Marketing

Marketing

Uczelnie

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Studia na kierunku marketing możesz podjąć na 2 uczelniach publicznych w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Marketing stopień: (II) ,
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Uczelnie, gdzie marketing jako specjalność / ścieżka kształcenia

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Specjalności na kierunku marketing i komunikacja rynkowa

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

International business stopień: (I) (II)

Specjalności na kierunku international business

Pokaż więcej

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Specjalności na kierunku e-biznes

Pokaż więcej

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Studia I stopnia stopień: (I)

Specjalności na kierunku management

Pokaż więcej

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Zarządzanie stopień: (I) (II)

Specjalności na kierunku zarządzanie

Gotowe

Wyróżniony

Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

Marketing studia - kierunek studiów

Studia na kierunku marketing to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata lub magistra).

Studia na kierunku marketing
Rok akademicki 2025/2026
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia I i II stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia), 2 lata (studia II stopnia)

Uczelnie

Studia na kierunku marketing możesz podjąć na 2 uczelniach publicznych w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | marketing - uczelnie >

Wymagania

W procesie rekrutacji na studia 2025/2026 na kierunku marketing najczęściej wymagane przedmioty maturalne to: język obcy, geografia, chemia, biologia, fizyka, historia, informatyka, matematyka, wiedza o społeczeństwie.

*Wymagania mogą się różnić w zależności od uczelni oraz trybu studiów (szczegółowe wymagania w dziale poniżej).

Jakie przedmioty zdawać na maturze?

Najczęściej wymagane przedmioty maturalne w procesie rekrutacyjnym na studia na kierunku marketing:

  • biologia,
  • chemia,
  • fizyka,
  • geografia,
  • historia,
  • informatyka,
  • język obcy,
  • matematyka,
  • wiedza o społeczeństwie.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

Marketing - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Dalsza część artykułu pod reklamą

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując marketing

Program studiów i przedmioty

Przykładowe przedmioty w programie studiów na kierunku marketing: badania marketingowe, ekonomia, prawo cywilne i handlowe, psychospołeczne aspekty marketingu, zachowania nabywców.

Liczba miejsc pracy dla specjalistów w dziedzinie marketingu ciągle rośnie. Taki wzrost popytu na ten zawód sprawia, że jako absolwent Marketingu nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem ciekawej pracy.

W ramach studiów będziesz uczęszczać oraz zdobywać wiedzę z z takich przedmiotów jak: marketing, handel i zarządzanie sprzedażą, badania marketingowe, zachowania konsumenta, zarządzanie marketingiem, e-marketing, komunikacja rynkowa, marketing usług czy negocjacje handlowe.

Kierunek kształci nie tylko w zakresie wiedzy teoretycznej, ale także stawia na rozwój umiejętności miękkich, które umożliwią Ci skuteczne poruszanie się w niełatwej przestrzeni biznesowej. Takie połączenie przedmiotów pozwoli Ci na aktywne kreowanie rzeczywistości gospodarczej.

 

Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • nauk o marketingu i nauk pokrewnych dotyczącą istoty, prawidłowości i problemów funkcjonowania organizacji – przedsiębiorstw, instytucji publicznych i struktur bezpieczeństwa państwa,
  • rozumienia podstawowych pojęć, prawidłowości i problemów marketingu, rozwiązywania problemów marketingu,
  • rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów gospodarowania zasobami ludzkimi, rzeczowymi, finansowymi i informacjami,
  • rozumienia podstawowych kategorii ekonomicznych, rozumienia zasad działania głównych podmiotów w systemie ekonomicznym państwa, rozumienia wpływu czynników ekonomicznych na zarządzanie,
  • języka obcego na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz posiada umiejętności posługiwania się specjalistycznym językiem angielskim z zakresu kierunku kształcenia.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jak wyglądają studia na kierunku marketing?

 

1. Typ i tryb studiów

Studia na kierunku marketing można realizować tylko w trybie stacjonarnym. Program studiów stacjonarnych będzie realizowany od poniedziałku do piątku.

 

Studia na kierunku marketing możemy podzielić na:

1. Poziom:

 

2. Forma:

 

Tematyka zajęć na powyższych studiach będzie związana z naukami o zarządzaniu.

 

2. Program studiów i przedmioty

W czasie studiów na kierunku marketing będziesz miał okazję korzystać z szerokiej oferty zajęć akademickich o tematyce związanej z marketingiem, zarządzaniem, public relations czy reklamą. W planie znajdą się między innymi następujące przedmioty:

  • Badania marketingowe
  • Zachowania nabywców
  • Nowoczesne technologie w marketingu
  • Marketing międzynarodowy
  • eCommerce

 

3. Nabywane umiejętności

Osoby, które aplikują na kierunek marketing rozwiną wiele cennych kompetencji. Przede wszystkim, poznasz nowoczesne techniki marketingowe i reklamowe, co z powodzeniem wykorzystasz w swojej przyszłej pracy zawodowej.

Ponadto nauczysz się przygotowywać i wdrażać profesjonalny plan marketingowy. Studenci poznają także zasady skuteczne analizy danych, niezbędnych do podejmowania decyzji marketingowych. Dodatkowo rozwiniesz swoje kompetencje miękkie, takie jak zdolność komunikacji czy pracy zespołowej.

 

4. Dla kogo ten kierunek

Współcześnie światowe rynki opierają się na działaniach marketingowych. Jest to branża o nieograniczonym zasięgu, a jej znaczenie jest nieocenione. Dlatego też tak ważne jest wykształcenie specjalistów w tej dziedzinie, którzy będą wychodzić naprzeciw zapotrzebowaniom wymagającego rynku.

Jeżeli zatem masz głowę pełną pomysłów, a dodatkowo interesujesz się sytuacją gospodarczą to Marketing może być świetnym kierunkiem dla Ciebie!

 

5. Gdzie studiować marketing

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek marketing:

Dalsza część artykułu pod reklamą

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia na kierunku marketing trwają 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia).

Studia pierwszego stopnia na kierunku marketing będą trwały trzy lata, czyli sześć semestrów. Po tym czasie uzyskasz tytuł licencjata. 

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku marketing

Praca po studiach

Gdzie znajdziesz zatrudnienie jako absolwent studiów na kierunku Marketing? Współczesny rynek oferuje wiele miejsc pracy – potrzebni są bowiem nie tylko marketingowcy, ale także specjaliści, na przykład w zakresie analizy rynku.

Twoim miejscem pracy mogą być agencje reklamy, agencje public relations, instytuty badań rynku, a także jednostki samorządowe czy organizacje non profit. Co więcej, będziesz przygotowany do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Jeżeli zatem nie jest Ci obcy świat reklamy to Marketing może być świetnym kierunkiem dla Ciebie!

 

Absolwent kierunku marketing znajdzie zatrudnienie w/jako:
  • specjalista do spraw marketingu,
  • specjalista do spraw analizy i badań rynku,
  • specjalista do spraw reklamy,
  • pracownik obsługi klientów,
  • manager produktu.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Marketing studia niestacjonarne

Marketing studia stacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Marketing studia I stopnia

Marketing studia II stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

W jakich firmach możesz pracować po kierunku marketing

Dalsza część artykułu pod reklamą

Miasta, które oferują studia na kierunku Marketing

Dalsza część artykułu pod reklamą

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2025

arkusze maturalne

wyniki matur 2024

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia

  • ul. Koszykowa 86; , 02-008 Warszawa https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ9fSNrpbMHkcR9efpda02X_0 https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/6fd17-polsko-japońska-akademia-technik-komputerowych.jpg Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie
  • ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa, tel. 22 45 72 300, fax. 22 45 72 303 https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJT8rqz9DLHkcRXVRfpPuQcfs https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/5433e-sgtih-vistula.jpg Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie
  • ul. Stokłosy 3, 02-787 Warszawa, tel. 22 45 72 300, fax. 22 45 72 303 https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJbVsxiY8yGUcRqP5BezchYwU https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/5a4be-vistula-warszawa.jpg Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie
  • ul. Marcina Kasprzaka 49, , 01-234 Warszawa https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ0Z9P6HfLHkcRaeqX_nj9aBE https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/c5f18-amnsh.jpg Akademia Medyczna Nauk Stosowanych i Holistycznych
  • Dzień Otwarty https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/34f7e-ujd-czestochowa.jpg Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie
  • ul. Fredry 10, 61-701 Poznań https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJI9FtDzZbBEcRyR434R7X6sQ https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/aa7c5-umed-poznan.jpg Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

Komentarze (0)