              Studia na kierunku Branding miast i regionów dają ich absolwentom możliwość znalezienia pracy m.in. w urzędach administracji państwowej i samorządowej, które związane są z promocją i brandingiem oraz kształtowaniem interakcji społecznych, a także w agencjach reklamowych działających w obszarze interakcji regionalnej i miejskiej. Absolwenci tego kierunku mogą także znaleźć zatrudnienie w organiazcjach pozarządowych i instytucjach otoczenia biznesu, które angażują się w promocję i branding na poziomie lokalnym oraz regionalnym.

              Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Branding miast i regionów:

              • urzędy administracji państwowej i samorządowej,
              • agencje reklamowe,
              • organizacje pozarząowe i instytucje otoczenia biznesu,
              • struktury UE w zakresie kształtowania polityki brandingu i promocji miast i regionów,
              • instytucje zajmujące się wykorzystaniem środków unijnych na cele rozwoju terytorialnego.

              Dalsza część artykułu pod reklamą

              Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

              Filtrowanie
              Województwo
                II stopnia

                Dalsza część artykułu pod reklamą

                Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

                Filtrowanie
                Województwo
                  II stopnia
                  Mba

                  Dalsza część artykułu pod reklamą

                  Miasta, które oferują studia na kierunku Branding miast i regionów

                  Dalsza część artykułu pod reklamą

                  Teraz najważniejsze

                  kalkulator maturalny

                  matura 2025

                  arkusze maturalne

                  wyniki matur 2025

                  rekrutacja na studia

                  studia

                  kierunki studiów

                  studia podyplomowe

                   

                  Ciekawe

                   


                  gdzie studiować

                   

                   

                  Nadchodzące wydarzenia

                  Komentarze (0)