Media społecznościowe w zarządzaniu

Media społecznościowe w zarządzaniu

Studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
stacjonarne

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Media społecznościowe w zarządzaniu stopień: (II) , czas trwania: 2 lata ,
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Media społecznościowe w zarządzaniu studia – kierunek studiów

Studia na kierunku Media społecznościowe w zarządzaniu to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

Studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu
Rok akademicki 2024/2025
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia II stopnia
Czas trwania 2 lata (studia II stopnia)

Uczelnie

Studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | media społecznościowe w zarządzaniu - uczelnie >

Co jest brane pod uwagę w procesie rekrutacji?

Żeby dostać się na studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu, w procesie rekrutacji na Uniwersytecie Jagiellońskim należy posiadać dyplom ukończenia studiów I stopnia.

szczegółowe wymagania na uczelniach

Media społecznościowe w zarządzaniu - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Dalsza część artykułu pod reklamą

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując media społecznościowe w zarządzaniu

Program studiów i przedmioty

Przykładowe przedmioty w programie studiów na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu: ochrona własności intelektualnej, makroekonomia, prawo cywilne, statystyka w biznesie, marketing międzynarodowy.

Czego będziesz miał okazję się nauczyć podczas studiów na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu?

Dzięki zajęciom z zarządzania technologią informacyjną jeszcze lepiej zrozumiesz trendy dominujące w social mediach oraz będziesz w stanie stabilnie osadzić się w tym nowoczesnym świecie.

Poznasz od podszewki najnowocześniejsze programy i aplikacje komputerowe, dzięki którym zbudujesz dowolne innowacyjne modele e- biznesoweZajęcia warsztatowe oparte na pracy w grupie nauczą cię skutecznego obejmowania pozycji lidera oraz argumentowania swojego stanowiska z zachowaniem poszanowania dla odmiennych zdań.

Podstawy psychologii biznesu nauczą cię prowadzenia negocjacji oraz nawiązywania wszelkich kompromisów, dzięki czemu będziesz miał szansę na założenie dobrze prosperującej działalności gospodarczej.

Ponadto posiądziesz niezwykle cenną wiedzę z zakresu wykorzystywania społeczności zewnętrznych do tworzenia innowacji, rozwiązywania problemów i pozyskiwania produktów.

 

Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • zarządzania technologią informacyjną,
  • uczenia się w środowisku wirtualnym,
  • budowy innowacyjnych modeli e-biznesowych,
  • wykorzystania społeczności zewnętrznych do tworzenia innowacji, rozwiązywania problemów i pozyskiwania produktów,
  • efektywnej komunikacji z otoczeniem,

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jak wyglądają studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu?

 

1. Typ i tryb studiów

Kierunek media społecznościowe w zarządzaniu można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym. Studenci, którzy zdecydują się na studia stacjonarne będą zobowiązani do codziennego uczestnictwa w zajęciach akademickich. Jeżeli natomiast zależy Ci na większej swobodzie w zdobywaniu wykształcenia, to wybierz studia niestacjonarne, na których obowiązuje weekendowy tryb nauczania.

Program kształcenia na powyższych studiach będzie oscylować wokół nauk o zarządzaniu.

 

Studia na kierunku Media społecznościowe w zarządzaniu możemy podzielić na:

1. Poziom:

 

2. Forma:

 

Studia stacjonarne tzw. dzienne realizowane są bezpłatnie (w uczelniach publicznych), a program kształcenia realizowany jest od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.

Studia niestacjonarne w trybie zaocznym odbywają się zazwyczaj w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, z kolei studia niestacjonarne w trybie wieczorowym (one czasami tylko z nazwy są wieczorowe, ale w praktyce zajęcia odbywają się przez cały dzień) realizowane są od poniedziałku do piątku.

Zanim wybierzesz jednak studia niestacjonarne, pamiętaj, że wiążą się one z uiszczaniem opłat za czesne, oraz przed rekrutacją sprawdź w jakiej formie realizowane są studia zaocznej czy wieczorowej.

 

2. Program studiów i przedmioty

Jako student kierunku media społecznościowe w zarządzaniu, zdobędziesz wszechstronną wiedzę z zakresu zarządzania, informatyki, marketingu oraz nauk biznesowych. W planie zajęć znajdzie się wiele ciekawych przedmiotów powiązanych z powyższymi zagadnieniami, między innymi takich jak:

  • statystyka w biznesie
  • zarządzanie strategiczne
  • marketing międzynarodowy
  • komunikacja interkulturowa
  • business English

 

3. Nabywane umiejętności

Osoby, które aplikują na powyższy kierunek, wykształcą szereg cennych umiejętności praktycznych. Przede wszystkim nauczysz się obsługi oraz efektywnego wykorzystania różnorodnych mediów społecznościowych w swojej codziennej pracy zawodowej.

Ponadto rozwiniesz kompetencje z zakresu zarządzania i marketingu. Studenci dowiedzą się także, w jaki sposób dokonywać analizy zjawisk i procesów gospodarczych, biznesowych i społecznych.

 

4. Dla kogo ten kierunek

Jeszcze parę lat temu mogłoby się wydawać, że zdobywające popularność media społecznościowe będą służyły jedynie rozrywce wąskiego grona odbiorców, zainteresowanych treściami prezentowanymi najczęściej przez ich własnych znajomych.

Nic bardziej mylnego - obecnie mass media stanowią potężne narzędzie wpływu społecznego, mogącego znaleźć zastosowanie w wielu gałęziach gospodarki, zwłaszcza w zarządzaniu.

Studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu powstały w odpowiedzi na zapotrzebowanie dzisiejszego rynku pracy na wykwalifikowanych specjalistów będących w stanie przejąć pieczę nad procesem zarządzania w mass mediach.

Chciałbyś doskonalić współczesny świat mass mediów od „drugiej strony”? Nie są ci obce nowoczesne technologie, a na dalszy rozwój mediów społecznościowych patrzysz optymistycznym okiem? Cenisz sobie kontakt z ludźmi i posiadasz duże kompetencje interpersonalne?

Twierdząca odpowiedź na większość pytań może być początkiem doskonałej przygody ze studiami na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu!

 

5. Gdzie studiować media społecznościowe w zarządzaniu

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek media społecznościowe w zarządzaniu:

Dalsza część artykułu pod reklamą

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu trwają 2 lata (studia II stopnia).

Studia drugiego stopnia na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu będą trwały dwa lata, czyli cztery semestry. Po tym czasie zdobędziesz tytuł magistra.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku media społecznościowe w zarządzaniu

Praca po studiach

Gdzie znajdziesz zatrudnienie jako absolwent studiów na kierunku media społecznościowe w zarządzaniu? Dla ceniących sobie niezależność i chcących wnieść swój wkład w światową gospodarkę powstanie możliwość założenia własnej działalności gospodarczej obracającej się wokół mass mediów.

Ponadto międzynarodowe korporacje i firmy z branży handlowej będą ci wdzięczne, jeśli obejmiesz stanowisko specjalisty do spraw social mediów wykorzystując przy tym wyniesione ze studiów kompetencje.

Jeśli posiadasz sporą dozę kreatywności i zmysł estetyczny, będziesz mógł zostać specjalistą do spraw komunikacji wizualnej, gdzie będziesz miał okazję wykazać się zdobytymi podczas studiów kompetencjami interpersonalnymi i umiejętnością skutecznej współpracy z ludźmi.

Stanowisko analityka social media będziesz mógł zająć, jeśli tylko matematyka nie jest ci straszna oraz dobrze opanowałeś obsługę programów statystycznych.

 

Absolwent kierunku media społecznościowe w zarządzaniu znajdzie zatrudnienie w/jako:

  • analityk social media
  • właściciel działalności gospodarczej
  • specjalista ds. social media
  • specjalista ds. komunikacji wizualnej

Dalsza część artykułu pod reklamą

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Media społecznościowe w zarządzaniu studia niestacjonarne

Media społecznościowe w zarządzaniu studia stacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Media społecznościowe w zarządzaniu studia II stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

W jakich firmach możesz pracować po kierunku media społecznościowe w zarządzaniu

Dalsza część artykułu pod reklamą

Miasta, które oferują studia na kierunku Media społecznościowe w zarządzaniu

Dalsza część artykułu pod reklamą

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2025

arkusze maturalne

wyniki matur 2024

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia

Komentarze (0)