Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne).
Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj
Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono
×
Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×
Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i
Nie znaleziono uczelni spełniających kryteria wyszukiwania
Gotowe
Wyróżniony
Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.
Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku digital marketing rozpocznie się 7 stycznia 2025 r. i potrwa do 31 października 2025 r. | digital marketing - terminy rekrutacji >
W czasach rozwoju nowoczesnych technologi informatycznych i wirtualnej rzeczywistości, coraz więcej firm decyduje się na promowanie swoich usług za pomocą internetu i mediów społecznościowych. Jest to niezwykle nowoczesna metoda reklamy, która dociera do bardzo dużej liczby osób na całym świecie. W związku z rosnącą popularnością tego typu rozwiązań pojawiło się zapotrzebowanie na wykształcenie specjalistów z dziedziny marketingu cyfrowego, którzy doskonale orientowaliby się w tematyce informatycznej.
Kierunek digital marketing jest nijako odpowiedzią na tego typu potrzeby stawiane przez współczesny rynek pracy. Oferta tych studiów skierowana jest do wszystkich, którzy chcieliby związać swoją przyszłość z e-biznesem. Jeżeli więc chcesz zdobyć niezwykle przyszłościowy zawód, dopasowany do oczekiwań współczesnego świata, a dodatkowo masz zdolności językowe i informatyczne, to studia na kierunku digital marketing będą dla Ciebie odpowiednim wyborem!
Czego nauczysz się na kierunku digital marketing?
W trakcie studiów zdobędziesz wiedzę z obszaru szeroko rozumianego marketingu internetowego oraz wszystkich nauk wchodzących w zakres tego zagadnienia. Jako student, przede wszystkim rozwiniesz swoje umiejętności z metod wykorzystywania internetu w procesie marketingu. Nauczysz się jak kształtować strategię firmy i reklamować jej usługi i produkty w środowisku nowych technologi.
Co więcej, poznasz podstawy programowania i dowiesz się, w jaki sposób projektować i tworzyć strony internetowe. Ponadto, zagłębisz się w meandry grafiki komputerowej i materiałów video. W trakcie studiów pogłębisz swoją wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i zrozumiesz jaką funkcję pełnią one w procesie marketingowym. Wszystkie zajęcia i warsztaty będą prowadzone przez wybitnych znawców branży e-marketingu i biznesu internetowego, którzy podzielą się z tobą swoim długoletnim doświadczeniem.
Dodatkowo, będziesz miał szansę odbycia praktyk zawodowych w renomowanych firmach, zajmujących się marketingiem internetowym. W programie studiów przewidziano także liczne staże zagraniczne i wymiany studenckie, które umożliwią Ci poznanie światowych rynków pracy oraz zdobycie lepszych perspektyw zawodowych. W związku z tym, że wszystkie przedmioty prowadzone są w języku angielskim, rozwiniesz swoje kompetencje językowe i poznasz specjalistyczną terminologię branżową.
Jaka praca po tym kierunku?
Po ukończeniu studiów na kierunku digital marketing będziesz miał szeroką wiedzę z zakresu funkcjonowania nowych technologii i promowania firm w środowisku internetowym. Ponadto, doskonale poznasz specjalistyczny język angielski. Zdobyte umiejętności umożliwią Ci podjęcie pracy w wielu przedsiębiorstwach, zajmujących się marketingiem internetowym. Z powodzeniem znajdziesz zatrudnienie w firmach konsultingowych, które wykonują usługi internetowe na rzecz innych firm.
Ponadto będziesz mógł pracować jako Digital Marketing Manager, Project Manager czy Web Analyst. Ciekawym rozwiązaniem jest także założenie i prowadzenie własnego biznesu. Dzięki doskonałej znajomości języka obcego, absolwenci tego niezwykle prestiżowego i przyszłościowego kierunku, bez problemu znajdą pracę na arenie międzynarodowej lub w światowych korporacjach.
Aby zostać studentem studiów na kierunku digital marketing, kandydaci muszą przedstawić dyplom ukończenia studiów licencjackich. Ponadto, w związku z tym, że zajęcia prowadzone są w języku angielskim, będziesz musiał legitymować się certyfikatem, potwierdzającym twoją znajomość języka na poziomie zaawansowanym.
DIGITAL MARKETING - zasady rekrutacji
Dalsza część artykułu pod reklamą
WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ STUDIUJĄC NA KIERUNKU DIGITAL MARKETING:
wiedza z zakresu technologi informatycznych
znajomość portali społecznościowych i wykorzystywanie ich w reklamowaniu firmy
podstawy grafiki komputerowej
podstawy programowania i tworzenia stron internetowych
znajomość języka angielskiego
znajomość terminologii branżowej
znajomość zasad marketingu.
Dalsza część artykułu pod reklamą
Jak wyglądają studia na kierunku digital marketing?
1. Typ i tryb studiów
Kierunek digital marketing można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zaocznym. W przypadku pierwszej opcji zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku, co będzie dobrym rozwiązaniem dla osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie się nauce i zdobywaniu wykształcenia. Jeżeli natomiast zależy Ci na większej swobodzie studiowania to wybierz studia niestacjonarne, na których zajęcia odbywają się w wybrane weekendy semestru.
Tematyka powyższych studiów będzie oscylować wokół zagadnień związanych z naukami informatycznymi czy naukami o zarządzaniu i marketingu.
2. Program studiów i przedmioty
Studenci, którzy aplikują na studia na kierunku digital marketing będą mieli okazję zdobyć specjalistyczną wiedzę na temat nowych mediów, marketingu czy zarządzania. Ponadto dowiesz się więcej o zaawansowanych technologiach informatycznych czy gospodarce cyfrowej. W siatce zajęć znajdzie się wiele interesujących przedmiotów powiązanych z powyższą tematyką. Oto wybrane z nich:
Artificial Intelligence and Technology in Marketing
Digital Innovation and Future of Marketing
Digital Consulting Project
Customer Portfolio Analysis
3. Nabywane umiejętności
Studia na kierunku digital marketing będą miały w dużej części wymiar praktyczny, dzięki czemu zdobędziesz szereg cennych umiejętności kwalifikacji zawodowych. Przede wszystkim nauczysz się wykorzystywania nowych mediów i technologii informatycznych w szeroko pojętym marketingu. Ponadto rozwiniesz zdolności z obszaru zarządzania różnorodnym aspektami funkcjonowania biznesu. Ponadto nauczysz się tworzenia grafiki komputerowej i montowania materiałów video. Integralną część studiów będą stanowić praktyki, dzięki którym zdobędziesz doświadczenie zawodowe.
Dalsza część artykułu pod reklamą
Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?
Studia pierwszego stopnia na kierunku digital marketing będą trwały trzy lata, czyli sześć semestrów. Po tym czasie uzyskasz tytuł licencjata. Jeżeli zdecydujesz się na studia drugiego stopnia, na naukę poświęcisz dwa lata, czyli cztery semestry. Po upływie tego czasu i obronie pracy dyplomowej zdobędziesz tytuł magistra.
Dalsza część artykułu pod reklamą
JAKA PRACA, CZYLI GDZIE PRACOWAĆ PO UKOŃCZENIU STUDIÓW NA KIERUNKU DIGITAL MARKETING:
firmy konsultingowe
firmy internetowe
Digital Marketing Manager
Social Media Marketing Manager
Digital Transformation Officer
Marketing Manager
Marketing and Communication Manager
Relationship Management Analyst
Web Analyst
Dalsza część artykułu pod reklamą
Poziom i forma studiów
Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:
ul. Fredry 10,
61-701 Poznańhttps://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJI9FtDzZbBEcRyR434R7X6sQhttps://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/aa7c5-umed-poznan.jpgUniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Estkowskiego 6,
61-755 Poznańhttps://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJz4wftEFbBEcRIt1aoL1_86Ihttps://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/0e64e-wyzsza-szkola-logistyki.jpgWyższa Szkoła Logistyki