DIGITAL MARKETING studia - kierunek studiów

Dla kogo ten kierunek

W czasach rozwoju nowoczesnych technologi informatycznych i wirtualnej rzeczywistości, coraz więcej firm decyduje się na promowanie swoich usług za pomocą internetu i mediów społecznościowych. Jest to niezwykle nowoczesna metoda reklamy, która dociera do bardzo dużej liczby osób na całym świecie. W związku z rosnącą popularnością tego typu rozwiązań pojawiło się zapotrzebowanie na wykształcenie specjalistów z dziedziny marketingu cyfrowego, którzy doskonale orientowaliby się w tematyce informatycznej.
Kierunek digital marketing jest nijako odpowiedzią na tego typu potrzeby stawiane przez współczesny rynek pracy. Oferta tych studiów skierowana jest do wszystkich, którzy chcieliby związać swoją przyszłość z e-biznesem. Jeżeli więc chcesz zdobyć niezwykle przyszłościowy zawód, dopasowany do oczekiwań współczesnego świata, a dodatkowo masz zdolności językowe i informatyczne, to studia na kierunku digital marketing będą dla Ciebie odpowiednim wyborem!
 
Czego nauczysz się na kierunku digital marketing?
W trakcie studiów zdobędziesz wiedzę z obszaru szeroko rozumianego marketingu internetowego oraz wszystkich nauk wchodzących w zakres tego zagadnienia. Jako student, przede wszystkim rozwiniesz swoje umiejętności z metod wykorzystywania internetu w procesie marketingu. Nauczysz się jak kształtować strategię firmy i reklamować jej usługi i produkty w środowisku nowych technologi.
Co więcej, poznasz podstawy programowania i dowiesz się, w jaki sposób projektować i tworzyć strony internetowe. Ponadto, zagłębisz się w meandry grafiki komputerowej i materiałów video. W trakcie studiów pogłębisz swoją wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i zrozumiesz jaką funkcję pełnią one w procesie marketingowym. Wszystkie zajęcia i warsztaty będą prowadzone przez wybitnych znawców branży e-marketingu i biznesu internetowego, którzy podzielą się z tobą swoim długoletnim doświadczeniem.
Dodatkowo, będziesz miał szansę odbycia praktyk zawodowych w renomowanych firmach, zajmujących się marketingiem internetowym. W programie studiów przewidziano także liczne staże zagraniczne i wymiany studenckie, które umożliwią Ci poznanie światowych rynków pracy oraz zdobycie lepszych perspektyw zawodowych. W związku z tym, że wszystkie przedmioty prowadzone są w języku angielskim, rozwiniesz swoje kompetencje językowe i poznasz specjalistyczną terminologię branżową.
 
Jaka praca po tym kierunku?
Po ukończeniu studiów na kierunku digital marketing będziesz miał szeroką wiedzę z zakresu funkcjonowania nowych technologii i promowania firm w środowisku internetowym. Ponadto, doskonale poznasz specjalistyczny język angielski. Zdobyte umiejętności umożliwią Ci podjęcie pracy w wielu przedsiębiorstwach, zajmujących się marketingiem internetowym. Z powodzeniem znajdziesz zatrudnienie w firmach konsultingowych, które wykonują usługi internetowe na rzecz innych firm.
Ponadto będziesz mógł pracować jako Digital Marketing Manager, Project Manager czy Web Analyst. Ciekawym rozwiązaniem jest także założenie i prowadzenie własnego biznesu. Dzięki doskonałej znajomości języka obcego, absolwenci tego niezwykle prestiżowego i przyszłościowego kierunku, bez problemu znajdą pracę na arenie międzynarodowej lub w światowych korporacjach.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Aby zostać studentem studiów na kierunku digital marketing, kandydaci muszą przedstawić dyplom ukończenia studiów licencjackich. Ponadto, w związku z tym, że zajęcia prowadzone są w języku angielskim, będziesz musiał legitymować się certyfikatem, potwierdzającym twoją znajomość języka na poziomie zaawansowanym.

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK DIGITAL MARKETING

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

UCZELNIE, GDZIE DIGITAL MARKETING JAKO SPECJALNOŚĆ / ŚCIEŻKA KSZTAŁCENIA

Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Jednostka prowadząca

Master in management stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Ścieżki kształcenia na kierunku master in management

Collegium Civitas w Warszawie

Collegium Civitas w Warszawie

Jednostka prowadząca

Management stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne

Specjalności na kierunku management

Pokaż więcej
Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Jednostka prowadząca

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Dolnośląska Szkoła Wyższa

Dolnośląska Szkoła Wyższa

Jednostka prowadząca

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Jednostka prowadząca

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie

Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie

Jednostka prowadząca

Economics stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku economics

CZĘSTO WYBIERANE

Miasto
SORTOWANIE:

SPECJALNOŚCI / ŚCIEŻKI KSZTAŁCENIA NA KIERUNKU DIGITAL MARKETING

Tryb studiów
Typ studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Nic nie znaleziono

Zobacz inne kierunki Studia w języku obcym

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ STUDIUJĄC NA KIERUNKU DIGITAL MARKETING:

  • wiedza z zakresu technologi informatycznych
  • znajomość portali społecznościowych i wykorzystywanie ich w reklamowaniu firmy
  • podstawy grafiki komputerowej
  • podstawy programowania i tworzenia stron internetowych
  • znajomość zasad marketingu
  • znajomość języka angielskiego
  • znajomość terminologii branżowej.

Jak wyglądają studia na kierunku digital marketing?

 

1. Typ i tryb studiów

Kierunek digital marketing można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zaocznym. W przypadku pierwszej opcji zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku, co będzie dobrym rozwiązaniem dla osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie się nauce i zdobywaniu wykształcenia. Jeżeli natomiast zależy Ci na większej swobodzie studiowania to wybierz studia niestacjonarne, na których zajęcia odbywają się w wybrane weekendy semestru.

Tematyka powyższych studiów będzie oscylować wokół zagadnień związanych z naukami informatycznymi czy naukami o zarządzaniu i marketingu.

 

2. Program studiów i przedmioty

Studenci, którzy aplikują na studia na kierunku digital marketing będą mieli okazję zdobyć specjalistyczną wiedzę na temat nowych mediów, marketingu czy zarządzania. Ponadto dowiesz się więcej o zaawansowanych technologiach informatycznych czy gospodarce cyfrowej. W siatce zajęć znajdzie się wiele interesujących przedmiotów powiązanych z powyższą tematyką. Oto wybrane z nich:

  • Artificial Intelligence and Technology in Marketing
  • Digital Innovation and Future of Marketing
  • Digital Consulting Project
  • Customer Portfolio Analysis

 

3. Nabywane umiejętności

Studia na kierunku digital marketing będą miały w dużej części wymiar praktyczny, dzięki czemu zdobędziesz szereg cennych umiejętności kwalifikacji zawodowych. Przede wszystkim nauczysz się wykorzystywania nowych mediów i technologii informatycznych w szeroko pojętym marketingu. Ponadto rozwiniesz zdolności z obszaru zarządzania różnorodnym aspektami funkcjonowania biznesu. Ponadto nauczysz się tworzenia grafiki komputerowej i montowania materiałów video. Integralną część studiów będą stanowić praktyki, dzięki którym zdobędziesz doświadczenie zawodowe.

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia pierwszego stopnia na kierunku digital marketing będą trwały trzy lata, czyli sześć semestrów. Po tym czasie uzyskasz tytuł licencjata. Jeżeli zdecydujesz się na studia drugiego stopnia, na naukę poświęcisz dwa lata, czyli cztery semestry. Po upływie tego czasu i obronie pracy dyplomowej zdobędziesz tytuł magistra.

Czas trwania studiów na kierunku digital marketing na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite

Brak wyników

Szczegółowe informacje na temat czasu trwania należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE PRACOWAĆ PO UKOŃCZENIU STUDIÓW NA KIERUNKU DIGITAL MARKETING:

  • firmy konsultingowe
  • firmy internetowe
  • Digital Marketing Manager
  • Social Media Marketing Manager
  • Digital Transformation Officer
  • Marketing Manager
  • Marketing and Communication Manager
  • Relationship Management Analyst
  • Web Analyst

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU DIGITAL MARKETING

Komentarze (0)