Marketing

Marketing

Studia na kierunku marketing możesz podjąć na 2 uczelniach publicznych oraz 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania
Uniwersytet Łódzki

Uniwersytet Łódzki

Marketing stopień: (I) , czas trwania: 3 lata ,
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Marketing stopień: (II) , czas trwania: 2 lata ,
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Uczelnie, gdzie marketing jako specjalność / ścieżka kształcenia

Uniwersytet WSB Merito Warszawa

Uniwersytet WSB Merito Warszawa

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej
Uniwersytet Wrocławski

Uniwersytet Wrocławski

Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych UWr stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku pedagogika

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu

Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej
Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

Media design i marketing wizerunkowy stopień: (I) , czas trwania: 3 lata

Specjalności na kierunku media design i marketing wizerunkowy

Pokaż więcej
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Studia I stopnia stopień: (I) , czas trwania: 3 lata

Ścieżki kształcenia na kierunku cyberdemokracja i studia nad rozwojem

Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

Menedżersko - prawny stopień: (II) , czas trwania: 2 lata

Specjalności na kierunku menedżersko - prawny

Pokaż więcej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku turystyka i rekreacja

Pokaż więcej
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie

Wydział Nauk o Zwierzętach i Biogospodarki UP w Lublinie stopień: (I) (II) , czas trwania: 4 lata • 2 lata • 3,5 roku • 1,5 roku

Specjalności na kierunku zootechnika

Pokaż więcej
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Wydział Nauk Społecznych KUL stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Uniwersytet Zielonogórski

Uniwersytet Zielonogórski

Wydział Nauk Społecznych UZ stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku politologia

Uniwersytet Łódzki

Uniwersytet Łódzki

Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku international and political studies

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito Łódź

Uniwersytet WSB Merito Łódź

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości UE w Krakowie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku marketing i komunikacja rynkowa

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Wydział Rolniczo-Ekonomiczny URK stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku ekonomia

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie stopień: (I) , czas trwania: 3 lata

Specjalności na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie

Uniwersytet Warszawski

Uniwersytet Warszawski

Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku dziennikarstwo i medioznawstwo

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito Opole

Uniwersytet WSB Merito Opole

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Uniwersytet Morski w Gdyni

Uniwersytet Morski w Gdyni

Wydział Zarządzania i Nauk o Jakości UMG stopień: (I) (II) , czas trwania: 2 lata • 3 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Multimedia i grafika komputerowa stopień: (I) , czas trwania: 3 lata

Specjalności na kierunku multimedia i grafika komputerowa

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito Gdynia

Uniwersytet WSB Merito Gdynia

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 1,5 roku

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

International business stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku international business

Pokaż więcej
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Uniwersytet Śląski w Katowicach

Wydział Nauk Społecznych UŚ stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku socjologia

Uniwersytet WSB Merito Chorzów

Uniwersytet WSB Merito Chorzów

Marketing i sprzedaż stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku marketing i sprzedaż

Pokaż więcej
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Wydział Nauk Ekonomicznych UWM stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

Psychologia w biznesie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku psychologia w biznesie

Pokaż więcej
Uniwersytet Szczeciński

Uniwersytet Szczeciński

Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku geografia

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito Szczecin

Uniwersytet WSB Merito Szczecin

Psychologia w biznesie stopień: (I) , czas trwania: 3 lata

Specjalności na kierunku psychologia w biznesie

Pokaż więcej

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Wydział Zarządzania UE Wrocław stopień: (I) , czas trwania: 3 lata

Specjalności na kierunku e-biznes

Pokaż więcej

Uniwersytet Gdański

Wydział Ekonomiczny UG stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku międzynarodowe stosunki gospodarcze

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Marketing studia - kierunek studiów

Studia na kierunku marketing to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata lub magistra).

Studia na kierunku marketing
Rok akademicki 2024/2025
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia I i II stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia), 2 lata (studia II stopnia)

Terminy rekrutacji

Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku marketing rozpocznie się 2 stycznia 2024 r. i potrwa do 31 grudnia 2024 r. | marketing - terminy rekrutacji >

Uczelnie

Studia na kierunku marketing możesz podjąć na 2 uczelniach publicznych oraz 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | marketing - uczelnie >

Wymagania

W procesie rekrutacji na studia 2025/2026 na kierunku marketing najczęściej wymagane przedmioty maturalne to: język obcy, geografia, chemia, biologia, fizyka, historia, informatyka, matematyka, wiedza o społeczeństwie.

*Wymagania mogą się różnić w zależności od uczelni oraz trybu studiów (szczegółowe wymagania w dziale poniżej).

Jakie przedmioty zdawać na maturze?

Najczęściej wymagane przedmioty maturalne w procesie rekrutacyjnym na studia na kierunku marketing:

  • biologia,
  • chemia,
  • fizyka,
  • geografia,
  • historia,
  • informatyka,
  • język obcy,
  • matematyka,
  • wiedza o społeczeństwie.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

Marketing - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Dalsza część artykułu pod reklamą

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując marketing

Program studiów i przedmioty

Przykładowe przedmioty w programie studiów na kierunku marketing: badania marketingowe, ekonomia, prawo cywilne i handlowe, psychospołeczne aspekty marketingu, zachowania nabywców.

Liczba miejsc pracy dla specjalistów w dziedzinie marketingu ciągle rośnie. Taki wzrost popytu na ten zawód sprawia, że jako absolwent Marketingu nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem ciekawej pracy.

W ramach studiów będziesz uczęszczać oraz zdobywać wiedzę z z takich przedmiotów jak: marketing, handel i zarządzanie sprzedażą, badania marketingowe, zachowania konsumenta, zarządzanie marketingiem, e-marketing, komunikacja rynkowa, marketing usług czy negocjacje handlowe.

Kierunek kształci nie tylko w zakresie wiedzy teoretycznej, ale także stawia na rozwój umiejętności miękkich, które umożliwią Ci skuteczne poruszanie się w niełatwej przestrzeni biznesowej. Takie połączenie przedmiotów pozwoli Ci na aktywne kreowanie rzeczywistości gospodarczej.

 

Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • nauk o marketingu i nauk pokrewnych dotyczącą istoty, prawidłowości i problemów funkcjonowania organizacji – przedsiębiorstw, instytucji publicznych i struktur bezpieczeństwa państwa,
  • rozumienia podstawowych pojęć, prawidłowości i problemów marketingu, rozwiązywania problemów marketingu,
  • rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów gospodarowania zasobami ludzkimi, rzeczowymi, finansowymi i informacjami,
  • rozumienia podstawowych kategorii ekonomicznych, rozumienia zasad działania głównych podmiotów w systemie ekonomicznym państwa, rozumienia wpływu czynników ekonomicznych na zarządzanie,
  • języka obcego na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz posiada umiejętności posługiwania się specjalistycznym językiem angielskim z zakresu kierunku kształcenia.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jak wyglądają studia na kierunku marketing?

 

1. Typ i tryb studiów

Studia na kierunku marketing można realizować tylko w trybie stacjonarnym. Program studiów stacjonarnych będzie realizowany od poniedziałku do piątku.

 

Studia na kierunku marketing możemy podzielić na:

1. Poziom:

 

2. Forma:

 

Tematyka zajęć na powyższych studiach będzie związana z naukami o zarządzaniu.

 

2. Program studiów i przedmioty

W czasie studiów na kierunku marketing będziesz miał okazję korzystać z szerokiej oferty zajęć akademickich o tematyce związanej z marketingiem, zarządzaniem, public relations czy reklamą. W planie znajdą się między innymi następujące przedmioty:

  • Badania marketingowe
  • Zachowania nabywców
  • Nowoczesne technologie w marketingu
  • Marketing międzynarodowy
  • eCommerce

 

3. Nabywane umiejętności

Osoby, które aplikują na kierunek marketing rozwiną wiele cennych kompetencji. Przede wszystkim, poznasz nowoczesne techniki marketingowe i reklamowe, co z powodzeniem wykorzystasz w swojej przyszłej pracy zawodowej.

Ponadto nauczysz się przygotowywać i wdrażać profesjonalny plan marketingowy. Studenci poznają także zasady skuteczne analizy danych, niezbędnych do podejmowania decyzji marketingowych. Dodatkowo rozwiniesz swoje kompetencje miękkie, takie jak zdolność komunikacji czy pracy zespołowej.

 

4. Dla kogo ten kierunek

Współcześnie światowe rynki opierają się na działaniach marketingowych. Jest to branża o nieograniczonym zasięgu, a jej znaczenie jest nieocenione. Dlatego też tak ważne jest wykształcenie specjalistów w tej dziedzinie, którzy będą wychodzić naprzeciw zapotrzebowaniom wymagającego rynku.

Jeżeli zatem masz głowę pełną pomysłów, a dodatkowo interesujesz się sytuacją gospodarczą to Marketing może być świetnym kierunkiem dla Ciebie!

 

5. Gdzie studiować marketing

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek marketing:

Dalsza część artykułu pod reklamą

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia na kierunku marketing trwają 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia).

Studia pierwszego stopnia na kierunku marketing będą trwały trzy lata, czyli sześć semestrów. Po tym czasie uzyskasz tytuł licencjata. 

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku marketing

Praca po studiach

Gdzie znajdziesz zatrudnienie jako absolwent studiów na kierunku Marketing? Współczesny rynek oferuje wiele miejsc pracy – potrzebni są bowiem nie tylko marketingowcy, ale także specjaliści, na przykład w zakresie analizy rynku.

Twoim miejscem pracy mogą być agencje reklamy, agencje public relations, instytuty badań rynku, a także jednostki samorządowe czy organizacje non profit. Co więcej, będziesz przygotowany do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Jeżeli zatem nie jest Ci obcy świat reklamy to Marketing może być świetnym kierunkiem dla Ciebie!

 

Absolwent kierunku marketing znajdzie zatrudnienie w/jako:
  • specjalista do spraw marketingu,
  • specjalista do spraw analizy i badań rynku,
  • specjalista do spraw reklamy,
  • pracownik obsługi klientów,
  • manager produktu.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Marketing studia niestacjonarne

Marketing studia stacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Marketing studia I stopnia

Marketing studia II stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

W jakich firmach możesz pracować po kierunku marketing

Dalsza część artykułu pod reklamą

Miasta, które oferują studia na kierunku Marketing

Dalsza część artykułu pod reklamą

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2025

arkusze maturalne

wyniki matur 2024

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia

Komentarze (0)