Dla kogo ten kierunek
Aby zostać studentem studiów na kierunku digital marketing, kandydaci muszą przedstawić dyplom ukończenia studiów licencjackich. Ponadto, w związku z tym, że zajęcia prowadzone są w języku angielskim, będziesz musiał legitymować się certyfikatem, potwierdzającym twoją znajomość języka na poziomie zaawansowanym.
Jednostka prowadząca
Ścieżki kształcenia na kierunku master in management
Jednostka prowadząca
Specjalności na kierunku zarządzanie
Jednostka prowadząca
Specjalności na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Nic nie znaleziono
Kierunek digital marketing można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zaocznym. W przypadku pierwszej opcji zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku, co będzie dobrym rozwiązaniem dla osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie się nauce i zdobywaniu wykształcenia. Jeżeli natomiast zależy Ci na większej swobodzie studiowania to wybierz studia niestacjonarne, na których zajęcia odbywają się w wybrane weekendy semestru.
Tematyka powyższych studiów będzie oscylować wokół zagadnień związanych z naukami informatycznymi czy naukami o zarządzaniu i marketingu.
Studenci, którzy aplikują na studia na kierunku digital marketing będą mieli okazję zdobyć specjalistyczną wiedzę na temat nowych mediów, marketingu czy zarządzania. Ponadto dowiesz się więcej o zaawansowanych technologiach informatycznych czy gospodarce cyfrowej. W siatce zajęć znajdzie się wiele interesujących przedmiotów powiązanych z powyższą tematyką. Oto wybrane z nich:
Studia na kierunku digital marketing będą miały w dużej części wymiar praktyczny, dzięki czemu zdobędziesz szereg cennych umiejętności kwalifikacji zawodowych. Przede wszystkim nauczysz się wykorzystywania nowych mediów i technologii informatycznych w szeroko pojętym marketingu. Ponadto rozwiniesz zdolności z obszaru zarządzania różnorodnym aspektami funkcjonowania biznesu. Ponadto nauczysz się tworzenia grafiki komputerowej i montowania materiałów video. Integralną część studiów będą stanowić praktyki, dzięki którym zdobędziesz doświadczenie zawodowe.
Studia pierwszego stopnia na kierunku digital marketing będą trwały trzy lata, czyli sześć semestrów. Po tym czasie uzyskasz tytuł licencjata. Jeżeli zdecydujesz się na studia drugiego stopnia, na naukę poświęcisz dwa lata, czyli cztery semestry. Po upływie tego czasu i obronie pracy dyplomowej zdobędziesz tytuł magistra.
Czas trwania studiów na kierunku digital marketing na poszczególnych uczelniach
I stopnia | II stopnia | jednolite | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników |
Szczegółowe informacje na temat czasu trwania należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"
MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MARKETING