Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studia na kierunku Customer Experience Management to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.
Studia na kierunku customer experience management - studia podyplomowe | |
---|---|
Rok akademicki | 2024/2025 |
Forma studiów | zjazdy, online |
Poziom studiów | studia podyplomowe |
Uczelnie
Studia na kierunku customer experience management - studia podyplomowe możesz podjąć na w trybie online | customer experience management - studia podyplomowe - uczelnie >
Studia możesz podjąć w trybie niestacjonarnym.
Customer Experience Management to propozycja kształcenia, dzięki której można zyskać nową perspektywę prowadzenia biznesu oraz zarządzania pracownikami i współpracy z klientami. Kierunek ten przekazuje założenia pewnej filozofii, której wdrożenie może przynosić konkretne efekty w postaci między innymi: wzrostu zaangażowania pracowników, wzrostu jakości oferowanych usług i produktów oraz obniżenia kosztów.
Podstawą rekrutacji na kierunek Customer Experience Management jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Customer Experience Management to dwusemestralny kierunek, dzięki któremu można nauczyć się nowego spojrzenia na czynniki wpływające na doświadczenie klientów, a także budowania i wdrażania kultury ciągłego doskonalenia.
Studia na kierunku Customer Experience Management możemy podzielić na:
1. Typ:
2. Tryb:
Słuchacze studiów podyplomowych na kierunku Customer Experience Management poruszają się po zagadnieniach budowania relacji i skutecznej komunikacji z klientem, zarządzania zmianą, zarządzania procesami nakierowanymi na klienta oraz metod badań opinii i satysfakcji klienta.
Przykładowe zajęcia na kierunku Customer Experience Management:
Kształcenie na kierunku Customer Experience Management realizowane jest w ciągu dwóch semestrów, a zatem studia trwają 1 rok.
Zdobyta podczas studiów wiedza oraz rozwinięte umiejętności mogą stanowić atut u osób, które planują pracować między innymi w: działach marketingu, działach sprzedaży oraz działach obsługi klienta. Ponadto, poszerzony obszar wiadomości może być wykorzystywany przez właścicieli i menedżerów wszystkich firm z wszystkich sektorów.
Miasta, które oferują studia na kierunku CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT - STUDIA PODYPLOMOWE
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia