1. Typ i tryb studiów
Studia na kierunku marketing można realizować tylko w trybie stacjonarnym. Program studiów stacjonarnych będzie realizowany od poniedziałku do piątku.
Studia na kierunku marketing możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Tematyka zajęć na powyższych studiach będzie związana z naukami o zarządzaniu.
2. Program studiów i przedmioty
W czasie studiów na kierunku marketing będziesz miał okazję korzystać z szerokiej oferty zajęć akademickich o tematyce związanej z marketingiem, zarządzaniem, public relations czy reklamą. W planie znajdą się między innymi następujące przedmioty:
-
Badania marketingowe
-
Zachowania nabywców
-
Nowoczesne technologie w marketingu
-
Marketing międzynarodowy
-
eCommerce
3. Nabywane umiejętności
Osoby, które aplikują na kierunek marketing rozwiną wiele cennych kompetencji. Przede wszystkim, poznasz nowoczesne techniki marketingowe i reklamowe, co z powodzeniem wykorzystasz w swojej przyszłej pracy zawodowej.
Ponadto nauczysz się przygotowywać i wdrażać profesjonalny plan marketingowy. Studenci poznają także zasady skuteczne analizy danych, niezbędnych do podejmowania decyzji marketingowych. Dodatkowo rozwiniesz swoje kompetencje miękkie, takie jak zdolność komunikacji czy pracy zespołowej.
4. Dla kogo ten kierunek
Współcześnie światowe rynki opierają się na działaniach marketingowych. Jest to branża o nieograniczonym zasięgu, a jej znaczenie jest nieocenione. Dlatego też tak ważne jest wykształcenie specjalistów w tej dziedzinie, którzy będą wychodzić naprzeciw zapotrzebowaniom wymagającego rynku.
Jeżeli zatem masz głowę pełną pomysłów, a dodatkowo interesujesz się sytuacją gospodarczą to Marketing może być świetnym kierunkiem dla Ciebie!
5. Gdzie studiować marketing
Popularne uczelnie na których można studiować kierunek marketing: