1. Typ i tryb studiów
Kierunek media społecznościowe w zarządzaniu można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym. Studenci, którzy zdecydują się na studia stacjonarne będą zobowiązani do codziennego uczestnictwa w zajęciach akademickich. Jeżeli natomiast zależy Ci na większej swobodzie w zdobywaniu wykształcenia, to wybierz studia niestacjonarne, na których obowiązuje weekendowy tryb nauczania.
Program kształcenia na powyższych studiach będzie oscylować wokół nauk o zarządzaniu.
Studia na kierunku Media społecznościowe w zarządzaniu możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Studia stacjonarne tzw. dzienne realizowane są bezpłatnie (w uczelniach publicznych), a program kształcenia realizowany jest od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.
Studia niestacjonarne w trybie zaocznym odbywają się zazwyczaj w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, z kolei studia niestacjonarne w trybie wieczorowym (one czasami tylko z nazwy są wieczorowe, ale w praktyce zajęcia odbywają się przez cały dzień) realizowane są od poniedziałku do piątku.
Zanim wybierzesz jednak studia niestacjonarne, pamiętaj, że wiążą się one z uiszczaniem opłat za czesne, oraz przed rekrutacją sprawdź w jakiej formie realizowane są studia zaocznej czy wieczorowej.
2. Program studiów i przedmioty
Jako student kierunku media społecznościowe w zarządzaniu, zdobędziesz wszechstronną wiedzę z zakresu zarządzania, informatyki, marketingu oraz nauk biznesowych. W planie zajęć znajdzie się wiele ciekawych przedmiotów powiązanych z powyższymi zagadnieniami, między innymi takich jak:
-
statystyka w biznesie
-
zarządzanie strategiczne
-
marketing międzynarodowy
-
komunikacja interkulturowa
-
business English
3. Nabywane umiejętności
Osoby, które aplikują na powyższy kierunek, wykształcą szereg cennych umiejętności praktycznych. Przede wszystkim nauczysz się obsługi oraz efektywnego wykorzystania różnorodnych mediów społecznościowych w swojej codziennej pracy zawodowej.
Ponadto rozwiniesz kompetencje z zakresu zarządzania i marketingu. Studenci dowiedzą się także, w jaki sposób dokonywać analizy zjawisk i procesów gospodarczych, biznesowych i społecznych.
4. Dla kogo ten kierunek
Jeszcze parę lat temu mogłoby się wydawać, że zdobywające popularność media społecznościowe będą służyły jedynie rozrywce wąskiego grona odbiorców, zainteresowanych treściami prezentowanymi najczęściej przez ich własnych znajomych.
Nic bardziej mylnego - obecnie mass media stanowią potężne narzędzie wpływu społecznego, mogącego znaleźć zastosowanie w wielu gałęziach gospodarki, zwłaszcza w zarządzaniu.
Studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu powstały w odpowiedzi na zapotrzebowanie dzisiejszego rynku pracy na wykwalifikowanych specjalistów będących w stanie przejąć pieczę nad procesem zarządzania w mass mediach.
Chciałbyś doskonalić współczesny świat mass mediów od „drugiej strony”? Nie są ci obce nowoczesne technologie, a na dalszy rozwój mediów społecznościowych patrzysz optymistycznym okiem? Cenisz sobie kontakt z ludźmi i posiadasz duże kompetencje interpersonalne?
Twierdząca odpowiedź na większość pytań może być początkiem doskonałej przygody ze studiami na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu!
5. Gdzie studiować media społecznościowe w zarządzaniu
Popularne uczelnie na których można studiować kierunek media społecznościowe w zarządzaniu: