CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT - STUDIA PODYPLOMOWE

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT - STUDIA PODYPLOMOWE

Studia na kierunku customer experience management - studia podyplomowe możesz podjąć na w trybie online

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
    Więcej filtrów
    Poziom studiów
    Forma studiów
    Czas trwania
      Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu

      Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu

      Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

      Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

      Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

      Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

      Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

      Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

      Uniwersytet WSB Merito Łódź

      Uniwersytet WSB Merito Łódź

      Uniwersytet WSB Merito Warszawa

      Uniwersytet WSB Merito Warszawa

      Uniwersytet WSB Merito Opole

      Uniwersytet WSB Merito Opole

      Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

      Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

      Uniwersytet WSB Merito Gdynia

      Uniwersytet WSB Merito Gdynia

      Uniwersytet WSB Merito Chorzów

      Uniwersytet WSB Merito Chorzów

      Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

      Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

      Uniwersytet WSB Merito Szczecin

      Uniwersytet WSB Merito Szczecin

      Customer experience management - studia podyplomowe

      Studia na kierunku Customer Experience Management to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

      Studia na kierunku customer experience management - studia podyplomowe
      Rok akademicki 2024/2025
      Forma studiów zjazdy, online
      Poziom studiów studia podyplomowe

      Uczelnie

      Studia na kierunku customer experience management - studia podyplomowe możesz podjąć na w trybie online | customer experience management - studia podyplomowe - uczelnie >

      Studia możesz podjąć w trybie niestacjonarnym.

      Customer Experience Management to propozycja kształcenia, dzięki której można zyskać nową perspektywę prowadzenia biznesu oraz zarządzania pracownikami i współpracy z klientami. Kierunek ten przekazuje założenia pewnej filozofii, której wdrożenie może przynosić konkretne efekty w postaci między innymi: wzrostu zaangażowania pracowników, wzrostu jakości oferowanych usług i produktów oraz obniżenia kosztów.

      Jakie wymagania rekrutacyjne?

      Podstawą rekrutacji na kierunek Customer Experience Management jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia.

      *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

       

      szczegółowe wymagania na uczelniach

      Jak wyglądają studia na kierunku Customer Experience Management?

      Customer Experience Management to dwusemestralny kierunek, dzięki któremu można nauczyć się nowego spojrzenia na czynniki wpływające na doświadczenie klientów, a także budowania i wdrażania kultury ciągłego doskonalenia.

       

      1. Typ i tryb studiów:

      Studia na kierunku Customer Experience Management możemy podzielić na:

      1. Typ:

      2. Tryb:

       

      2. Zdobywana wiedza i umiejętności

      Słuchacze studiów podyplomowych na kierunku Customer Experience Management poruszają się po zagadnieniach budowania relacji i skutecznej komunikacji z klientem, zarządzania zmianą, zarządzania procesami nakierowanymi na klienta oraz metod badań opinii i satysfakcji klienta.

      Przykładowe zajęcia na kierunku Customer Experience Management:

      • budowa i wdrażanie strategii CEM,
      • programy lojalnościowe,
      • CEM w branży bankowo- finansowej,
      • CEM w branży turystyczno- hotelarskiej,
      • zarządzanie zmianą

      Ile trwają studia na kierunku Customer Experience Management?

      Kształcenie na kierunku Customer Experience Management realizowane jest w ciągu dwóch semestrów, a zatem studia trwają 1 rok.

       

      Jaka praca po studiach na kierunku Customer Experience Management?

      Zdobyta podczas studiów wiedza oraz rozwinięte umiejętności mogą stanowić atut u osób, które planują pracować między innymi w: działach marketingu, działach sprzedaży oraz działach obsługi klienta. Ponadto, poszerzony obszar wiadomości może być wykorzystywany przez właścicieli i menedżerów wszystkich firm z wszystkich sektorów.

       

      Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

      Filtrowanie
      Województwo
      Poziom studiów

      Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

      Filtrowanie
      Województwo
      Poziom studiów

      Miasta, które oferują studia na kierunku CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT - STUDIA PODYPLOMOWE

      Teraz najważniejsze

      kalkulator maturalny

      matura 2025

      arkusze maturalne

      wyniki matur 2024

      rekrutacja na studia

      studia

      kierunki studiów

      studia podyplomowe

       

      Ciekawe

       


      gdzie studiować

       

       

      Nadchodzące wydarzenia

      Komentarze (0)